Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лоток пластиковий, лоток горизонтальний, папір офісний, конверт, ручка масляна, ручка кулькова, олівець кольоровий, текстмаркер, скотч, блок паперу для нотаток, блок для нотаток з клейким шаром
Очікувана вартість
12 544,00 UAH
UA-2021-08-13-001974-b fd3ffcd8d6da451485173fc42a89e3b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Наталія

380577253996 digital_uos@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42298246
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Контактна особа: Ляшенко Наталія
380577253996
digital_uos@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Лоток пластиковий, лоток горизонтальний, папір офісний, конверт, ручка масляна, ручка кулькова, олівець кольоровий, текстмаркер, скотч, блок паперу для нотаток, блок для нотаток з клейким шаром. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо), якісним вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товар повинен бути новим. Упаковка повинна забезпечувати зберігання Товару під час транспортування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
679 штуки
Лоток пластиковий, лоток горизонтальний, папір офісний, конверт, ручка масляна, ручка кулькова, олівець кольоровий, текстмаркер, скотч, блок паперу для нотаток, блок для нотаток з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок № 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 10 банківських днів з дати поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 серпня 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСЕРВІС-УКРАЇНА"
#35072079
Переможець 12 544,52
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 11:57

Документи

13 серпня 2021 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 11:58