Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for backup and recovery of information (code DK 021: 2015 - 30210000-4 - Machines for data processing (hardware))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б |
Контактна особа: |
Сокирко Микола Степанович +380444814953 info@uss.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Голтвяниця Костянтин Євгенович +380932932042 k.goltvianytsia@uss.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | State Enterprise "Ukrainian Special Systems" |
National ID: | 32348248 |
Contact point: |
Goltvianytsia Kostiantyn +380444814953 info@uss.gov.ua |
Additional contacts: |
Kostiantyn Goltvianytsia +380932932042 k.goltvianytsia@uss.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державна податкова служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43005393 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 10:49 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 15 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції — банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документа. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: • разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або • у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу МЕРТ від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції". Банківська гарантія повинна містити посилання на закупівлю в електронній системі закупівель із зазначення номера закупівлі та цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 460 800,00 (чотириста шістдесят тисяч вісімсот) грн., 00 коп., (3% від очікуваної вартості закупівлі). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Гарантія повинна бути безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в тому числі, якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Код ЄДРПОУ (отримувача): 43005393 Небюджетний рахунок: UA818201720355269002000162276 Банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 460800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник-ЦЗО вимагає від учасника-переможця надати замовнику-ініціатору (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника-ініціатора) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал банківської гарантії, розмір якої становить 5% від ціни Договору та не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу МЕРТ від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції". Гарантія повинна бути безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника-ЦЗО з отримання грошових коштів від гаранта щодо забезпечення, наданого учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана без згоди замовника-ініціатора. Замовник-ініціатор повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника-ініціатора: Код ЄДРПОУ (отримувача): 43005393 Небюджетний рахунок: UA818201720355269002000162276 Банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Publication date: | 13 серпня 2021 10:44 |
Enquiries until: | 05 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 вересня 2021 10:49 |
Information
Estimated total value: | 15 360 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 76 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10 (десяти) банківських днів за рахунок коштів державного бюджету за кодом програмної класифікації видатків і кредитування КПКВ 3507010, КЕКВ 3110 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 10:45 |
Тендерна документація.docx | |
13 серпня 2021 10:45 |
Оголошення.docx | |
13 серпня 2021 10:45 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
13 серпня 2021 10:45 |
Додаток 4_Лист згода на обробку даних.docx | |
13 серпня 2021 10:45 |
Додаток 3 до ТД технічні вимоги.docx | |
13 серпня 2021 10:45 |
Додаток 2 до ТД зобовязання_цінова.docx | |
13 серпня 2021 10:45 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-13-000006 ● d3cc3cca361049ef8dc3487432cc9755
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2021 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
10.12.2021 № 617
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.12.2021
№ 617
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. Державне підприємство "Українські спеціальні системи" UA-2021-08-13-001272-b 13.08.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 15:27:07
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Обладнання системи резервного копіювання та відновлення інформації (код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-13-001272-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині підтверження надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору — оригінал банківської гарантії, розмір якої становить 5% від ціни Договору;
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-06 18:16:22
Роз'яснення щодо висновку
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-001272-b
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-001272-b Східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі Обладнання системи резервного копіювання та відновлення інформації (код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), Державне підприємство "Українські спеціальні системи" (надалі Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-13-001272-b який опубліковано в електронній системі закупівель 29.12.21 зазначені наступні порушення:
1. в пункті 6 Розділу VI не зазначено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимогу пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
Замовник надає з цього питання наступні заперечення.
Згідно п.8.2. проекту договору, який є додатком 5 до тендерної документації забезпечення виконання Договору не повертається у разі порушення Постачальником строків поставки Товару та надання необхідних супроводжувальних послуг понад
5 календарних днів.
Таким чином, тендерною документацією передбачено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації»). Тому, зазначення умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю не в пункті 6 Розділу VI тендерної документації, а в проекті договору, який є додатком 5 до тендерної документації не є порушенням вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
На підставі викладеного, Замовником не порушено вимогу пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
2. Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у підпункті 2 пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації в переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді - довідки в довільній формі, а саме – службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону. Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально- процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256. Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Замовник надає з цього питання наступні заперечення.
Згідно з роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону» Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання довідки, виданою МВС України про те, що фізична особа переможець закупівлі/службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше 60-денної давнини від дати подання документа (пункт 5/пункт 6 частини першої статті 17 Закону).
Замовник-ЦЗО може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
Вищезазначена довідка МВС є документальним підтвердженням (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником та службової (посадової) особи учасника юридичної особи, а отже є документальним підтвердженням щодо відсутності (наявності) підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 статті 17 Закону.
Законом не заборонено Замовнику встановлювати додаткові вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі для Переможця процедури закупівлі.
На підставі викладеного, Замовником при складанні тендерної документації не порушені частина 3 статті 17, пункт 2 частини 2 статті 22 Закону.
3. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІС» встановлено наступне. Відповідно вимог частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Так, в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено перелік необхідних документів, що вимагаються Замовником-ЦЗО у цій тендерній документації шляхом завантаження їх учасниками в складі тендерних пропозицій. Крім того, вказаним пунктом тендерної документації зазначено, що документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду (чіткими та розбірливими для читання). Проте учасник ТОВ «АЙТІС» в складі тендерної пропозиції не надав документи:
- щодо відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Замовник надає з цього питання наступні заперечення.
Відповідно до п.4 розділу ІІІ тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі) наведених у Додатку 1 до тендерної документації).
Додатком 1 тендерної документації вимагалось підтвердження учасником:
1. наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у випадку її використання учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів)).
1.2. Копії документів, що підтверджують правомірність використання матеріально-технічної бази, указаної у довідці (п.1.1.).
В пропозиції ТОВ «АЙТІС» надані наступні документи:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- Підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Оборотно-сальдова відомість станом на 30.06.2021р.
Таким чином, ТОВ «АЙТІС» документально підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше двох спеціалістів) в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у випадку її використання учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів).
Для підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору про закупівлю, в складі тендерної пропозиції надаються:
- сертифікати (свідоцтва, дипломи тощо) про проходження навчання спеціалістів, видані виробником обладнання або офіційним представником виробника обладнання на території України, що пропонується учасником до постачання за предметом закупівлі.
Вищезазначені документи надаються щодо кожного із працівників, зазначених в довідці.
2.2. Копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок (усіх сторінок) або копії наказів про прийняття на роботу або копії цивільно-правових договорів).
В пропозиції ТОВ «АЙТІС» надано:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено відомості щодо двох працівників Коврига Сергій Олегович Провідний інженер з впровадження серверних рішень стаж роботи 18 років Вища освіта - магістр Інженер-електронік 2 Сухопара Олександр Миколайович Провідний інженер з впровадження рішень по збереженню даних стаж роботи 25 років Вища освіта - магістр Магістр з радіоелектронних пристроїв, систем та комплексів;
- Сертифікат на Олександра Сухопару щодо успішного завершення навчання за програмою « Обладнання для технічного обслуговування: захист облікових даних» виданий ДЕЛЛ Технолоджіс;
- Сертифікат на Сергія Ковригу – отримав кваліфікацію спеціаліста – інженера з провадження DATA DOMAIN версія 2.0., виданий ДЕЛЛ Технолоджіс.
- Наказ №123-К від 16 серпня 2019 року про прийняття на роботу Ковриги С.О;
- Наказ №75-К від 31 липня 2019 року про прийняття на роботу Сухопари О.М..
Таким чином, ТОВ «АЙТІС» документально підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у випадку її використання учасником в своїй господарській діяльності та оформленні документів)), яка має містити інформацію про виконання договору із зазначенням контрагента, предмета договору протягом останніх трьох років.
3.2. Копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) наведена в довідці (п.3.1.)
3.3. Документи (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаного в довідці договору (договорів) в повному обсязі.
В пропозиції ТОВ «АЙТІС» надано:
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій міститься інформація про Договір поставки № 23-02/105-18 від 02.01.2019 р з АТ «Укртранснафта» та Договір №9-0 від 25.06.2019 р. з Державне підприємство «Миколаївський морський торговельний порт».
- Копія Договору поставки № 23-02/105-18 від 02.01.2019 р з АТ «Укртранснафта» та акт приймання-передачі товару №1 до договору поставки від 02.01.2019 р № 23-02/105-18 на суму 69 575 119, 72 грн. від 25 лютого 2019 року, що підтверджує виконання договору в повному обсязі.
- Копія Договору №9-0 від 25.06.2019 р. з Державне підприємство «Миколаївський морський торговельний порт» та видаткова накладна №202 від 7 серпня 2019 року на суму 477480, 00грн. що підтверджує виконання договору в повному обсязі.
Таким чином, ТОВ «АЙТІС» документально підтверджено досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
- встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; щодо відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник надає з цього питання наступні заперечення.
Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до тендерної документації «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі».
В пропозиції ТОВ «АЙТІС» надані документи, передбачені Додатком 3 тендерної документації, а саме:
- авторизаційний лист ТОВ «Делл Україна» від 03 вересня 2021 року;
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА;
- заповнені таблиці відповідності запропонованого Учасником обладнання/товару технічним та функціональним вимогам Замовника згідно з пунктом 4 Технічних вимог.
Учасником ТОВ «АЙТІС» завантажені файли (з розширенням *.p7s) з назвою необхідних документів, які містять самі документи, що відповідає вимогам пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Отже у Замовника-ЦЗО відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІС» відповідно до вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
На підставі викладеного, процедура закупівлі була проведена з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», правові підстави для здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України відсутні.
Крім того, пояснюємо наступне.
Моніторингом зазначено, що за результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області 17.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) .
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи).
Стосовно виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині підтвердження надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору — оригінал банківської гарантії, розмір якої становить 5% від ціни Договору.
Переможцем торгів ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» згідно вимог п.6 розділу 6 тендерної документації надано оригінал банківської гарантії як забезпечення виконання договору №99 від 12.10.2021 від АТ «Банк АЛЬЯНС» № 98-17/926.
Згідно річного плану закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 360 000 UAH, Код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування, джерело фінансування Державний бюджет України, замовник Державна податкова служба України, Код згідно з ЄДРПОУ: #43005393, Місцезнаходження: Україна, м. Київ, Київ, 04053, Площа Львівська, 8, Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучались відповідальні фахівці Замовника-ініціатора Державної податкової служби України, які відповідають за подальше використання Обладнання системи резервного копіювання та відновлення інформації, що буде закуплено, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано потребу Замовника-ініціатора Державної податкової служби України в Обладнання системи резервного копіювання та відновлення інформації.
Замовником закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником-ініціатором було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д. та шляхом аналізу отриманих комерційних пропозицій на обладнання для системи резервного копіювання та відновлення інформації від трьох учасників ринку (копії комерційних пропозицій додаються) з використанням методу порівняння ринкових цін.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. повідомляємо наступне.
Замовник-ініціатор Державна податкова служба України повідомив, що не розміщав на своєму веб-сайті інформацію про закупівлю зважаючи на те, що закупівля проводиться через ЦЗО. Але Замовник-ініціатор зобов’язується в подальшому розміщувати таку інформацію на своєму веб-сайті. У разі необхідності Державна податкова служба України повідомляє про свою готовність розмістити обґрунтування за даною закупівлею на власному веб-порталі. Всі необхідні документи стосовно закупівлі Замовник-ініціатор готовий надати по запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Про визнання протиправним та скасування висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області про результати моніторингу. |
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Документи:
16 лютого 2022 13:36
|
Електронний підпис |
16 лютого 2022 13:28
|
Позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження закупівельника: | 04119, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
15 343 752,00
UAH з ПДВ
|
15 266 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" |
15 347 316,00
UAH з ПДВ
|
15 270 516,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
15 266 952,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 15:22
|
Дод уг 1 до дог 99 від 12.10.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 09:09
|
Договір | зміни до договору |
18 жовтня 2021 09:08
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
13 грудня 2021 11:34
|
15 266 952,00 UAH | UA318201720343120001000162276 ДПС |
UA863282090000026009010003109 ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу 1 Договору «Предмет Договору» шляхом його доповнення пунктом 1.5. наступного змісту: «Постачальник гарантує, що має всі належні та законні права на поставку та розповсюдження програмної продукції, що входить до складу Товару за Договором на території України. Поставка Товару (в частині програмної продукції) здійснюється з відома та дозволу Правовласника. Поставка Товару (в частині програмної продукції) Замовнику для його використання кінцевим користувачем не буде жодним чином порушувати будь-яких прав третіх осіб (у тому числі, але не обмежуючись, прав Правовласника). Майнові та авторські права на програмне забезпечення, що входить до складу Товару, Замовнику не передаються». Викласти у Додатку №1 до Договору «Специфікація товару» виноску «*майнові та авторські права Замовнику не передаються» у такій редакції: «*майнові та авторські права на програмне забезпечення, що входить до складу Товару, Замовнику не передаються». Інші умови Договору, що не порушені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |