Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цемент
Cement
Cement
Очікувана вартість
2 115,00 UAH
UA-2021-08-12-004336-b ● d6745a283c7d40ae9d00619f0d4bb55e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Волошанюк Наталія Романівна 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мошун Наталія Володимирівна (048) 738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Поліщук Віта Володимирівна (048)738-17-22 Vita.Polishchuk@pf.uspa.gov.ua Вітоха Ольга Анатоліївна (048) 738-18-07 Olha.Vitokha@pf.uspa.gov.ua Волошанюк Наталія Романівна (048) 738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Natalia Volodymyrivna 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Moshun Nataliia Volodumurivna (048) 738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Polishchuk Vita Volodymyrivna (048)738-17-22 Vita.Polishchuk@pf.uspa.gov.ua Vitokha Olha Anatoliyivna (048) 738-18-07 Olha.Vitokha@pf.uspa.gov.ua Voloshaniuk Nataliia Romanivna (048) 738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 2 115,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 12 серпня 2021 16:27 |
Enquiries until: | 03 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 вересня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 2 115 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 11 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 Цемент. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 450 кг. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова11, склад ПФ ДП «АМПУ» (Адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 115,00 грн. без ПДВ/ 2 538,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.09.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 13.09.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” – 38727770, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” – 38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement” – legal entity and/or business entity, that operates in one or several separate spheres of management. 5. Type of procurement: goods. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Construction materials under the code DK 021:2015 - 44110000-4 Cement. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: 450 kg. 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 65481, Odesa Region, Yuzhne, 11 Berehova Str., warehouse of Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority). 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31.12.2021. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 2 115,00 excluding VAT / UAH 2 538,00 including VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 13.09.2021 at 3:00 p.m. 12. Payment term: within 15 banking days from the date of supplying of a specific batch of Goods on the basis of the invoice received from the Supplier and signing of the disbursement bill of lading for the Goods. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender Documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set forth in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 13.09.2021 at 3:00 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0,5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 кг.
цемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (Адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент
cement
CPV: 44111200-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 16:24 |
ТД Цемент.docx | |
12 серпня 2021 16:24 |
оголошення про проведення відкритих торгів з публік.англ.мовою.docx | |
12 серпня 2021 16:24 |
проект договору.docx | |
12 серпня 2021 16:24 |
announcement of open bidding.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 вересня 2021
Найменування закупівельника: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЗВ’ЯЗОК – ПІВДЕНЬ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» |
2 070,00
UAH
|
2 070,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЗВ’ЯЗОК – ПІВДЕНЬ» |
2 115,00
UAH
|
2 115,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ» #33436167 |
Переможець |
2 070,00
UAH
|
23 вересня 2021 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 11:04
|
звіт про виконання договору про закупівлю № 271-в-пвф-21 від 08.10.2021.docx | укладений |
29 грудня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 15:09
|
Звіт про результати проведення закупівлі Цемент.docx | укладений |
08 жовтня 2021 15:09
|
271-В-ПВФ-21 від 08.10.2021 ТОВ СТАНДАРТ ІНЖИНІРІНГ (2).pdf | укладений |
08 жовтня 2021 15:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
цемент | 450 | кг. |
5,52
UAH з ПДВ
|