Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проєктно-вишукувальні роботи для об’єкту «Капітальний ремонт з термомодернізації фасадів корпусу стаціонарного, приймального відділення та операційного блоку Комунального некомерційного підприємства "Криворізька міська лікарня №3" Криворізької міської ради за адресою: вул. Пушкіна, 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2021-08-13-002651-a 85a1f668ff2e4d5f84b51df45e0da2de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг,, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2021 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Мова, якою повинні бути складені пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проєктно-вишукувальні роботи для об’єкту «Капітальний ремонт з термомодернізації фасадів корпусу стаціонарного, приймального відділення та операційного блоку Комунального некомерційного підприємства "Криворізька міська лікарня №3" Криворізької міської ради за адресою: вул. Пушкіна, 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст. 49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст. 48 Бюджетного Кодексу України) на підставі актів приймання-передачі робіт, підписаних в двосторонньому порядку, та рахунків за виконані роботи згідно Календарного плану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2021 10:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2021 10:52
Додаток 1.docx
13 серпня 2021 10:52
Додаток 2.docx
13 серпня 2021 10:52
Додаток 3.docx
13 серпня 2021 10:52
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ" 667 253,75
UAH з ПДВ
667 253,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2021 13:28
Електронний підпис
25 серпня 2021 13:27
Цінова пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ"
#39493770
Переможець 667 253,75
UAH з ПДВ
28 серпня 2021 13:54

Документи

28 серпня 2021 13:54
Електронний підпис
28 серпня 2021 13:54
Протокол №40.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2021 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ"
#39493770
667 253,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2021 13:54
Електронний підпис
28 серпня 2021 13:54
Протокол №40.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 16:25
ДУ1_пвр_Мл3_стаціонар_27.09.2021.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 13:20
Договір 17156.PDF укладений
08 вересня 2021 13:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 жовтня 2021 10:01
88 935,92 UAH UA068201720344271018100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA163052990000026001040403001
ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ"
Оплачений
30 листопада 2021 11:17
170 216,47 UAH UA068201720344271018100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA163052990000026001040403001
ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ"
Оплачений
28 грудня 2021 12:15
397 171,75 UAH UA068201720344271018100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA163052990000026001040403001
ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ"
Оплачений
28 грудня 2021 12:15
10 929,61 UAH UA068201720344271018100054659
УКБ виконкому Криворізької міськради
UA163052990000026001040403001
ТОВ "КРИВОРIЖЦИВIЛЬПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання інженерних вишукувань у межах строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 17156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 667 253,75
UAH (в тому числі ПДВ 111 208,96 UAH)