Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчику із встановленням обладнання Криворізької гімназії №91 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованої за адресою: 50008, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Генерала Радієвського, 48
Очікувана вартість
1 327 476,00 UAH
UA-2021-08-12-002741-b 53265c883ee74f41b256c44c2f53c175
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна

380564920390 bux-cf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Акименко Анна
380564920390
bux-cf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2021 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2021 11:00
Очікувана вартість: 1 327 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 637,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного майданчику із встановленням обладнання Криворізької гімназії №91 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованої за адресою: 50008, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Генерала Радієвського, 48
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2021 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 14:40
Огол-ння _КГ91.doc
12 серпня 2021 14:26
Огол-ння _КГ91.doc
12 серпня 2021 14:02
Додаток 4 (проект договору).docx
12 серпня 2021 14:01
Додаток №3_технічне завдання КГ 91.xls
12 серпня 2021 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2021 14:40
Огол-ння _КГ91.doc
12 серпня 2021 14:01
Огол-ння _КГ91.doc
12 серпня 2021 14:26
Огол-ння _КГ91.doc
12 серпня 2021 14:20
Огол-ння _КГ91.doc
12 серпня 2021 14:02
Додаток 4 (проект договору).docx
12 серпня 2021 14:01
Додаток №3_технічне завдання КГ 91.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФІЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 1 293 163,89
UAH з ПДВ
1 293 163,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2021 09:50
Електронний підпис
25 серпня 2021 09:49
Інша інформація.pdf
25 серпня 2021 09:49
Додаток №1 пропозиція.pdf
25 серпня 2021 09:49
Кошторис.pdf
25 серпня 2021 09:49
Кваліфікація.pdf
25 серпня 2021 09:49
Кошторис Excel.zip
25 серпня 2021 09:49
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФІЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФІЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3127104113
Переможець 1 293 163,89
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 16:12

Документи

30 серпня 2021 16:11
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:11
Протокол 74.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФІЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3127104113
1 293 163,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 16:11
Електронний підпис
30 серпня 2021 16:11
Протокол 74.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2022 10:49
ДУ 4 дог 121 припинення.pdf укладений
27 червня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:55
ДУ дог 121.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:19
ДУ 3 дог 121.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:19
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 14:59
ДУ2 дог.121.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 15:51
Дод.угода 1 дог.121.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 14:36
Договір 121.pdf укладений
03 вересня 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт, відповідно до п. 4 част. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити термін виконання робіт та внести наступні зміни до п. 3.1. Розділу 3 Строки виконання робіт, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт (Додаток 1) та встановлюються з дати підписання договору до 01.12.2021 року.»
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Заміна помилково оприлюдненої додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт спортивного майданчику із встановленням обладнання Криворізької гімназії №91 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованої за адресою: 50008, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Генерала Радієвського, 48 1 роботи 1 293 163,89
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 762 806,66
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до пунктів 10.1 та 10.2 Договору № 121 від 02.09.2021 р. (далі — «Договір»), Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами, Законів України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про правовий режим воєнного стану» та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, дійшли згоди розірвати Договір в частині подальшого виконання робіт по об’єкту та їх оплати.