Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31521000-4 – Світильники. Світлодіодний світильник LED круглий 20W IP44. Світлодіодна накладна панель 28 W квадрат
( Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K ).
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-08-12-004817-a ● c53bcca021b3455d9c9d6f26f5f5a1a7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899694 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-5-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111 |
Контактна особа: |
Яна Томчук +380563784949, +380985779375 cpmsd_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2021 12:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
31521000-4 – Світильники. Світлодіодний світильник LED круглий 20W IP44. Світлодіодна накладна панель 28 W квадрат
( Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K ).
( Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
31521000-4 – Світильники. Світлодіодний світильник LED круглий 20W IP44. Світлодіодна накладна панель 28 W квадрат
( Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K ).
( Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2021
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 08:37 |
Повідомлення про внесення змін до документації 13.08.2021.doc | |
13 серпня 2021 08:36 |
Додаток № 4 Загальні вимоги.doc | |
12 серпня 2021 12:25 |
Оголошення (2).docx | |
12 серпня 2021 12:25 |
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc | |
12 серпня 2021 12:25 |
Додаток № 3 Т.З. Світлодіодні лампи.docx | |
12 серпня 2021 12:25 |
Додаток № 1 до дог.- Спеціфікація ЮР + ФОП.docx | |
12 серпня 2021 12:25 |
Д.№ 5 ШД ФОП (одн. пост.) ТОВАРИ.doc | |
12 серпня 2021 12:25 |
Д. № 5 ШД Юр.особа (одн. пост.) ТОВАРИ.doc |
13 серпня 2021 08:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2021 08:37 |
Повідомлення про внесення змін до документації 13.08.2021.doc
|
|||
13 серпня 2021 08:36 |
Додаток № 4 Загальні вимоги.doc
|
|||
12 серпня 2021 12:25 |
Оголошення (2).docx
|
|||
12 серпня 2021 12:25 |
Додаток №2-Форма цін.пропозиц.doc
|
|||
12 серпня 2021 12:25 |
Додаток № 3 Т.З. Світлодіодні лампи.docx
|
|||
12 серпня 2021 12:25 |
Додаток № 1 до дог.- Спеціфікація ЮР + ФОП.docx
|
|||
12 серпня 2021 12:25 |
Д.№ 5 ШД ФОП (одн. пост.) ТОВАРИ.doc
|
|||
12 серпня 2021 12:25 |
Д. № 5 ШД Юр.особа (одн. пост.) ТОВАРИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація Замовника
Дата подання: 12 серпня 2021 15:34
Дата відповіді: 13 серпня 2021 08:41
Шановний Замовнику!
Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih).
Додаткового повідомляємо, що кожен з Учасників фізичних осіб-підприємців детально підтверджує свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. Крім того, подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). У разі бажання додаткового отримання офіційно підтвердженої інформації про Учасника, Замовник в будь-який момент має можливість безкоштовно переглянути ці дані на поточну дату у відкритих державних реєстрах України (ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua)).
Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню без особливої потреби вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із запобіганням потрапляння документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, виключено з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків, було прийнято рішення внести зміни до оголошення щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31521000-4 – Світильники. Світлодіодний світильник LED круглий 20W IP44. Світлодіодна накладна панель 28 W квадрат ( Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K ). № ID: UA-2021-08-12-004817-a, та оприлюднити інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу у новій редакції.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 13 серпня 2021 10:59
Дата відповіді: 13 серпня 2021 16:09
На світильник Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K Замовник вказав у розділі "спосіб монтажу" "Вбудований/накладний", але даний світильник накладний і вбудованим не може бути апріорі. То внесіть відповідні зміни для однозначного тлумачення вимог.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику закупівель! Принагідно зазначаємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашого предмета закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: у разі якщо Учасником пропонується аналог або еквівалент предмету закупівлі Замовник прописав у розділі "спосіб монтажу" "Вбудований/накладний" слід розуміти як "або вбудований, або накладний".
Щодо аналогів
Дата подання: 13 серпня 2021 11:00
Дата відповіді: 13 серпня 2021 16:13
Чи можливо пропонувати аналоги з не гіршими параметрами замість Arina -28 Horoz Electric HL 643L 4200K?
Відповідь: Шановний потенційний учаснику закупівель! Принагідно зазначаємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашого предмета закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: у додатку № 4 до оголошення в п. 7. прописано: Довідку/лист в довільній формі на фірмовому бланку про можливість постачання предмета закупівлі відповідно до технічних, кількісних характеристик, зазначених в оголошенні закупівлі. Якщо Учасником пропонується аналог або еквівалент предмету закупівлі обов’язкове надання листа в довільній формі (підтвердження), що запропонований аналог/еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника, якщо запропонований аналог/еквівалент предмета закупівлі не відповідає технічним вимогам замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕД МОНТАЖ" #43086290 |
Переможець |
14 992,32
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 14:06
|
Договір № 109 від 10.09.2021 ТОВ ЛедМонтаж світильники.pdf | укладений |
10 вересня 2021 14:05
|