Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of state importance R-63 / N-03 / - Vartykivtsi - checkpoint "Sokyryany" with entrances to the checkpoint "Rososhany" and checkpoint "Kelmentsi" in the area of km 20 + 749 - km 28 + 218, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 12:28 |
Очікувана вартість: | 308 886 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 544 433,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3088836 UAH |
Publication date: | 12 серпня 2021 08:31 |
Enquiries until: | 12 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 вересня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 308 886 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 544 433 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) робочих днів. Представник Замовника на протязі 5 (п’яти) робочих днів перевіряє надані послуги, згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 15:48 |
Перелік змін_379.docx | |
14 вересня 2021 15:46 |
ТД ПСР Р-63 км 20-28_зміна 2.docx | |
25 серпня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2021 14:54 |
Перелік змін_359.docx | |
12 серпня 2021 08:32 |
Додаток 5 (Проект договору ПСР Р-63 км 20-28).docx | |
12 серпня 2021 08:32 |
Додаток 4 (Технічне завдання ПСР Р-63 км 20 – 28).rtf |
14 вересня 2021 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
14 вересня 2021 15:48 |
Перелік змін_379.docx
|
||||
14 вересня 2021 15:46 |
ТД ПСР Р-63 км 20-28_зміна 2.docx
|
||||
25 серпня 2021 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
25 серпня 2021 14:54 |
Перелік змін_359.docx
|
||||
12 серпня 2021 08:32 |
Додаток 5 (Проект договору ПСР Р-63 км 20-28).docx
|
||||
12 серпня 2021 08:32 |
Додаток 4 (Технічне завдання ПСР Р-63 км 20 – 28).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Об’єднання учасників нерезидентів без створення юридичної особи у складі: Товариства з обмеженою відповідальністю «АРАРАТ-ЧАНШИН» (сторона 1), Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАВІДШИН» (сторона 2) Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРАВАН» (сторона 3) Оператор спільної діяльності Сторона 2 - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАВІДШИН» вирішило брати участь у процедурі закупівлі за предметом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)», що проводиться Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області та у встановлений Замовником строк надало свою тендерну пропозицію.
Проте, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.10.2021 року, наша тендерна пропозиція була відхилена з наступним обґрунтуванням:
«учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону Згідно листа СБУ.».
Враховуючи вищевикладене, та користуючись правом, закріпленим у ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО:
Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ДАВІДШИН» умовам тендерної документації, в тому числі опублікувати лист СБУ на підставі якого Замовник відхилив нашу пропозицію.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 жовтня 2021 17:10
Дата подання: 06 жовтня 2021 16:33
Дата подання: 27 листопада 2021 22:27
Дата подання: 31 січня 2022 19:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000053 ● 82ca48b00ed64417b320450b7036492d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-08-12-000091-b 12.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 14:35:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до контрольно-пропускного пункту «Росошани» та контрольно-пропускного пункту «Кельменці» на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-12-000091-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 19.04.2022 № 1 до договору про закупівлю
від 18.04.2022 № 21.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 15:55:04
Пояснення на запит від 27.06.2022 року по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг за номером ID: UA-2021-08-12-000091-b
На Ваш запит від 27.06.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до контрольно-пропускного пункту «Росошани» та контрольно-пропускного пункту «Кельменці» на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-12-000091-b) інформуємо наступне.
1. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Після військової агресії Російської Федерації проти України сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, в тому числі Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області https://cv.ukravtodor.gov.ua/, в якому заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільно важлива інформація піддався хакерській атаці через що вся інформація була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Вся необхідна інформація буде відновлюватись та вноситись на сайт поступово. Відновлювальні роботи тривають на рівні Укравтодору.
Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, відбувається його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово заново заповнюватись.
Інформація по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) виглядатиме наступним чином:
Оголошення про закупівлю
1. Повне найменування замовника Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області.
2. Найменування предмета закупівлі та Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
3. Код за Єдиним закупівельним словником
ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.
4. Тип процедури закупівлі
Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
5. Дата оприлюднення закупівлі 12.08.2021 р.
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект), яка пройшла експертизу (Експертний звіт АС № 00052-2021 (0052-21/ПРОЕКСП) від 09.08.2021 року) і затверджена в установленому порядку та діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі: ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина II. Будівництво» (зі змінами до них), ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», СОУ 42.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості» та технічного завдання тендерної документації (файл «Додаток 4 (Технічне завдання ПСР Р-63 км 20 – 28).rtf», за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-12-000091-b).
7. Обґрунтування розміру бюджетного призначення Згідно переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок державного бюджету, за бюджетною програмою КПКВК 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм».
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість визначена на підставі експертного звіту АС № 00052-2021 (0052-21/ПРОЕКСП) від 09.08.2021р., згідно якого кошторисна вартість об’єкту на 09.08.2021 р. складала 317 644,459 тис. грн.
Зведений кошторисний розрахунок (ЗКР) затверджено у сумі 317 644,459 тис. грн.
На основі затвердженого ЗКР відділом ціноутворення та кошторисної роботи у співпраці з відділом технічного контролю та новітніх технологій було розроблено технічне завдання та визначено очікувану вартість робіт у сумі 308 886,600 тис. грн., з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
9. Очікувана вартість закупівлі, грн. 308 886 600,00 грн. (триста вісім мільйонів вісімсот вісімдесят шість тисяч шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
10. Посилання на ProZorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-12-000091-b
2. Щодо обставин укладання додаткової угоди №1 від 19.04.2022 до Договору №21 від18.04.2022.
Відповідно до положень статті 47 Бюджетного кодексу України (надалі – БКУ) визначено порядок встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів, зокрема:
1. Відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів. Порядок складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ встановлюється Кабінетом Міністрів України.
2. Казначейство України здійснює контроль за відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів розпису бюджету.
3. Розпорядники бюджетних коштів забезпечують управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням процедур та вимог, встановлених цим Кодексом.
Так, розпорядником коштів, що спрямовуються на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг, за договорами які укладаються Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі – Служба) є Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор).
Відповідно до частини 1 статті 48 БКУ Розпорядники бюджетних коштів (у даному випадку – Укравтодор) беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; ….
Частиною 2 статті 48 БКУ регламентовано, що Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини 2 статті 57 БКУ).
Кредиторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів за середньостроковими зобов’язаннями за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг на кінець поточного бюджетного періоду не може перевищувати залишка коштів спеціального фонду державного бюджету, утвореного за рахунок надходжень, які є джерелом формування державного дорожнього фонду та використовуються за напрямами, визначеними пунктами 1 і 2 частини 3 статті 24-2 БКУ.
Відповідно до положень частини 3 статті 48 БКУ – розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість.
Частиною 4 статті 48 БКУ передбачено, що зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку.
У свою чергу, приписом частини 5 статті 48 БКУ встановлено, що Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №65 від 19.01.2022 на об’єкт - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)», у 2022 році обсяг бюджетного фінансування (зобов’язання) за рахунок коштів Спеціального фонду передбачено у розмірі 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень, 00 коп.)
Враховуючи затримку фінансування у 2022 році зі сторони розпорядника коштів і одночасну необхідність досягнення цілей передбачених Договором №21 від 18.04.2022, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушення вище вказаних вимог статті 48 БКУ, Сторони дійшли спільної згоди щодо необхідності укладення Додаткової угоди №1 від 19.04.2022 до Договору №21 від 18.04.2022 про продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року та розділення бюджетного зобов’язання на 2022 та 2023 роки, з метою можливості реєстрації вказаного договору та бюджетних зобов’язань по ньому в органах Державної казначейської служби України.
Додаток:
1.Експертний звіт АС № 00052-2021 (0052-21/ПРОЕКСП) від 09.08.2021р. додається на 1 аркуші (Файл «Експертний звіт №0052-21_ПРОЕКСП.pdf»).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-11 10:13:45
Заперечення (зауваження) на висновок про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами проведення моніторингу
Заперечення (зауваження) на висновок про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами проведення моніторингу
Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі – «Замовник») 06.07.2022 отримано на майданчику «E-Tender» висновок про наявність або відсутність порушень законодавства.
На Ваш висновок від 06.07.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/– Вартиківці – контрольно-пропускний пункт «Сокиряни» з під’їздами до контрольно-пропускного пункту «Росошани» та контрольно-пропускного пункту «Кельменці» на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-12-000091-b) надаємо наступне заперечення.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 25.10.2021 на майданчику «E-Tender» розміщено рішення № 23905-р/пк-пз від 21.10.2021, яким постановила:
«Зобов'язати Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДАВІДШИН" та рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій приватного акціонерного товариства "Хмельницьке ШБУ №56" та товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" за процедурою закупівлі — "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р63/Н-03/ - Вартиківці - контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 - км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-12-000091-b.
Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.».
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.».
Вказане рішення Колегії у судовому порядку Службою не оскаржувалось та виконано в 30 денний термін з дня його прийняття, що підтверджено протоколом тендерного комітету Служби №445 від 19.11.2021, який розміщений 22.11.2021 на майданчику «E-Tender». Зазначеним протоколом №445 від 19.11.2021 (додається до листа на 2-х аркушах, файл «Протокол 445.pdf») скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДАВІДШИН" та рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій приватного акціонерного товариства "Хмельницьке ШБУ №56" та товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" за процедурою закупівлі – "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-08-12-000091-b.
Учасників ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», ТОВ «ДАВІДШИН», ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" повернуто на стадію кваліфікації пропозицій у процедурі закупівлі за №UA-2021-08-12-000091-b та проведено для них повторну кваліфікацію.
У відповідності до рішення № 23905-р/пк-пз від 21.10.2021 Колегії, згідно протоколу тендерного комітету САД у Чернівецькій області №446 від 19.11.2021 р. (додається до листа на 3-х аркушах, файл «Протокол 446.pdf»), відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область» – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45233142-6 Ремонт доріг» – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» з наступних підстав:
- передбачених абзацом 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону:
«не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;».
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Додаток 4 тендерної документації містить технічне завдання.
Згідно з п. 3 Примітки Додатку 4 тендерної документації :
«3. В складі розрахунків до тендерної пропозиції Підрядника використати підбір складових для приготування щебенево-піщаних сумішей С-7, посилаючись на лабораторне заключення, поміщене у його тендерній пропозиції. Після акцептування пропозиції Підрядник погоджує дані розрахунки до Договірної ціни із Замовником».
Відповідно до зазначених вимог, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лабораторне заключення (протоколи випробувань) щебенево-піщаної суміші С-7.
Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відсутнє відповідне лабораторне заключення на щебенево- піщану суміш С-7.
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ «ЕДБ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону:
«1.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;…».
У п. 3.1. рішення №23905-р/пк-пз від 21.10.2021 АМКУ надано висновок:
«Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону».
Замовник виконав рішення відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», не надавши йому термін для усунення невідповідностей, у зв’язку з тим, що зазначене вище порушення вимог тендерної документації (відсутність лабораторного заключення на щебенево- піщану суміш С-7) не підпадає під кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, визначені ст.16 Закону тому його (виявлене порушення) неможливо виправити з точки зору діючого Закону. Норма Закону, передбачена абзацом 1 пункту 2 частини 1 статті 31 не передбачає розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а є прямою до виконання.
Замовнику не було жодного сенсу відповідно до частини 16 статті 29 Закону розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, оскільки Учасник, за неможливості виправити допущені порушення у п.3.1. рішення №23905-р/пк-пз від 21.10.2021 відхиляється Замовником, згідно вимог абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Крім того, Замовник не відхилив Учасника згідно абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону:
«1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;…», тому жодним чином не порушив права Учасника згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону.
Виходячи із зазначеного вище, Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області при здійсненні процедури закупівлі – "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-08-12-000091-b діяла виключно в межах діючого Закону України «Про публічні закупівлі», не порушила вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону та повністю виконала рішення № 23905-р/пк-пз від 21.10.2021 Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у визначений Законом термін.
З урахуванням описаного вище,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дані заперечення (зауваження) до висновку про наявність або відсутність порушень законодавства від 06.07.2022.
2. Прийняти рішення про відсутність порушень законодавства від 06.07.2022 з урахуванням фактів та тверджень, викладених у даному запереченні (зауваженні).
Додатки:
1. Протокол тендерного комітету Служби №445 від 19.11.2021 додається на 2-х аркушах (файл «Протокол 445.pdf»).
2. Протокол тендерного комітету Служби №446 від 19.11.2021 додається на 3-х аркушах (файл «Протокол 446.pdf»).
3. Рішення № 23905-р/пк-пз від 21.10.2021 АМКУ додається на 13-и аркушах (файл «рішення від 21.10.2021 № 23905.pdf»).
- рішення від 21.10.2021 № 23905.pdf
- Протокол 445.pdf
- Протокол 446.pdf
- Заперечення на висновок ДАСУ від 06.07.2022.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 06.07.2022 року про результати проведення моніторингу подала 08.08.2022 вих. №617 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 06.07.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" на ділянці км 20+749 – км 28+218, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-12-000091-b). Додатки: 1. Платіжне доручення №450 від 08.08.2022 (сплата судового збору за позовом) на 1 аркуші (файл «Платіжне доручення №450_Судовий збір.pdf»). 2. Фіскальний чек з інформацією про відправлення позовної заяви на 1 аркуші (файл «Інформація про відправлення позовної заяви (фіскальний чек).pdf»). |
Дата публікації: | 09 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/2807/22-а |
Дата відкриття провадження: | 15 серпня 2022 |
Документи:
09 серпня 2022 11:24
|
Електронний підпис |
09 серпня 2022 11:23
|
Платіжне доручення №450 _Судовий збір.pdf |
09 серпня 2022 11:23
|
Інформація про відправку позовної заяви (фіскальний чек).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СОФІ ЛТД | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ДАВІДШИН" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ДАВІДШИН" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
|
|
ТОВ "ДАВІДШИН" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ДАВІДШИН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2022 17:15
|