Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV): 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100)
Очікувана вартість
1 908 000,00 UAH
UA-2021-08-13-002486-b ● 1aff43d71cbb4758810e717faa68c3be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44160411 |
Місцезнаходження: | 19950, Україна , Черкаська обл., Чорнобаївський район, село Іркліїв, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 7 |
Контактна особа: |
Кашпур Валентина Іванівна 380675863376 irkl_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 1 908 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 540,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження: 19950, Черкаська обл., Іркліїв, вул. Б. Хмельницького, 7. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
454 тони
вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 15:32 |
2. Перелік змін до тендерної документації.docx | |
16 вересня 2021 15:32 |
1. ТД -вугілля 2021 зміни.doc | |
13 серпня 2021 12:58 |
1. ТД -вугілля 2021.doc |
16 вересня 2021 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2021 15:32 |
2. Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
16 вересня 2021 15:32 |
1. ТД -вугілля 2021 зміни.doc
|
|||
13 серпня 2021 12:58 |
1. ТД -вугілля 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 18 серпня 2021 13:16
Дата відповіді: 20 серпня 2021 22:43
Шановний Замовнику, надайте будь ласка уточнення щодо тендерної документації, зокрема тендерну документацыю розробляла уповноважена особа що ы затверджувала ТД? якщо ні, то хто? (вказати ПІБ, посаду та підставу на якій особо розробляла ТД).
Дана інформація не може бути конфіденційною.
Відповідь: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. З огляду на вказане, повідомляємо, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до Закону. При розробці використовувався аналіз аналогічних закупівель в межах Черкаської області та їх успішне завершення. У зв’язку із вказаним повідомляємо, що тендерна документація розроблювалась та затверджувалась Замовником.
Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. З огляду на вказане, повідомляємо, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до Закону. При розробці використовувався аналіз аналогічних закупівель в межах Черкаської області та їх успішне завершення. У зв’язку із вказаним повідомляємо, що тендерна документація розроблювалась та затверджувалась Замовником.
уточнення
Дата подання: 19 серпня 2021 09:44
Дата відповіді: 25 серпня 2021 21:51
З метою встановлення юридично значущої інформації стосовно внесених до державних реєстрів інформації, учасники юридичні особи зобов’язані подати у складі своєї тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані уповноваженим органом не раніше ІІ кварталу 2021. Відповідний документ, що видається статистичною службою України видається із реєстру, що не є відкритим та загальнодоступним (виконання даної вимоги не застосовується до учасників фізичних осіб-підприємців);
Надайте поняття "юридично значущої інформації " що це? з якою метою? чому ви самостійно не можете відкрити реестр, а вимагаєте надати документ з інформацією яка є у публічному доступі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не можемо погодитись із нібито неможливістю виконання вказаних вимог за тендерною документацією учасником з огляду на наступне:
Ми не заперечуємо, що документи та інформацію можна перевірити Замовнику самостійно у відкритих державних реєстрах, однак Замовник торгів має можливість отримати від суб’єктів господарювання (учасників закупівлі), що визначені переможцями закупівлі вищезазначені документи згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 16.01.2020 року № 3304-04/2361-06 (далі – Лист Мінекономіки), у зв’язку із перехідним періодом у діяльності окремих органів влади, уповноважених на ведення, зберігання та надання інформації стосовно правового статусу суб’єктів господарювання. Саме Лист Мінекономіки встановлює перелік тих, реєстрів, які є відкритими та публічними для Замовників торгів з метою перевірки юридично значущої інформації. За вказаним Листом, що додається не є такими, що містять повну відкриту інформацію Реєстри Державної податкової служби, Реєстр Державної служби статистики України. Поряд з цим, Замовник не зобов’язував за вимогою Учасника торгів отримувати саме інформацію із відкритого Реєстру Міністерства юстиції України у формі Витягу або іншого документу. Тому порушень в частині запиту про отримання відомостей із Держстату України не допущено, враховуючи, що їх реєстр не є відкритим але інформація з нього надає можливість встановити реєстрацію відповідного КВЕД учасником торгів для ведення господарської діяльності для постачання товару, що складає предмет закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання запитуваного документу ніяким чином не обмежує Вас, як Учасника, прийняти участь у закупівлі, оскільки кожен потенційний Учасник має змогу взяти відповідний документ та подати свою пропозицію для участі в закупівлі. Наголошуємо, що участь Учасників в закупівлях є їх правом, а не обов’язком. Виходячи з цього, неможливість надати документи, які передбачені тендерної документаціх, не змушує Вас подавати свою пропозиції у відповідну закупівлю, оскільки вона в подальшому буде відхилена, як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Ми не заперечуємо, що документи та інформацію можна перевірити Замовнику самостійно у відкритих державних реєстрах, однак Замовник торгів має можливість отримати від суб’єктів господарювання (учасників закупівлі), що визначені переможцями закупівлі вищезазначені документи згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 16.01.2020 року № 3304-04/2361-06 (далі – Лист Мінекономіки), у зв’язку із перехідним періодом у діяльності окремих органів влади, уповноважених на ведення, зберігання та надання інформації стосовно правового статусу суб’єктів господарювання. Саме Лист Мінекономіки встановлює перелік тих, реєстрів, які є відкритими та публічними для Замовників торгів з метою перевірки юридично значущої інформації. За вказаним Листом, що додається не є такими, що містять повну відкриту інформацію Реєстри Державної податкової служби, Реєстр Державної служби статистики України. Поряд з цим, Замовник не зобов’язував за вимогою Учасника торгів отримувати саме інформацію із відкритого Реєстру Міністерства юстиції України у формі Витягу або іншого документу. Тому порушень в частині запиту про отримання відомостей із Держстату України не допущено, враховуючи, що їх реєстр не є відкритим але інформація з нього надає можливість встановити реєстрацію відповідного КВЕД учасником торгів для ведення господарської діяльності для постачання товару, що складає предмет закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо надання запитуваного документу ніяким чином не обмежує Вас, як Учасника, прийняти участь у закупівлі, оскільки кожен потенційний Учасник має змогу взяти відповідний документ та подати свою пропозицію для участі в закупівлі. Наголошуємо, що участь Учасників в закупівлях є їх правом, а не обов’язком. Виходячи з цього, неможливість надати документи, які передбачені тендерної документаціх, не змушує Вас подавати свою пропозиції у відповідну закупівлю, оскільки вона в подальшому буде відхилена, як така, що не відповідає умовам закупівлі.
не відповідність закону
Дата подання: 19 серпня 2021 09:45
Дата відповіді: 25 серпня 2021 21:54
для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати оригінал або копію фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період;
Дана вимога відноситься до кваліфікації, чому вона не у відповідному розділі? чому не виконуєте норми закону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дійсно пунктом 9 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати оригінал або копію фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період».
Розміщення вказаної вимоги не суперечить ні наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», ні вимогам Закону. При цьому, Вами не надано доказів порушеного Вам права на участь при розміщенні вказаної вимоги саме за пунктом 9 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржником не надано доказів порушеного права на участь у закупівлі, шляхом формування вимоги у вказаній редакції.
Розміщення вказаної вимоги не суперечить ні наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», ні вимогам Закону. При цьому, Вами не надано доказів порушеного Вам права на участь при розміщенні вказаної вимоги саме за пунктом 9 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржником не надано доказів порушеного права на участь у закупівлі, шляхом формування вимоги у вказаній редакції.
уточнення
Дата подання: 19 серпня 2021 09:48
Дата відповіді: 25 серпня 2021 21:52
уточнення щодо тендерної докуметації.
Замовнику, а хто вам "дав" тендерну документацію?
При дивних обставинах, з різницею у декілька днів аналогічна ТД вийшла і у іншого замовника, з такими ж марками.
Відповідь: Інформуємо ще раз, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до Закону. Інформацією про інші процедури закупівель у інших Замовників торгів не володіємо, тому прокоментувати їх не маємо правових підстав.
уточнення Паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
Дата подання: 19 серпня 2021 09:55
Дата відповіді: 25 серпня 2021 21:52
З якою метою ви вимагае так документи та яким нормативно-правовим актом це передбачено?
Відповідь: Вимога про надання паспорту/(ID-картку) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо) узгоджується із вимогами Закону про підтвердження повноважень на підпис документів у складі тендерної пропозиції та Договору про закупівлю, а також встановлення самостійно Замовником торгів підстав відсутності ознак для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику згідно частини 1 статті 17 Закону, а саме:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Ваша Вимога про надання документів від Замовника є некоректною та такою, що не відповідає вимогам Закону.
Узагальнюючи все вищевикладене, Замовник не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду прийнятих рішень.
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Ваша Вимога про надання документів від Замовника є некоректною та такою, що не відповідає вимогам Закону.
Узагальнюючи все вищевикладене, Замовник не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги та перегляду прийнятих рішень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-13-002486-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 19 серпня 2021 09:38
Порушення вимог Закону
Уповноважена особа: Кашпур Валентина Іванівна, телефон/факс: +380678599115.
e-mail: irkl_osvita@ukr.net
Замовнику, Вами не вказано посаду особи - це порушення Закону.
Вимагаємо привести ТД у відповідність Закону
e-mail: irkl_osvita@ukr.net
Замовнику, Вами не вказано посаду особи - це порушення Закону.
Вимагаємо привести ТД у відповідність Закону
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2021 21:56
Шановний учаснику, зверніть увагу, що згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 передбачено таку посаду як “Фахівець з публічних закупівель” (код 2419.2), що належить до класифікаційного розділу “Професіонали” (професійне 2 угрупування “Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності”). Кашпур Валентина Іванівна є фахівцем з публічних закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради, що реалізовує свої функції через посаду «Уповноважена особа з публічних закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради». З огляду на вказане Замовником не допущено порушень Закону в цій частині.
Окрім цього з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржником не надано доказів порушеного права на участь у закупівлі, шляхом зазначення інформації у вказаній редакції.
Окрім цього з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржником не надано доказів порушеного права на участь у закупівлі, шляхом зазначення інформації у вказаній редакції.
Номер вимоги: UA-2021-08-13-002486-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 19 серпня 2021 09:42
Корупційна складова
назва предмета закупівлі ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, вугілля кам’яне марки ГЖ 20-40)
Замовнику, при яких обставинах ви дізнались про вигадану марку ГЖ 20-40?
Запропонувала цю марку уповноважена особа?
Чи відмомо Вам, хто "виробляє" таке вугілля?
Чи проводили ви випробування на своїх котлах та хто вам поставивив зразки?
Як ви визначили кількість такого вугілля? я очікувану ціну на таке вугілля?
Розгорнути
Згорнути
Замовнику, при яких обставинах ви дізнались про вигадану марку ГЖ 20-40?
Запропонувала цю марку уповноважена особа?
Чи відмомо Вам, хто "виробляє" таке вугілля?
Чи проводили ви випробування на своїх котлах та хто вам поставивив зразки?
Як ви визначили кількість такого вугілля? я очікувану ціну на таке вугілля?
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2021 21:56
Відповідно до Змін №1 до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", затверджених наказом Мінекономрозвитку № 1470 від 11.12.2013 "Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні", підрозділ 3.1 доповнено приміткою: "Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.". Таким чином, діючими стандартами передбачена суміш вугілля кам’яного ГЖ (20-40).
Згідно даного питання є позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладена в рішенні від 02.03.2021 № 3937-р/пк-пз
Скаржником не надано доказів та не доведено, що ним, вчинялись якісь дії для можливості забезпечити постачання товару - вугілля ГЖ 20-40, зокрема подавались звернення до виробників або постачальників вказаної продукції.
Згідно даного питання є позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладена в рішенні від 02.03.2021 № 3937-р/пк-пз
Скаржником не надано доказів та не доведено, що ним, вчинялись якісь дії для можливості забезпечити постачання товару - вугілля ГЖ 20-40, зокрема подавались звернення до виробників або постачальників вказаної продукції.
Номер вимоги: UA-2021-08-13-002486-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 19 серпня 2021 09:52
Нерівність та дискримінаційність.
Чи маеєет ви сертифікати ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якістю. Вимоги» та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ISO SA 8000 «Соціальна відповідальність» ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту»ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та/або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» та/або ДСТУ/ISO 28000/2008 (ISO 28000/2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» та/або ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги».
Якщо ні, то чому?
Просимо вказати підстави чому Ви не отримали такі документи, натомість вимагаєете їх від учасників?
Розгорнути
Згорнути
Якщо ні, то чому?
Просимо вказати підстави чому Ви не отримали такі документи, натомість вимагаєете їх від учасників?
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2021 21:55
З огляду на вищевказане, жодних дискримінаційних або неможливих до виконання вимог Замовником закупівлі не сформовано, в частині документального підтвердження проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі. Поряд з цим, потенційним учасником не доведено неможливість виконання вимоги що свідчить про безпідставність та невмотивованість поданої Вимоги.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, за рішенням № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року, де Замовником - Відділом освіти Заваллівської селищної ради запитувались вказані документи, і Скаржник - ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не зміг довести їх незаконність та неможливість оформлення.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, за рішенням № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року, де Замовником - Відділом освіти Заваллівської селищної ради запитувались вказані документи, і Скаржник - ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" не зміг довести їх незаконність та неможливість оформлення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-13-002486-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Енергозахід", Код ЄДРПОУ:36084263
Дата подання: 25 серпня 2021 12:49
Дата подання: 25 серпня 2021 12:49
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Замовник встановив дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2021 16:34
рішення від 28.08.2021 № 19573.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2021 16:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2021 № 20380.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2021 17:08
рішення від 07.09.2021 № 20380.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2021 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: вимогу виконано
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2021 16:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Еско-Захід" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП сев-сервіс 2000 |
1 904 530,00
UAH з ПДВ
|
1 904 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Еско-Захід" #42935084 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 15:33
|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Переможець |
1 904 530,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2022 16:39
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 18:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 20:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 20:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 14:09
|
Договір 124.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 13:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 | 454 | тони |
4 195,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк «достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Відповідно частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дію даного договору може бути продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі – 380 906,00 (триста вісімдесят тисяч девятсот шість гривень 00 копійок)_грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, згідно із затвердженими в установленому порядку видатками на цю мету». Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє до 31.03.2022 року. Решта умов договору залишається незмінними і обов’язковими до виконання сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 | 75.66 | тони |
4 195,00
UAH
|