Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Миколаєві |
Код ЄДРПОУ: | 42341034 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Погранична, будинок 9 |
Контактна особа: |
Бакланова Юлія 380677088313 y.baklanova@mk.dbr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 18 866 125,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 330,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: оригіналу електронної банківської гарантії, яку подають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням УЕП/КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 Розділу 3 тендерній документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) становить: 90 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має складати не менше строку дії тендерної пропозиції Умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені в п.3 Розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 20 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764, Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1070, Постанова КМУ від 08.02.2021 №97). | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2021 18:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2021 18:49 |
Перелік змін до ТД 27.08.2021.docx | |
27 серпня 2021 18:48 |
ТД ДБР Реставрація Нова редакція.docx | |
12 серпня 2021 16:36 |
Технічна специфікація.zip | |
12 серпня 2021 16:33 |
ТД ДБР Реставрація Коригування.docx |
27 серпня 2021 18:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 серпня 2021 18:49 |
Перелік змін до ТД 27.08.2021.docx
|
||||||
27 серпня 2021 18:48 |
ТД ДБР Реставрація Нова редакція.docx
|
||||||
12 серпня 2021 16:36 |
Технічна специфікація.zip
|
||||||
12 серпня 2021 16:33 |
ТД ДБР Реставрація Коригування.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-30-000043 ● f859f7663b6e4e67ba54410b21f8bbaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 №566
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28 вересня 2021 року №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2021 №566
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-08-12-004378-b 12.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-01 15:36:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-12-004378-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-05 14:37:09
Пояснення
На ваш запит про надання пояснення повідомляємо насупне:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до відкоригованої науково-проектної документації за об’єктом ««Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування.», яка підтверджена експертним висновком ДП Укрдержбудекспертиза» від 29.12.2020 №15-0315-20.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до ДСТУ в кошторисному розрахунку об’єкта будівництва закладено такі витрати підрядника:
1. Будівельні роботи, устаткування, меблі та інвентар (Разом по главах 1-9);
2. Кошторисний прибуток (П);
3. Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ);
4. Податок на додану вартість.
Очікувана вартість 1 черги будівництва складає:
Гл. 1-9 = 12 497,094 (в т.ч. виконаних робіт 2 018,276) тис грн
П = 258,652 (в т.ч. виконаних робіт 28,190) тис грн
АВ = 49,894 (в т.ч. виконаних робіт 5,268) тис грн
Вартість робіт (12497,094-2018,276)+(258,652-28,190)+(49,894-5,268)=10753,906 тис грн
ПДВ 2 150,7812 тис грн
Разом 12 904,6872 тис грн
Очікувана вартість 2 черги будівництва складає:
Гл. 1-9 = 4 805,404 тис грн
П = 137,145 тис грн
АВ = 25,316 тис грн
Вартість робіт 4 967,865 тис грн
ПДВ 993,573 тис грн
Разом 5 961,438 тис грн
Очікувана вартість об’єкта будівництва (1 та 2 черги) складає
12 904,6872+5 961,438=18 866,1252 тис грн.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dbr.gov.ua/ter/mikolaiv/publichni-zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 14:39:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реставрації пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-08-12-004378-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому до тендерної документації включена вимога для переможця торгів про надання документів у паперовому вигляді?
2. Чому проєкт договору підряду на виконання будівельних робіт (додаток 4 тендерної документації) складений з урахуванням Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі – Загальні умови) не містить вимог щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва, який становить десять років від дня його прийняття замовником?
3. З яких підстав на засіданні тендерного комітету від 10 вересня 2021 року (протокол №46) питання відповідності вимогам тендерної документації замовника тендерної пропозиції ТОВ «Південьбуд Миколаїв ЛТД» розглядала фізична особа підприємець Нуждов П.А.?
4. Яким чином учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД» виконані вимоги тендерної документації щодо відображення в підсумковій відомості ресурсів використання орендованих будівельних машин і механізмів у ТОВ «Політекс» (пункт 2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації)?
5. Чому в підпункті 14.1 пункту 14 договору підряду на виконання будівельних робіт від 29 вересня 2021 року №67, укладеного з ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», зазначено про гарантійні строки якості робіт: на основні конструктивні елементи протягом 5 років, тоді як в пункті 2 листа-гарантії від 31 серпня 2021 року №75/4, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД», зазначено про гарантії на виконані роботи протягом 5 років після прийняття робіт замовником? А також, яким чином при укладанні даного договору враховано вимоги пункту 103 Загальних умов?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 16:43:34
Пояснення
На ваш запит про надання пояснення повідомляєм наступне: 1. В паперовому вигляді від переможця закупівлі вимагається пакет документів, необхідний для укладання договору, реєстрації його в органах державної казначейської служби і внесення змін до дозволу на початок виконання будівельних робіт. Такі документи як договір і договірна ціна мають містити власноручний підпис та печатку підрядника і замовника. Копії установчих документів мають бути засвідчені керівником підрядника. Зазначені документи не містяться у відкритих реєстрах, також відсутня можливість реєстрації зобов’язань за копіями зазначених документів, отриманих шляхом завантаження їх через систему Prozorro.
2. Оскільки, відповідно до ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору, проект договору підряду на виконання будівельних робіт складено таким чином, що поля, які заповнюються після завершення процедури закупівлі і не мають визначеного значення на момент проведення а саме ціна, початок виконання робіт, гарантійний термін залишаються незаповненими. Вказані позиції заповнюються на стадії підписання договору.
3. Відповідно до договору від 19.08.2021 №54 фізична особа підприємець Нуждов П.А. надає інформаційно-консультаційні послуги із супроводу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Реставрація пам’ятки архітектури - будівлі (літ. «А-1, А-1’, А-1’’») ТУ ДБР у м. Миколаєві, за адресою: вул. Спаська, 18, м. Миколаїв». Коригування, у звязку з чим був присутній на засіданні тендерного комітету від 10.09.2021.
4. В довідці №75/9 від 31.08.2021 підрядником зазначено, що автомобілі, залучені за договором перевезення вантажів ТОВ «ПОЛІТЕКС» використовуються для перевезення грунту та сміття.
На виконання вимог тендерної документації, в підсумковій відомості ресурсів (назва документу r_309_ДЦ_ИВР) в п. 19 Перевезення ґрунту до 22 км та п. 20 Перевезення сміття до 22 км в колонці 14 «Обґрунтування ціни» зазначено Оренда/надання послуг. Та сама інформація зазначена в підсумковій відомості ресурсів (назва документу r_310_ДЦ_ИВР) навпроти пунктів 18, 19, 20.
В відомостях ресурсів до локальних кошторисів зазначення оренди не вимагалося у зв’язку з відсутністю в формі №1а колонки 14 «Обґрунтування ціни».
Виходячи з викладеного, вимога виконана в повному обсязі.
5. Зауваження буде усунуто шляхом укладання додаткової угоди і приведення до відповідності до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі – Загальні умови) щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва
Надання інформації про усунення порушення замовником
Територіальному управлінню Державного бюро розслідувань розташованому у місті Миколаєві 26.10.2021 року надійшов Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства, за результатами моніторингу по закупівлі UA-2021-08-12-004378-b. В частині виконання вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) зазначаємо наступне. ТУ ДБР у м. Миколаєві вжито заходи, щодо усунення виявлених невідповідностей у проєкті договору вимогам, визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Господарським та Цивільним кодексами України. З цією метою укладено додаткову угоду № 3 від 23.10.2021 року до Договору підряду на виконання будівельних робіт №67 від 29.09.2021 року, (https://gov.e-tender.ua/contracting/42436dba6d6145a5b56603bed827f499) відповідно до якої сторонами погоджено, що гарантійний термін на основні конструктивні елементи складає 10 років, чим було приведено Договір у відповідність до вимог чинного законодавства. У зв’язку з тим, що порушення усунуто під час проведення моніторингу, вважаємо, що підстави для притягнення до відповідальності посадових осіб відсутні. ТУ ДБР у м. Миколаєві вжито заходи, щодо недопущення зазначеного порушення у подальшому. Крім того, ТУ ДБР у м. Миколаєві заперечує щодо порушення вимог частини 8 статті 12 Закону в частині заборони Замовником вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас, частина 4 статті 22 Закону передбачає заборону включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, яка подана ними у електронному вигляді під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже, інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації повинна відповідати таким критеріям: її наявність повинна бути передбачена законодавством; її надання не повинне обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Тендерний комітет затвердив тендерну документацію, підготовлену інженером - консультантом, де у пункті 2 розділу 5 Додатку №2 зазначено, що Переможець при підписанні договору подає документи у паперовому вигляді: підписаний договір з додатками відповідно до Додатку 4 до тендерної документації; розрахунок договірної ціни об’єкту в цілому в електронному форматі «imd» програмного комплексу, який використовується учасником для складання кошторисної документації (бажано АВК-5), та в форматі PDF; завірену копію виписки з ЄДР (свідоцтва про державну реєстрацію); завірену копію витягу (свідоцтва) платника ПДВ і/або єдиного податку; заповнену кошторисну частину договору (додатки до договору) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону; завірені копії ліцензій на виконання робіт за предметом закупівлі; завірені копії декларацій та дозволів (в разі необхідності); завірену копію Статуту в останній (діючій) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до учасників торгів - юридичних осіб); інформацію про право підписання договору про закупівлю; оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні) учасника, у разі встановлення твердої договірної ціни. За визначенням пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога щодо надання в паперовому вигляді вище перелічених документів адресована переможцю торгів. Водночас, зазначені документи, не стосуються інших учасників. Зважаючи на це, надання переможцем торгів в паперовому вигляді зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури. Також наголошуємо, що на стадії подання тендерних пропозицій Замовник не вимагав від учасників надання ними будь-яких документів у паперовому вигляді, тоді як документи, подані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника. Під час проведення закупівлі Замовником дотримано принципи забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції. Тендерним комітетом взято до уваги висновок про наявність або відсутність порушень законодавства. Вжито заходи, щодо посилення контролю за якістю підготовки тендерних документацій та не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-11-01 16:49:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
17 922 818,94
UAH з ПДВ
|
17 922 818,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІВАЙС ЛТД" |
18 866 125,20
UAH з ПДВ
|
18 866 125,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Переможець |
17 922 818,94
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2021 12:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2021 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2025 17:38
|
ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД (реставрація Миколаїв)дод_угода8.pdf | зміни до договору |
06 січня 2025 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 22:36
|
Додаткова угода № 7 (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 22:02
|
Додаткова угода № 7 (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 22:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 21:07
|
ду 6 від 30.03.2022.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 21:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 12:44
|
Додаткова угода №5 від 21.01.2022.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:39
|
Додаткова угода 4 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 15:40
|
Додаткова угода №3 від 23.10.2021.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 15:43
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 17:53
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 17:02
|
Договір №67 від 29.09.2021.pdf | укладений |
29 вересня 2021 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування формулюваня пункту Договору, що не призводить до зміни істотних умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування формулювань у Договорі, які не приздодять до зміни Істотних умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування періоду гарантії на основні конструктивні елементи |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.13.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначено вартість виконаних робіт у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець, з метою забезпечення договірних зобов’язань в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №64/2022, що затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, прийшли до згоди внести зміни |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення терміну виконання договору в зв'язку з воєнним станом |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |