Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі
Cars
Cars
Очікувана вартість
36 252 000,00 UAH
UA-2021-08-12-005161-a ● b0deeadf57a340bd89a83a75a834d366
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Анатолій Пірникоза +380432508473 med_katastrof@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Pirnykoza Anatoliy +380432508473 med_katastrof@ukr.net Tetiana Postovytiuk +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal nonprofit enterprise "Territorial Medical Association "Vinnytsia Regional Center of Emergency medical care and disaster medicine Vinnytsia Regional Council" |
National ID: | 36364624 |
Contact point: |
Pirnykoza Anatoliy +380432508473 med_katastrof@ukr.net |
Additional contacts: |
Pirnykoza Anatoliy +380432508473 med_katastrof@ukr.net Tetiana Postovytiuk +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 36 252 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 серпня 2021 12:47 |
Enquiries until: | 02 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 вересня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 36 252 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 362 520 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)(За номенклатурою ДК 021:2015 34114121-3 - Автомобілі швидкої допомоги (Спеціалізовані санітарні транспортні засоби (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С)) з обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Пирогова, 46 А
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги
NK 024:2019 -35988 – Car ambulance) (By nomenclature 021:2015 34114121-3 Ambulances (Specialized ambulances (type C ambulances)) with equipment)
CPV: 34114121-3
Період постачання:
по 25 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 12:47 |
проект договору з англ. авто .docx | |
12 серпня 2021 12:47 |
ТД з англ. авто .docx |
12 серпня 2021 12:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2021 12:47 |
проект договору з англ. авто .docx
|
|||
12 серпня 2021 12:47 |
ТД з англ. авто .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення щодо документів
Дата подання: 27 серпня 2021 22:01
Дата відповіді: 31 серпня 2021 16:40
Добрий день. Предмет закупівлі згідно з документацією визначено як: « 34110000-1 Легкові автомобілі
((НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)(За номенклатурою ДК 021:2015 34114121-3 - Автомобілі швидкої допомоги (Спеціалізовані санітарні транспортні засоби (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С)) з обладнанням). Перелік обладнання, яке має входити до комплекту зазначено в документації.
Пунктом 6 Додатку 2 передбачено, що Переможець процедури публічних закупівель (далі − Постачальник) не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару зобов’язаний надати: -скани-копії оригіналів декларацій про відповідність або сертифікатів (у випадку залучення органів з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі наявності, залежно від класу медичного виробу). Просимо підтвердити, що зазначена вимога розповсюджується лише на медичні вироби (власне на АШМД і вироби, які є медичними, підлягають процедурі оцінки відповідності як медичні вироби та входять до складу АШМД).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу, та підтверджує, що предметом закупівлі є АШМД (з медичного обладнання) який підлягає процедурі оцінки відповідності, як медичний виріб.
уточнення вимог
Дата подання: 27 серпня 2021 22:27
Дата відповіді: 31 серпня 2021 16:44
Добрий день.
Ви вимагаєте щоб конструкція приймального пристрою забезпечувала положення Тренделенбурга та антитренделенбурга не гірше 14 градусів.
Просимо підтвердити, Ви маєте на увазі що сума кутів нахилу положення Тренделенбурга плюс антитренделенбург дорівнює 14 градусів, або видалити вимогу взагалі.
В протилежному випадку Ваша вимога буде розглядатися як дискримінаційна, та така що обмежує конкуренцію. В підтвердження цього можете переглянути вимоги ДП «МЗУ» на аналогічні АШМД, які були затверджені відповідним наказом МОЗ. Там ця вимога відсутня взагалі.
Також звертаємо увагу, що положення Антитренделенбурга – це положення пацієнта, коли його голова знаходиться вище рівня ніг. Те саме функціональне положення може забезпечувати і просте підняття спинки основних нош (без необхідності нахилу приймального пристрою взагалі). Регулювання спинки основних нош вже передбачено вимогами і не потребує додаткових опцій. Позиція Тренделенбурга – це положення пацієнта, коли його голова знаходиться нижче рівня ніг. Те саме функціональне положення може забезпечувати і просте підняття секції ніг основних нош (без необхідності нахилу приймального пристрою взагалі). Регулювання секції ніг основних нош на 15 градусів вже передбачено вимогами ДСТУ EN1865-1 Підпункт d) пункту 4.2.6 (якому мають відповідати основні ноші) і не потребує додаткових опцій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу та повідомляє наступне: При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також при формуванні технічної частини предмета закупівлі, робочою групою Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", за основу було взято наказ МОЗ від 05.06.2020 року № 1311 «Про затвердження примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги», де п.3 Приміток, вказано, що керівництво територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф може додатково доповнювати медичними виробами, допоміжними засобами та іншим устаткуванням, в залежності від місцевих потреб. Враховуючи досвід попередніх закупівель та згідно з вимог кожне з положень Тренделенбург та антитренделенбург повинна мати кут нахилу не гірше 14 градусів, враховуючи що даний приймальний пристрій входить до складу спеціалізованого автомобіля швидкої медичної допомоги типу С і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
про дефібрилятор
Дата подання: 27 серпня 2021 22:39
Дата відповіді: 31 серпня 2021 16:45
Ви вимагаєте щоб дефібрилятор мав максимальний заряд не менше 360 Дж.
Просимо видалити зазначену вимогу як дискримінаційну, та таку що обмежує конкуренцію. В підтвердження цього можете переглянути вимоги ДП «МЗУ» на аналогічні АШМД, які були затверджені відповідним наказом МОЗ, де зазначена вимога відсутня взагалі.
Є різні клінічні обґрунтування переваг і недоліків як високої, так і низької енергії розряду. Якби клініцисти однозначно вважали енергію менше 360 Дж не ефективною, то світові лідери у виробництві дефібриляторів такі як Zoll, Philips, Nihon-Kohden та інші не виготовляли б апарати з максимальною енергією 200 - 270 Дж.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу. При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також при формуванні технічної частини предмета закупівлі, робочою групою Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", за основу було взято наказ МОЗ від 05.06.2020 року № 1311 «Про затвердження примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги», де п.3 Приміток, вказано, що керівництво територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф може додатково доповнювати медичними виробами, допоміжними засобами та іншим устаткуванням, в залежності від місцевих потреб. Враховуючи досвід попередніх закупівель не вважає вимогу до дефибрилятору(максимальний заряд не менше 360 Дж.) дискримінаційною, оскільки даний заряд є більш оптимальним враховуючи фізіологічні критерії пацієнтів, яким надається екстрена медична допомога, енергію менше 360 ДЖ пропонують наступні виробники дефібриляторів такі як, Mediana Co.Ltd., Корея, Physio-Control. Inc., США, Mindray Medical International Limited., КНР, тому внесення змін по даному питанню не вважається за необхідне.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 01 вересня 2021 16:33
Дата відповіді: 03 вересня 2021 10:39
Просимо роз’яснити вимогу тендерної документації про надання скан-копії оригіналу Сертифікату відповідності АШМД стандарту ДСТУ EN 1789:2019.
ДСТУ EN 1789:2019 містить розділ 5, в якому описано вимоги до випробувань, які мають пройти виробники АШМД для підтвердження їх відповідності вимогам ДСТУ EN 1789:2019.
В сертифікаті відповідності зазначається перелік випробувань, які проводилися для його видачі. Чи буде замовник наполягати на обов’язковому проведені випробувань, передбачених розділом 5 ДСТУ EN 1789:2019, при видачі Сертифікату відповідності ДСТУ EN 1789:2019?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для замовника потрібно надати скан-копію оригіналу Сертифікату відповідності АШМД, який вже і є підтвердженням їх відповідності вимогам стандарту ДСТУ EN 1789:2019. Замовником не вимагається проведення випробувань. Проведення випробувань це стосується лише виробника і орган оцінки відповідності, який видав такий сертифікат.
Уточнююче запитання до відповіді замовника про медичні вироби
Дата подання: 01 вересня 2021 21:10
Дата відповіді: 06 вересня 2021 11:55
Шановний Замовнику. У Вашій відповідь не містить розяснень щодо частини запитання, яке також стосувалось обладнання, яким комплектується АШМД. Просимо підтвердити, що зазначена вимога Пункту 6 Додатку 2 (Переможець процедури публічних закупівель (далі − Постачальник) не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару зобов’язаний надати: -скани-копії оригіналів декларацій про відповідність або сертифікатів (у випадку залучення органів з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі наявності, залежно від класу медичного виробу)) розповсюджується лише на медичні вироби (медичне обладнання та пристрої, які входять до складу АШМД), і не розповсюджується на вироби, які не є медичними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу, та підтверджує, що предметом закупівлі є АШМД (з медичним обладнанням) який є медичним виробом в цілому (весь АШМД) та підлягає процедурі оцінки відповідності, про що переможець надає скан-копію оригіналу Сертифікату відповідності АШМД як цілісного медичного виробу з усіма його комплектуючиими.
Уточнююче запитання до відповіді Замовника про дефібрилятор
Дата подання: 01 вересня 2021 21:20
Дата відповіді: 06 вересня 2021 11:55
Шановний Замовнику. В продовження запитання про дефібрилятор. Пункт 3 Приміток до Наказу МОЗ не передбачає можливість зменшення конкурентного середовища шляхом додавання технічних вимог, які відсутні в Наказі МОЗ. Зважаючи також що вимога про 360 Дж не має належного обгрунтування з Вашої сторони, наполягаємо на видаленні цієї Вимоги. Також зверніть увагу що у своїй відповіді Ви підтерджуєте, що: "енергію МЕНШЕ 360 ДЖ пропонують наступні виробники дефібриляторів такі як, Mediana Co.Ltd., Корея, Physio-Control. Inc., США, Mindray Medical International Limited., КНР,."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу. При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи досвід попередніх закупівель не вважає вимогу до дефибрилятору(максимальний заряд не менше 360 Дж.) дискримінаційною, оскільки даний заряд є більш оптимальним враховуючи фізіологічні критерії пацієнтів, яким надається екстрена медична допомога, Поряд з тим, при формуванні попередньої відповіді на питання було допущено технічну помилку при формуванні словосполучень « менше 360 ДЖ», тому, враховуючи ваше зауваження, повідомляємо що енергію не менше 360 ДЖ пропонують наступні виробники дефібриляторів такі як, Mediana Co.Ltd., Корея, Physio-Control. Inc., США, Mindray Medical International Limited., КНР, тому внесення змін по даному питанню не вважається за необхідне.
Уточнююче запитання до відповіді Замовника про приймальний пристрій
Дата подання: 01 вересня 2021 21:25
Дата відповіді: 06 вересня 2021 11:56
Шановний Замовнику. В продовження запитання про приймальний пристрій. Пункт 3 Приміток до Наказу МОЗ не передбачає можливість зменшення конкурентного середовища шляхом додавання технічних вимог, які відсутні в Наказі МОЗ. Зважаючи також що вимога про 14 градусів положень Тренделенбург та антитренделебург не має належного обгрунтування з Вашої сторони (чому саме 14??), наполягаємо на видаленні цієї Вимоги. Або, щонайменше, змініть на: "не менше 10 градусів для кожного з положень"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу та повідомляє наступне: При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також при формуванні технічної частини предмета закупівлі, робоча група Комунального некомерційного підприємства "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", скориставшись таким правом та враховуючи досвід попередніх закупівель виставила вимогу що кожне з положень Тренделенбург та антитренделенбург повинно мати кут нахилу не гірше 14 градусів, так як даний приймальний пристрій входить до складу спеціалізованого автомобіля швидкої медичної допомоги типу С, що має забезпечувати максимальну зручність для працівників ЕМД при наданні допомоги хворим і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-12-005161-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 12 серпня 2021 13:17
payment
Can you revise your payment terms? Look how Odessa is paying...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2021 16:27
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу, хочемо повідомити, що Замовник має повне право на оплату товару по факту постачання, тому прийнято рішення відхилити вимогу.
Номер вимоги: UA-2021-08-12-005161-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 серпня 2021 18:30
Pravo-pravom
a rinok-rinkom. Vi prosto snizhaete prioritet svoego zakaza
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2021 11:37
КНП «ТМО «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» наголошує в черговий раз , що свою діяльність здійснює згідно вимог чинного законодавства, в тому числі і при проведенні процедур закупівель та укладання господарських договорів.
Так, п.1 Постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070(зі змінами) передбачено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату …..
Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядникам бюджетних коштів, які несуть відповідальність за прийняття рішення.
Враховуючи вище зазначене, тендерним комітетом розглянуто Вашу Вимогу і в черговий раз повідомляємо, що норми чинного законодавства, жодним чином не зобов’язують замовника передбачати попередню оплату, а лише трактують його право на вчинення таких дій. Також Замовник є одержувачем (згідно єдиної мережі ГУДКСУ), та проводить зазначену закупівлю за рахунок бюджетних коштів, на попередню оплату яких, має мати окремий дозвіл головного розпорядника на проведення попередньої оплати.
Враховуючи відсутність такого дозволу, замовником було прийнято рішення не включати в проект договору попередню оплату.
Так, п.1 Постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070(зі змінами) передбачено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату …..
Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядникам бюджетних коштів, які несуть відповідальність за прийняття рішення.
Враховуючи вище зазначене, тендерним комітетом розглянуто Вашу Вимогу і в черговий раз повідомляємо, що норми чинного законодавства, жодним чином не зобов’язують замовника передбачати попередню оплату, а лише трактують його право на вчинення таких дій. Також Замовник є одержувачем (згідно єдиної мережі ГУДКСУ), та проводить зазначену закупівлю за рахунок бюджетних коштів, на попередню оплату яких, має мати окремий дозвіл головного розпорядника на проведення попередньої оплати.
Враховуючи відсутність такого дозволу, замовником було прийнято рішення не включати в проект договору попередню оплату.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-12-005161-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 серпня 2021 11:47
your answer
Vse poniatno. Mi rabotaem i nad vashim zakazom. No on prosto stoit poslednim v ocheredi. Vchera MZU objavilo esche 3 tendera na 150 mashin...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2021 16:52
Дана закупівля проводиться замовником згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», з дотриманням всіх його норм. А саме згідно ст.5 Закону України закупівля здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них .
Всі учасники, за власним бажанням та на власний розсуд можуть брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, але головне виконувати вимоги тендерної документації .
Розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет повідомляє Вам, що прийняття участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, учасниками є виключно його бажанням і спроможностями виконати вимоги тендерної документації.
Замовник, жодним чином не може вимагати від учасників примусової участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою. Головна мета замовника при проведені даних торгів – вчасне тримання товару на максимально вигідних для бюджету умовах.
Всі учасники, за власним бажанням та на власний розсуд можуть брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, але головне виконувати вимоги тендерної документації .
Розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет повідомляє Вам, що прийняття участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, учасниками є виключно його бажанням і спроможностями виконати вимоги тендерної документації.
Замовник, жодним чином не може вимагати від учасників примусової участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою. Головна мета замовника при проведені даних торгів – вчасне тримання товару на максимально вигідних для бюджету умовах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-12-005161-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 01 вересня 2021 15:51
Щодо технічних характеристик
Добрий день.
В тендерній документації міститься умова щодо потужності двигуна не менше 145 к.с. Для всіх учасників ринку очевидно, що ця вимога є дискримінаційною та штучно зменшує конкуренцію, не впливаючи на експлуатаційні характеристики предмету закупівлі.
Наразі на ринку представлені АШМД вироблені на базі наступних автомобілів:
1. Renault Master – двигун 125 к.с.
2. Ford Transit – двигун 130 к.с.
3. FIAT Ducato – двигун 130 к.с.
4. VW Crafter – 140 к.с.
5. Peugeot Boxer / Citroen Jumper – 160 к.с.
Автомобілі Peugeot та Citroen є конструктивно однаковими, випускаються одним виробником, мають одного імпортера в Україні та не можуть розглядатися конкурентами. Наявність в модельному ряду автомобілів Ford Transit з двигуном 170 к.с. та VW Crafter з двигуном 177 к.с. не може бути свідченням конкуренції, оскільки АШМД на базі автомобілів з цими двигунами жодним виробником в Україні не виготовляються.
Крім того, вимога щодо мінімальної потужності двигуну суперечить МТВ, затвердженим Наказом МОЗ № 1055 від 30.05.2021 р. Вказані МТВ спеціально були розроблені щоб уніфікувати закупівлі АШМД та унеможливити будь-яке обмеження конкуренції.
Таким чином, на ринку присутні АШМД, які виробляються лише одним виробником на базі автомобілів Peugeot та Citroen, які відповідають вимозі тендерної документації щодо потужності двигуну.
Хочемо звернути увагу замовника, що показник потужності дизельного двигуна не впливає на такі показники як динаміка, тяга, еластичність, тощо. Для дизельних двигунів більш важливим є показник крутного моменту, який забезпечує зручність користування та керування автомобілем. При однакових умовах, двигун з більшим крутним моментом буде зручнішим та ефективнішим в користуванні. Якщо повернутися до показників крутного моменту автомобілів, на базі яких виробляються АШМД, то вибір Замовника не є оптимальним.
1. Renault Master – крутний момент 310 Нм
2. Ford Transit – крутний момент 360 Нм
3. FIAT Ducato – крутний момент 320 Нм
4. VW Crafter – крутний момент 340 Нм
5. Peugeot Boxer / Citroen Jumper – крутний момент 350 Нм
В зв’язку з цим, вимагаємо виключити з умов закупівлі вимогу щодо мінімальної потужності двигуну 145 к.с. В іншому випадку, залишаємо за собою право звернутися до МОЗ (як автора МТВ ) та АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації міститься умова щодо потужності двигуна не менше 145 к.с. Для всіх учасників ринку очевидно, що ця вимога є дискримінаційною та штучно зменшує конкуренцію, не впливаючи на експлуатаційні характеристики предмету закупівлі.
Наразі на ринку представлені АШМД вироблені на базі наступних автомобілів:
1. Renault Master – двигун 125 к.с.
2. Ford Transit – двигун 130 к.с.
3. FIAT Ducato – двигун 130 к.с.
4. VW Crafter – 140 к.с.
5. Peugeot Boxer / Citroen Jumper – 160 к.с.
Автомобілі Peugeot та Citroen є конструктивно однаковими, випускаються одним виробником, мають одного імпортера в Україні та не можуть розглядатися конкурентами. Наявність в модельному ряду автомобілів Ford Transit з двигуном 170 к.с. та VW Crafter з двигуном 177 к.с. не може бути свідченням конкуренції, оскільки АШМД на базі автомобілів з цими двигунами жодним виробником в Україні не виготовляються.
Крім того, вимога щодо мінімальної потужності двигуну суперечить МТВ, затвердженим Наказом МОЗ № 1055 від 30.05.2021 р. Вказані МТВ спеціально були розроблені щоб уніфікувати закупівлі АШМД та унеможливити будь-яке обмеження конкуренції.
Таким чином, на ринку присутні АШМД, які виробляються лише одним виробником на базі автомобілів Peugeot та Citroen, які відповідають вимозі тендерної документації щодо потужності двигуну.
Хочемо звернути увагу замовника, що показник потужності дизельного двигуна не впливає на такі показники як динаміка, тяга, еластичність, тощо. Для дизельних двигунів більш важливим є показник крутного моменту, який забезпечує зручність користування та керування автомобілем. При однакових умовах, двигун з більшим крутним моментом буде зручнішим та ефективнішим в користуванні. Якщо повернутися до показників крутного моменту автомобілів, на базі яких виробляються АШМД, то вибір Замовника не є оптимальним.
1. Renault Master – крутний момент 310 Нм
2. Ford Transit – крутний момент 360 Нм
3. FIAT Ducato – крутний момент 320 Нм
4. VW Crafter – крутний момент 340 Нм
5. Peugeot Boxer / Citroen Jumper – крутний момент 350 Нм
В зв’язку з цим, вимагаємо виключити з умов закупівлі вимогу щодо мінімальної потужності двигуну 145 к.с. В іншому випадку, залишаємо за собою право звернутися до МОЗ (як автора МТВ ) та АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2021 10:31
Доброго дня! Згідно ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже виробники багатьох базових автомобілів, що використовуються для трансформації в спеціалізовані автомобілі швидкої медичної допомоги мають в своїй гамі двигуни необхідної потужності:
Виробник базових автомобілів Mercedes Sprinter Man TGE Ford Transit Renault Master Volkswagen Crafter Citroen Jumper Fiat Ducato Peugeot Boxer
Потужність двигуна к.с. 163-190 177 170 150-165 177 160 150-180 160
Всі дані модифікації автомобілів з двигунами необхідної потужності представлені на ринку України, або доступні для замовлення.
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже виробники багатьох базових автомобілів, що використовуються для трансформації в спеціалізовані автомобілі швидкої медичної допомоги мають в своїй гамі двигуни необхідної потужності:
Виробник базових автомобілів Mercedes Sprinter Man TGE Ford Transit Renault Master Volkswagen Crafter Citroen Jumper Fiat Ducato Peugeot Boxer
Потужність двигуна к.с. 163-190 177 170 150-165 177 160 150-180 160
Всі дані модифікації автомобілів з двигунами необхідної потужності представлені на ринку України, або доступні для замовлення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 вересня 2021
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
35 400 000,00
UAH
|
31 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО» |
36 000 000,00
UAH
|
31 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
31 200 000,00
UAH
|
01 жовтня 2021 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 13:27
|
договір 248 від 13.10.21 ТОВ Автоцпецпром.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 12:44
|