Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2021-08-13-002195-a d3d5d7877f064f4dbb6d80bc454a88ff
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000000000000000

000000000000 0000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000, 0000000000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000000000000000000
000000000000
0000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Обґрунтування
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2021 11:24
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35710000-4: Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000075 ● 05c2b9a9fe1744aa879a5d03661ed366
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2021 08:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-08-13-002195-a 13.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-24 15:53:05

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з модернізації програмно-технічних складових інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю «Гарт-1» Державної прикордонної служби України (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-13-002195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-27 12:22:19

Пояснення на запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-002195-a органом державного фінансового контролю UA-M-2021-09-22-000075

Дата: 2021-09-27
35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (модернізація програмно-технічних складових інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю «Гарт-1» Державної прикордонної служби України)
Відповідно до запиту за № UA-M-2021-09-22-000075 оприлюдненого 2021-09-24 (15:53:05) надаємо пояснення, інформацію та документи (що додаються). Закупівля за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (модернізація програмно-технічних складових інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю «Гарт-1» Державної прикордонної служби України) (далі – Закупівля) здійснювалась за переговорною процедурою закупівлі відповідно до умов пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами і доповненнями, у новій редакції від 03.06.2021) (далі - Закон), а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, а саме: «існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності» з врахуванням вимог частин 4,5 та 6 статті 40 Закону.
Закупівля здійснювалась на виконання розпорядження Адміністрації Державної прикордонної служби України від 17.06.2021 № 1982/2021-ВХ «Про проведення заходів» та відповідно до технічних вимог на модернізацію програмно-технічних складових інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю «Гарт-1» Державної прикордонної служби України, що надійшли до військової частини 2428 (інв. № 1298 від 17.06.2021).
Розмір бюджетного призначення на дану закупівлю та очікувану вартість визначено відповідно до розрахунку, який обґрунтовує показники видатків бюджету, що включаються до кошторису військової частини 2428 на 2021 рік за КЕКВ 2260 «Видатки та заходи спеціального призначення», що становить 40 000 000,00 грн.
Річній план закупівель оприлюднено від 02.07.2021 за № UA-P-2021-07-02-001151-b.
При здійсненні відбору потенційних учасників даної закупівлі уповноважена особа керувалась листом від 24.02.2021 № 98 щодо передачі права власності від ТОВ «Банкомзв’язок» до ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» на корисні моделі: програмно-технічний комплекс автоматизації прикордонного контролю «Гарт-1/П», автоматизоване робоче місце «Адміністратор», автоматизоване робоче місце «Старший зміни», зчитувач документів «Кондор», що є складовими системи «Гарт-1» Державної прикордонної служби України та є об’єктами модернізації. За результатами даної роботи направлено запрошення до участі у переговорній процедурі закупівлі ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг».
За результатами проведених переговорів з учасником – ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» (протоколи проведення переговорів від 05.07.2021 № 94-21, від 23.07.2021 № 111-21 та від 11.08.2021 № 141-21) узгоджено ціну та інші умови договору про закупівлю та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення від 13.08.2021).
За результатом проведення переговорної процедури закупівлі з урахуванням положень частини 7 статті 40 Закону, а саме: Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через десять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було укладено договір з ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» від 25.08.2021 № 165-21 на загальну суму 29 892 292,20 грн. з ПДВ.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опрацьовано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на офіційному веб-сайті Адміністрації Державної прикордонної служби України, яке міститься за посиланням https://dpsu.gov.ua/ua/Obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-Sistemi-keruvannya-kontrolyu-zvyazku-ta-kompyuterni-sistemi-%20Modernizaciya-programno-tehnichnih-skladovih-informaciyno-telekomunikaciynoi-sistemi-prikordonnogo-kontrolyu-Gart-1-Derzhavn/.

Додатки до пояснення:
1. Копія обґрунтування щодо застосування переговорної процедури закупівлі з додатками;
2. Копія розрахунку, який обґрунтовує показники видатків бюджету, що включаються до кошторису військової частини 2428 на 2021 рік за КЕКВ 2260 «Видатки та заходи спеціального призначення».

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-002195-a 22 вересня 2021 року в електронній системі публічних закупівель Prozorro опубліковано повідомлення (UA-M-2021-09-22-000075) про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (UA-2021-08-13-002195-a) Державною аудиторською службою України. 24 вересня 2021 року опубліковано запит Держаудитслужби України про надання Замовнику роз’яснень, на що Замовником 27.09.2021 було підготовлено та оприлюднено пояснення на вищезазначений запит. 13 жовтня 2021 року опубліковано висновок Держаудитслужби України, згідно якого за результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі Держаудитслужбою України було установлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Та з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Разом з тим, у висновку Держаудитслужби України щодо зобов’язання усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель зазначено наступне: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку». Звертаю увагу на те що, у висновку Держаудитслужби України відсутні наступні норми абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» що надають право Замовнику протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднити через електронну систему закупівель: 1. Аргументовані заперечення до висновку. 2. Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи все вищезазначене Замовник вважає, що висновок Держаудитслужби України звужує права Замовника і цим самим порушує Закон України «Про публічні закупівлі» в частині, що його стосується. Разом з тим, керуючись нормою абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає свої аргументовані заперечення щодо висновку Держаудитслужби України і повідомляє наступне. 1. Розрахунок до кошторису У висновку Держаудитслужби України зазначено: «За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 27.09.2021 на запит Держаудитслужби надав пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості (далі – пояснення). Відповідно до пояснень Замовник зазначив, що кошти для проведення даної закупівлі передбачені у розмірі 40 000 000,00 грн за бюджетною програмою КПКВ 10020300 «Забезпечення виконання завдань та функцій Державної прикордонної служби України» КЕКВ 2260, джерело фінансування - кошти державного бюджету України. Замовник в поясненні надав розрахунок, який обґрунтовує показники бюджету, що включаються до кошторису Військової частини 2428 на 2021 рік за КЕКВ 2260 «Видатки та заходи спеціального призначення», відповідно до якого передбачено придбання 640 комплектів на суму 40 000 000,00 грн, тобто 62 500,00 грн за 1 комплект. При цьому Замовник за результатами переговорної процедури уклав договір з ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» від 25.08.2021 № 165-21, відповідно до якого здійснює закупівлю 450 комплектів на суму 29 253 200,00 грн, тобто 65 007,00 грн за 1 комплект. Замовник в поясненні зазначає, що за результатами проведених переговорів з учасником – ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» (протоколи проведення переговорів від 05.07.2021 № 94-21, від 23.07.2021 № 111-21 та від 11.08.2021 № 141-21) узгоджено ціну та інші умови договору про закупівлю та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення від 13.08.2021), які на запит Держаудитслужби не були надані». З приводу вищезазначеної інформації, замовник в поясненні за запит Державної аудиторської служби України надав розрахунок, який обґрунтовує показники бюджету, що включаються до кошторису військової частини 2428 на 2021 рік за КЕКВ 2260, що обґрунтовує розмір бюджетного призначення та визначення саме очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до даного розрахунку передбачено придбання 640 комплектів на суму 40 000 000,00 грн, тобто 62 500,00 грн за комплект. Даний розрахунок було складено 12 січня 2021 року після надходження відповідних кошторисних призначень, що надійшли військовій частини на 2021 рік та в якому було відображено орієнтовну кількість необхідного обладнання та його вартість за одиницю. У зв’язку з чим Замовником відображено саме цю очікувану вартість закупівлі в річному плані закупівель на 2021 рік. В подальшому до військової частини 2428 надійшли технічні вимоги на модернізацію програмно-технічних складових інформаційно-телекомунікаційної системи прикордонного контролю «Гарт-1» Державної прикордонної служби України (інв. № 1298 від 17.06.2021), разом з розпорядженням Адміністрації Державної прикордонної служби України від 17.06.2021 № 1982/2021-ВХ «Про проведення заходів» та відповідно до якого кількість необхідного обладнання для даної закупівлі була скоригована та становила: 450 комплектів обладнання для доукомплектування АРМ «Інспектор-С», АРМ «Старший зміни» на базі зчитувача документів типу «Кондор 7029.110» з вбудованим комп’ютером і з установленим СПЗ «е-ІнспекторПро» з функціями біометричного контролю Спеціальне програмне забезпечення для доукомплектування АРМ «Інспектор-С», АРМ «Старший зміни» на базі зчитувача документів типу «Кондор 7029.110» з вбудованим комп’ютером і з установленим СПЗ «е-ІнспекторПро» з функціями біометричного контролю, та 1 комплект устаткування для доукомплектування серверного обладнання центральної підсистеми ПТК АПК «Гарт-1/П» для збереження зображень обличь особи під час проходження прикордонного контролю. За результатами переговорів з учасником закупівлі отримано комерційну пропозицію від 05.07.2021 на обладнання та програмне забезпечення, що передбачені технічними вимогами до даної закупівлі. Враховуючи ціноутворення на дане обладнання (у т.ч. транспортні витрати учасника та інші витрати пов’язані з поставкою даного обладнання на територію України, тощо) та програмне забезпечення (вартість якого, як правило, визначається розробником) Замовник на початок проведення закупівлі, а саме внесення інформації до річного плану закупівлі об’єктивно не міг відобразити іншу інформацію в річному плані закупівель. Отже, відповідно до частини другої статті 4 Закону в річному плані, крім інформації про замовника зокрема зазначається: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. 2. Протоколи переговорів. У висновку Держаудитслужби України зазначено: «Замовник в поясненні зазначає, що за результатами проведених переговорів з учасником – ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» (протоколи проведення переговорів від 05.07.2021 № 94-21, від 23.07.2021 № 111-21 та від 11.08.2021 № 141-21) узгоджено ціну та інші умови договору про закупівлю та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення від 13.08.2021), які на запит Держаудитслужби не були надані» Звертаю Вашу увагу, що у висновку в Запиті замовнику на пояснення від 24.09.2021 жодним чином не були запрошені Держаудитслужбою України протоколи проведення переговорів. В Запиті замовнику обумовлена потреба в отриманні пояснень (документів та інформації) з наступних питань: 1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Отже, вищевказані протоколи проведення переговорів не відносяться до документів, які були запрошені у замовника та у зв’язку із чим й не були надані. Враховуючи даний факт, інформація з Висновку Держаудитслужби України щодо не надання протоколів проведення переговорів є такою що не відповідає дійсності. 3. Додаток до довідки з ТПП. У висновку Держаудитслужби України зазначено: «Крім того, відповідно до пояснень Замовник надав консультаційно-аналітичну довідку про єдиного вітчизняного виробника/постачальника устаткування для модернізації підсистеми програмно-технічних комплексів автоматизації прикордонного контролю ПТК АПК «Гарт-1/П» (відповідно до переліку) Торгово-промислової палати України (далі – ТПП) від 16.07.2021 № 1905/08.-7.1 (далі – довідка ТПП) з посиланням на додаток 1, в якому міститься детальна специфікація для модернізації ПТК АПК «Гарт-1/П». Водночас додаток 1. Детальна специфікація для модернізації ПТК АПК»Гарт-1/П» у складі наданих пояснень Замовником відсутній. Слід зазначити, що Замовник у складі пояснень, що оприлюднені в електронній системі закупівель на запит Держаудитслужби, надав додаток 1 «Детальна специфікація для модернізації ПТК АПК «Гарт-1/П»» до довідки від 21.08.2020 № 1905/08.0-7.3, що не відповідає реквізитам вищезазначеної довідки ТПП. Отже надана довідка ТПП не може бути підтвердженням, що наявності підстав до застосування переговорної процедури Замовником». З приводу вищезазначеної інформації, що міститься в Висновку Замовник повідомляє, що до пояснень замовника Державній аудиторській службі України додано консультаційно-аналітичну довідку про єдиного вітчизняного виробника/постачальника Устаткування для модернізації підсистеми програмного-технічних комплексів автоматизації прикордонного контролю ПТК АПК «Гарт-1/П» (відповідно до переліку) від 16.07.2021 № 1905/08.-7.1 з посиланням на додаток 1, якому міститься детальна специфікація для модернізації ПТК АПК «Гарт 1/П». В даному додатку 1 до довідки ТПП помилково зазначені невірні реквізити вищезазначеної довідки, проте даний додаток наданий в складі пояснень замовника та його зміст відповідає даній закупівлі. Цілком очевидно, що невідповідність реквізитів (2020 рік) в додатку 1 до довідки ТПП має формальний (несуттєвий) характер та не впливає на зміст ні довідки ТПП, ні додатку. Так, на підтвердження зазначеного варто звернути увагу на наступне. В додатку 1 до Довідки ТПП в склад Устаткування для доукомплектування серверного обладнання центральної підсистеми ПТК АПК «Гарт-1/П» для збереження обличь під час проходження прикордонного контролю включено спеціальний програмний модуль для встановлення на серверах центральної підсистеми ІТС "Гарт-1/П" - "Гарт-1/П_faceID", свідоцтво на яке видане ТОВ «Спецтехномоніторинг» Державним підприємством "Український інститут промислової власності" в червні 2021 року, яке також є в складі документації, що вивчалася Державною аудиторською службою. Разом з тим, повідомляю, що дана формальна помилка виправлена. На підтвердження виправлення формальної помилки ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» звернулося до Торгово-промислової палати України (звернення від 18.10.2021 № 11018-ІД/1) на що отримали довідку від ТПП від 18.10.2021 № 2769/08.0-7.3 (Додаток 1) про виправлення не суттєвої помилки, та виправлену консультаційно-аналітичну довідку про єдиного вітчизняного виробника/постачальника Устаткування для модернізації підсистеми програмно-технічних комплексів автоматизації прикордонного контролю ПТК АПК «Гарт-1/П» (відповідно до переліку) за № 1905/08.-7.1 від 16 липня 2021 року (Додаток 2) надано Замовнику листом від ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» від 19.10.2021 № 11019ІД/2 (Додаток 3). Звертаю Вашу увагу, що при здійсненні вибору процедури закупівлі Замовник керувався не тільки інформацією зазначеною в довідці ТПП, а й цілим рядом документів отриманих від учасника, а саме: свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 105831 від 25.06.2021 на комп’ютерну програму Спеціальний програмний модуль для встановлення на серверах центральної підсистеми ІТС «Гарт-1/П» - «Гарт-1/П_faceID»; свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 106973 від 04.08.2021 на комп’ютерну програму «Спеціальний програмний модуль розширення до СПЗ «е-ІнспекторПро»-«Гарт-1/П_FRP»; довідкою від ТОВ «СТМ» від 22.07.2021; копією патенту на корисну модель Програмно-технічний комплекс автоматизації прикордонного контролю «Гарт-1/П» № 99677 від 10.06.2015 ; копією патенту на корисну модель Зчитувач документів «Кондор» № 124537 від 10.04.2018; копією патенту на корисну модель Автоматизоване робоче місце «Старший зміни» № 100263 від 10.07.2015. Враховуючи все вищезазначене Замовник вважає, що на момент прийняття рішення щодо обрання виду процедури закупівлі, у Замовника було достатньо підстав для обрання переговорної процедури закупівлі і жодного порушення в своїх діях не вбачає. 4. Щодо порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону. Підводячи підсумок щодо висновку Держаудитслужби України про установлення порушення Замовником вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується». Звертаю увагу, що Замовником під час проведення процедури закупівлі не застосовувалась норма абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону тому і порушити він її не міг. Тому інформація про установлення порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини другої статті 40 Закону, є такою що не відповідає дійсності. До всього вищезазначеного, Замовник повідомляє, що під час вибору переговорної процедури закупівлі керувався абзацом 5 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності». Таким чином, Замовник заперечує та не погоджується щодо порушень викладених у висновку Держаудитслужби України від 13.10.2021.

2021-10-22 11:49:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Військовою частиною 2428 подано позовну заяву від 27 жовтня 2021 року № 14/2690/2021-ВИХ до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 13.10.2021 щодо результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-002195-a
Дата публікації: 28 жовтня 2021
Номер відкриття провадження: 640/30792/21
Дата відкриття провадження: 11 листопада 2021

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 11:24

Документи

13 серпня 2021 11:24
00000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 11:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2021 11:24
00000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
00000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
000000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000000000000000000
13 серпня 2021 11:23
0000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
17 січня 2022 15:24
00000000 укладений
25 серпня 2021 13:22
0000000000 укладений
25 серпня 2021 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ