Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 175 877,00 UAH
UA-2021-08-13-000451-c ● 92cb747299f34d348d7dd96e66017d14
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986173 |
Місцезнаходження: | 50002, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
Контактна особа: |
Любченко Світлана Вячеславівна +380564938333 gorbolnica3.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2021 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 5 175 877,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 879,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
5002, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Пушкіна, 13К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. цього Договору для виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт. Недоліки у виконанні робіт, виявленні в процесі приймання закінчених робіт, які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених Замовником. По факту виконання робіт Підрядник складає та надає Замовнику акт виконаних робіт. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником акти виконаних робіт або надати обґрунтовану письмову відмову від їх підписання протягом п’яти днів з дня одержання. У разі ненадання Замовником обґрунтованої відмови від підписання актів виконаних робіт у вказаний строк, роботи згідно даних актів виконаних робіт вважаються виконаними та прийнятими Замовником і підлягають оплаті. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 11:34 |
Зміни Вікна 26.08..doc | |
26 серпня 2021 11:34 |
Тендерна документація зміни 26.08..doc | |
25 серпня 2021 11:54 |
Зміни Вікна.doc | |
25 серпня 2021 11:51 |
Додаток 5. Проект договору змінено.docx |
26 серпня 2021 11:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 серпня 2021 11:34 |
Зміни Вікна 26.08..doc
|
|||||||||
26 серпня 2021 11:34 |
Тендерна документація зміни 26.08..doc
|
|||||||||
25 серпня 2021 11:54 |
Зміни Вікна.doc
|
|||||||||
25 серпня 2021 11:51 |
Додаток 5. Проект договору змінено.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-13-000451-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд", Код ЄДРПОУ:37214342
Дата подання: 27 вересня 2021 13:57
Вимога щодо приведення у відповідність до діючого законодавства України рішення тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР у відношенні ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Фауна Гранд» (ЄДРПОУ 37214342) у закупівлі Реалізація заходів з енергоефективності та енергозбереження (заміна вікон та дверей на металопластикові) для Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №3» Криворізької міської ради (адреса місцезнаходження: вул. Пушкіна, буд. 13К, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50002; код юридичної особи в ЄДРПОУ: 01986173) (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація), (далі – відкриті торги), (номер закупки UA-2021-08-13-000451-c)
ВИМАГАЄМО :
1.Привести у відповідність до діючого законодавства України рішення тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР у відношенні ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Фауна Гранд» (ЄДРПОУ 37214342), надавши Участникові права на усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ « Фауна Гранд» .
У разі відмови в вирішенні вищезазначеної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Фауна Гранд» буде вимушене звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України щодо неправомірного рішення Замовника
Розгорнути
Згорнути
1.Привести у відповідність до діючого законодавства України рішення тендерного комітету КНП «Криворізька МЛ №3» КМР у відношенні ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Фауна Гранд» (ЄДРПОУ 37214342), надавши Участникові права на усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ « Фауна Гранд» .
У разі відмови в вирішенні вищезазначеної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Фауна Гранд» буде вимушене звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України щодо неправомірного рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2021 15:22
Відповідно до норм чинного законодавства, а саме ЗУ “ Про публічні закупівлі” (ч. 16 с. 29) замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього закону.
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Тому залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього закону.
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Тому залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
4 378 704,00
UAH з ПДВ
|
4 378 704,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВКФ Конкорд" |
5 036 874,00
UAH з ПДВ
|
5 036 874,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-КР" |
5 154 275,00
UAH з ПДВ
|
5 154 275,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" |
5 175 877,00
UAH з ПДВ
|
5 175 877,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
4 378 704,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 15:25
|
ПП "ВКФ Конкорд" #33873720 |
Відхилено |
5 036 874,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 12:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-КР" #40117231 |
Відхилено |
5 154 275,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 14:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" #37214342 |
Відхилено |
5 175 877,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 вересня 2021 15:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі