Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)»
Очікувана вартість
4 855 970,00 UAH
UA-2021-08-11-010938-a ● 6cb7750750b3494a9285504a26ff2ea4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 4 855 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 279,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідальнимі за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх етапів робіт, але не пізніше 22.04.2022 року включно.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2021 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, яка визначена у Додатку 2 (Протокол погодження договірної ціни), протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами Договору строком на 225 (двісті двадцять п’ять) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органі Державної казначейської служби України. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2021 10:40 |
Перелік змін 18.08.2021.docx | |
18 серпня 2021 18:09 |
Додаток 3.2 (нова редакція).pdf | |
18 серпня 2021 18:09 |
Проєкт договору (нова редакція від 18.08.2021).docx | |
18 серпня 2021 18:09 |
Додаток 3.1 (нова редакція).pdf | |
18 серпня 2021 18:09 |
Додаток 3.3 (нова редакція).pdf | |
18 серпня 2021 18:09 |
Тендерна документація (нова редакція від 18.08.2021).docx |
19 серпня 2021 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 серпня 2021 10:40 |
Перелік змін 18.08.2021.docx
|
||||||
18 серпня 2021 18:09 |
Додаток 3.2 (нова редакція).pdf
|
||||||
18 серпня 2021 18:09 |
Проєкт договору (нова редакція від 18.08.2021).docx
|
||||||
18 серпня 2021 18:09 |
Додаток 3.1 (нова редакція).pdf
|
||||||
18 серпня 2021 18:09 |
Додаток 3.3 (нова редакція).pdf
|
||||||
18 серпня 2021 18:09 |
Тендерна документація (нова редакція від 18.08.2021).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвіл чи декларація?
Дата подання: 12 серпня 2021 10:13
Дата відповіді: 17 серпня 2021 16:40
Доброго дня, шановний Замовнику. Пунктом 1 розділу 3 ДКТ ви вимагаєте надання як копії доволу на виконання робіт підвищеної небезпеки так і копію декларації відповідності МТБ учасника. Звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 207 внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Постанова КМУ від 26.10.2011 № 1107).
Зміни набрали чинності 12 березня 2020 року. Учасники , які беруть участь у цій закупівлі не можуть мати і декларацію відповідності МТБ і дозвіл одночасно. Просимо Вас внечти зміни у документацію додавши словосполучення "або" - • копії(ій) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Зазначені документи повинні бути чинні на весь період виконання робіт;
АБО копії(ій) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці зокрема (але не виключно) на такі види робіт....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
електронний підпис
Дата подання: 12 серпня 2021 10:15
Дата відповіді: 13 серпня 2021 17:05
Шановний Замовник, просимо пояснити щодо електроного підпису: учасник повинен накласти електронний підпис на кожен документи пропозиції - ОКРЕМО? Чи Ви дозволяєте накласти підпис на пропозицію в цілому? І це не буде порушенням?
Відповідь: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
"Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії та/або електронного документу, створеного з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги.
Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником, на фірмовому бланку учасника (за наявності), та подаються у складі тендерної пропозиції, повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника. На ці документи накладається електронний підпис учасника (у разі якщо учасником є юридична особа – електронного підпису посадової особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції).
Скан-копії документів, які наявні у учасника в оригіналі (наприклад договір про поставку товару/надання послуг/виконання робіт, укладений учасником з контрагентом, який надається в якості аналогічного договору) та подаються у складі тенедрної пропозиції, мають бути завірені відповідно до вимог пункту 5.27 ДСТУ 4163-2003, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. На ці документи накладається електронний підпис учасника (у разі якщо учасником є юридична особа – електронного підпису посадової особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції).
Учасник повинен накласти електронний підпис (у разі якщо учасником є юридична особа – електронний підпис посадової особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на всю пропозицію в цілому".
"Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, з яких виготовляються такі скан-копії та/або електронного документу, створеного з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги.
Документи (матеріали та інформація), що складаються безпосередньо учасником, на фірмовому бланку учасника (за наявності), та подаються у складі тендерної пропозиції, повинні містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника. На ці документи накладається електронний підпис учасника (у разі якщо учасником є юридична особа – електронного підпису посадової особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції).
Скан-копії документів, які наявні у учасника в оригіналі (наприклад договір про поставку товару/надання послуг/виконання робіт, укладений учасником з контрагентом, який надається в якості аналогічного договору) та подаються у складі тенедрної пропозиції, мають бути завірені відповідно до вимог пункту 5.27 ДСТУ 4163-2003, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55. На ці документи накладається електронний підпис учасника (у разі якщо учасником є юридична особа – електронного підпису посадової особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції).
Учасник повинен накласти електронний підпис (у разі якщо учасником є юридична особа – електронний підпис посадової особи, уповноваженої на подання тендерної пропозиції), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» на всю пропозицію в цілому".
Баланс та Звіт
Дата подання: 12 серпня 2021 10:17
Дата відповіді: 16 серпня 2021 14:06
п. 4 Додатку 1 до ДКТ вимагається - копія Балансу та копія звіту про фінансові результати, Просимо внести зміни в документацію та вказати за який період Ви хочете бачити ці документи6 за 2020 рік? За 1 кв. 2021 р ? Чи за 6 міс 2021 р?
Відповідь: Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено, зокрема такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, де встановлено, що «На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі Учасник надає такі документи:
- копія Балансу,
- копія звіту про фінансові результати,
- копія звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період (2020 рік) з підтверджуючими документами про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція № 2), коли звіт здається в електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді».
Отже, копіями зазначених документів учасник має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік.
- копія Балансу,
- копія звіту про фінансові результати,
- копія звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період (2020 рік) з підтверджуючими документами про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція № 2), коли звіт здається в електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді».
Отже, копіями зазначених документів учасник має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2020 рік.
Акредитація
Дата подання: 12 серпня 2021 10:26
Дата відповіді: 17 серпня 2021 13:27
пункт 8 розділу 3 ДКТ (Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати,) вимагає наступне: "Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством ". Чи повинен учасник, який надасть у складі пропозиції протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, НАДАВАТИ також документ, який підтверджує АКРЕДИТАЦІЮ органу, який видав сертифікати чи проктоколи випробувань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують акредитацію органу, що видає сертифікати чи протоколи випробувань. Водночас слід відзначити, що пункто 8 розділу ІІІ тендерної документації передбачено: "Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
4 851 595,77
UAH з ПДВ
|
4 851 595,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" |
4 855 969,59
UAH з ПДВ
|
4 855 969,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
02 вересня 2021 17:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі