Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2021 12:39 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 12:17 |
Очікувана вартість: | 8 768 725,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 844,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник згідно чинного законодавства може надавати аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів. Після вказаного терміну невикористані Підрядником суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2021 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2021 12:28 |
Додаток 2.doc | |
27 серпня 2021 12:28 |
ТД УЖКГ.doc | |
27 серпня 2021 12:28 |
Перелік змін.doc | |
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 5.doc | |
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 4.doc | |
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 3.doc | |
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 1.doc |
27 серпня 2021 13:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2021 12:28 |
Додаток 2.doc
|
|||
27 серпня 2021 12:28 |
ТД УЖКГ.doc
|
|||
27 серпня 2021 12:28 |
Перелік змін.doc
|
|||
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 5.doc
|
|||
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 4.doc
|
|||
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 3.doc
|
|||
13 серпня 2021 12:35 |
Додаток 1.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 04 жовтня 2021 15:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-10-000040 ● c456b7b04dac4574beaa7b587dcf90d9
- Статус: вирішено ● Дата: 14 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2022 09:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 № 168
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.05.2022 №168.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-13-002337-b, 13.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 11:32:38
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-13-002337-b, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-16 10:41:36
Пояснення
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені в титульному списку капітального ремонту та реконструкції об’єктів шляхово-мостового господарства Тернопільської міської територіальної громади на 2022 - 2023 роки та рішенням сесії Тернопільської міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/46574.html.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно із частиною 5 розділу VII Закону Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії Закону «Про електронні довірчі послуги», дійсні. Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та частиною 3 Порядку № 1082 учасники з 05.03.2022 мають використовувати КЕП. Окрім, цього зазначаємо, що замовником з 01.01.2022 року використовується КЕП. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6.1 розділу VI (Гарантійний термін) Проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) підрядник гарантує можливість безперервної та належної експлуатації об’єкта протягом п’яти років з моменту підписання акту приймання наданих послуг (виконаних робіт) або з моменту ліквідації недоліків. У пункті 6.2 зазначено, що недоліки, зумовлені неякісним надання послуг, усуваються підрядником за свої власні кошти протягом гарантійного терміну. Аналогічні умови містяться у пунктах 6.1 та 6.2 укладеного за результатами проведеного тендеру договору від 12.11.2021 №1137. У відповідності до ст.884 ЦК України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Згідно ст. 6 ЦК України Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Відповідно до Додатку 2, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 №154 передбачені міжремонтні строки служби для капітального ремонту дорожніх одягів, а саме заміна асфальтобетонного покриття 7-8 років. Також при визначені гарантійних строків, враховано положення ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво", яким в Додатку Л визначені мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги, а саме зазначено строк 3/8 роки в залежності від покриття асфальтобетонного/цементобетонного. Відповідно до Загальних умов укладання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Закону України "Про архітектурну діяльність" , інших актів законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Під час укладання договорів підряду сторони мають право використовувати міжнародні форми договорів, звичаї та рекомендації міжнародних та вітчизняних організацій відповідно до законодавства України. Тому, враховуючи вище зазначене та перелік робіт з капітального ремонту визначених в тендерній документації, Замовником було прийнято рішення про визначення гарантійного терміну – строком п’ять років. На вимогу частини 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації Замовника, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів, до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки, учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, розрахунки прибутку, загальновиробничих, адміністративних, інших супутніх витрат та підсумкову відомість ресурсів. Пунктами 6.2.1, 6.2.3 та 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, передбачено: «Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується замовником.» Ні в тендерній документації , ні вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 не передбачено, що учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції власні розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, проведені розрахунково–аналітичним методом, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації. На вимогу п.4.3.3 та п.5.3.1. ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 у розрахунках загальновиробничих та адміністративних витрат до Договірної ціни ТОВ «АВАКС ПРОФ» надані (зазначені) показники ЗВВ та адміністративних витрат. Отже, учасник виконав всі вимоги розділу 3 тендерної документації Замовника і підстав для відхилення пропозиції не було. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі
2022-05-30 17:22:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Встановлено включення до укладеного за результатами тендеру договору умов щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва, що суперечить нормам чинного законодавства (статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. Встановлено включення до укладеного за результатами тендеру договору умов щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва, що суперечить нормам чинного законодавства (статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668).) • відсутній механізм
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 12.11.2021 р. №1137 (звіт про виконання договору про закупівлю від 17.05.2022 р.)
2022-06-09 17:42:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
6 876 000,00
UAH з ПДВ
|
6 876 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
8 019 072,00
UAH з ПДВ
|
7 975 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
8 224 638,00
UAH з ПДВ
|
7 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Рішення скасоване |
6 876 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 16:21
|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Рішення скасоване |
7 975 220,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 16:21
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
6 876 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 15:27
|
Додаток 4 | укладений |
17 травня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 08:34
|
Договір 1137.pdf | укладений |
15 листопада 2021 08:32
|