Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Ігнатенко Катерина Павлівна +380459472202 zakypku2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 14:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться проміжними платежами за фактично виконанні роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, Довідка КБ-3, Акт КБ-2в | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
12 серпня 2021 11:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-11-000005 ● b38195e334a94e13ad707bb6883c1684
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-08-12-001431-b 12.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-18 11:50:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи (4-й пусковий комплекс) (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), очікуваною вартістю 22 383 353,12 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-12-001431-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин виникла необхідність в додаткових аналогічних роботах з ремонту автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи (4-й пусковий комплекс)?
3. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт?
4. Яким чином (технічно чи економічно) вказані роботи пов’язані з первинним договором?
5. Просимо вказати які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-20 16:23:10
Надання пояснень по моніторингу UA-M-2021-10-11-000005
1. Управлянням будівництва, житлово – комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області (далі – УБЖКГІТ БМР БР КО) обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої ТОВ «Фірма Транспроект» проектної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області» ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи по 3-му та 4-му пускових комплексах. Експертиза робочих проектів на додаткові роботи по 3-му та 4-му пускових комплексах здійснювалась ТОВ «Проексп». Отримані експертні звіти № V-0311-20/ПРОЕКСП від 03.12.2020 року та № V-0111-21/ПРОЕКСП від 25 червня 2021 року (експертні звіти додаються).
Розмір бюджетного призначення на закупівлю додаткових робіт ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи (4-й пусковий комплекс) (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), відповідно до Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки затвердженої рішенням Броварської міської ради Київської області (далі – БМР) від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами), визначено Рішенням БМР від 24.12.2020 року № 2128-89-07 «Про бюджет Броварської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
Оскільки, згідно п.п.1 п.4 Постанови КМ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів, інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувану вартість предмета закупівлі не оприлюднювалась на веб-сайті БМР. Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки, яка затверджена рішенням БМР від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами) та доповненнями, а також Рішення виконавчого комітету БМР «Про бюджет Броварської територіальної громади на 2021 рік» від 24.12.2020 № 2128-89-07 та зміни до нього оприлюднені на сайті БМР brovary-rada.gov.ua.
2. Необхідність коригування затвердженого раніше проекту по будівництву об’єкту «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга.», виникла у зв’язку з інтенсивним будівництвом житлових комплексів на ділянці від вул. В’ячеслава Чорновола до вул. Козацької, що призвело до збільшення інтенсивність руху автотранспорту на вказаній ділянці дороги. В результаті чого, виникла необхідність покращити пропускну спроможність проїзду автомобілів на перехрестях вулиці Василя Симоненка з вулицями В’ячеслава Чорновола та Козацькою. На вказаних перехрестях, згідно проекту до коригування, регулювання руху здійснювалось засобами дорожніх знаків і розмітки, без зовнішнього освітлення та організованого водовідведення. На засіданні технічної ради по будівництву об’єкту були прийняті рішення щодо розроблення робочих проектів перехрестя вул. Симоненка Василя і вул. В’ячеслава Чорновола (3-й пусковий комплекс) та перехрестя вул. Симоненка Василя і вул. Козацької (4-й пусковий комплекс) з рухом по кільцю.(Копії протоколів додаються).
3. Необхідність у проведені закупівлі аналогічних додаткових робіт підтверджується розробленими робочими проектами:
- «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи» Том 1 Загальна пояснювальна записка 190/20П-ПЗ Креслення марки АД, ЗК, ЕЗ (Експертний звіти № V-0311-20/ПРОЕКСП від 03.12.2020 року);
- «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи (4-й пусковий комплекс)» Том 1 Загальна пояснювальна записка 32/21ПЕ-ПЗ.4 Креслення марки АД.4, ЗК.4, ЕЗ.4.
4. Завершення будівельних робіт по об’єкту «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга» та ведення його в експлуатацію не можливо без виконання додаткових робіт по влаштуванню перехрестя з рухом по кільцю вул. Симоненка Василя і вул. В’ячеслава Чорновола ( 3-й пусковий комплекс) та перехрестя з рухом по кільцю вул. Симоненка Василя і вул. Козацької (4-й пусковий комплекс).
5. Аналогічні роботи які не були включені в початковий проект із зазначенням їх обсягів та вартості вказані в Томі 2 , вищезазначених робочих проектів та враховані при підписанні Договору підряду № 148/21 від 31 серпня 2021 року з ПрАТ «Броварське шляхово – будівельне управління №50» (Договір, Договірна ціна, локальні кошториси додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління № 50" #05408668 |
Переможець |
22 383 353,12
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 10:53
|
ДУ _6 до дог _148-21.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 15:30
|
Дог _5 до дог _148-21.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 11:10
|
ДУ _ 4 до дог _ 148-21.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 10:05
|
ДУ _3 до Дог _148-21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 10:00
|
ДУ _2 до дог _148-21.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 11:56
|
ДУ _1 до дог _148-21.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 08:23
|
Дог _148-21 від 31.08.21.pdf | укладений |
01 вересня 2021 08:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи (4-й пусковий комплекс) (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) | 1 | роб |
22 383 353,12
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в пункти 3.4.1. та 3.4.2. пункту 3.4. Договору та в Додаток №4 "Графік фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 148/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в пункти 3.4.1. та 3.4.2. пункту 3.4. Договору та в Додаток № 4 "Графік фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 148/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю угоду у зв`язку із відсутністю фінансування, з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об`єктивних обставин для Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 148/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою та у зв`язку з затримкою фінансування витрат Замовника, вирішили внести зміни в Договір. |
Номер договору про закупівлю: | 148/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із закінченням бюджетного року та зміною обсягів фінансування внесені відповідні зміни в Договір та "Графік фінансування" (Додаток 4 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 148/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв`язку з виявленням технічної помилки та потребою її виправлення, сторони за взаємною згодою домовились внести відповідні зміни/уточнення в пункт 3.4. Договору та в Додаток №4 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 148/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області». ІІ черга. Коригування. Додаткові роботи (4-й пусковий комплекс) (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) | 1 |
22 383 353,12
UAH з ПДВ
|