Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заміна застарілих дерев’яних вікон у Костянтинівському дошкільному навчальному закладі "Ромашка" смт. Костянтинівка, Вознесенського району, Миколаївської області
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-08-11-010836-a ● 1fef657c69c24a52a5a37d12ba50a06e
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44354422 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., м.Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87 |
Контактна особа: |
Алла Крук +380963881059 mega._alla@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 13:01 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна застарілих дерев’яних вікон у Костянтинівському дошкільному навчальному закладі "Ромашка" смт. Костянтинівка, Вознесенського району, Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55340, Україна, Миколаївська область, смт. Костянтинівка, вулиця Садова №10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2021
—
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 14:07 |
ТД зі змінами.PDF | |
12 серпня 2021 14:07 |
зміни №1.PDF | |
12 серпня 2021 14:07 |
протокол 26.PDF | |
12 серпня 2021 14:06 |
додаток № 5.PDF | |
11 серпня 2021 18:28 |
протокол № 25.pdf | |
11 серпня 2021 18:28 |
креслення вікна 1.pdf | |
11 серпня 2021 18:28 |
додаток 4.pdf | |
11 серпня 2021 18:28 |
додаток 3.pdf | |
11 серпня 2021 18:28 |
додаток №2.pdf | |
11 серпня 2021 18:28 |
додаток № 1.pdf |
12 серпня 2021 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 серпня 2021 14:07 |
ТД зі змінами.PDF
|
||||||
12 серпня 2021 14:07 |
зміни №1.PDF
|
||||||
12 серпня 2021 14:07 |
протокол 26.PDF
|
||||||
12 серпня 2021 14:06 |
додаток № 5.PDF
|
||||||
11 серпня 2021 18:28 |
протокол № 25.pdf
|
||||||
11 серпня 2021 18:28 |
креслення вікна 1.pdf
|
||||||
11 серпня 2021 18:28 |
додаток 4.pdf
|
||||||
11 серпня 2021 18:28 |
додаток 3.pdf
|
||||||
11 серпня 2021 18:28 |
додаток №2.pdf
|
||||||
11 серпня 2021 18:28 |
додаток № 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікати на вироби та протоколи випробувань на вироби
Дата подання: 13 серпня 2021 11:58
Дата відповіді: 13 серпня 2021 15:08
просимо вас внести зміни в тендерну документацию оскільки виробник не надає сертифікати на вироби та протоколи випробувань на вироби до виготовлення вироби.
Відповідь: Доброго дня! Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-11-010836-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41091204
Дата подання: 12 серпня 2021 16:53
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію учасника.
Відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Проте згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків, встановлених законодавством.
Враховуючи викладене вище, учасники закупівель у період з 07.11.2020 по 31.12.2021 можуть використовувати удосконалений електронний підпис чи печатку, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків, встановлених законодавством.
Тобто, вимога зазначена у тендерній документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію учасника є дискримінаційною, такою що порушує права потенційних
постачальників та штучно звужує коло Учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо накладання саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію учасника та зазначити, що учасник може накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на свою тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Проте згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків, встановлених законодавством.
Враховуючи викладене вище, учасники закупівель у період з 07.11.2020 по 31.12.2021 можуть використовувати удосконалений електронний підпис чи печатку, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків, встановлених законодавством.
Тобто, вимога зазначена у тендерній документації щодо накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію учасника є дискримінаційною, такою що порушує права потенційних
постачальників та штучно звужує коло Учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо накладання саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію учасника та зазначити, що учасник може накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на свою тендерну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2021 15:03
Протокол від 13.08.2021 №31 відповідь на вимогу ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-08-11-010836-a.
Номер вимоги: UA-2021-08-11-010836-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Новатор, Код ЄДРПОУ:31259147
Дата подання: 11 вересня 2021 14:22
Оскарження рішення
Прийняти скаргу до розгляду
Скасована
Дата: 12 вересня 2021 18:38
Причина: допущена помилка при завантажені
Номер вимоги: UA-2021-08-11-010836-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Новатор, Код ЄДРПОУ:31259147
Дата подання: 11 вересня 2021 14:49
Оскарження рішення
Прийняти заяву до розгляду
Скасована
Дата: 12 вересня 2021 18:39
Причина: Допущена помилка при завантажені
Номер вимоги: UA-2021-08-11-010836-a.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Новатор, Код ЄДРПОУ:31259147
Дата подання: 12 вересня 2021 18:31
Оскарження
Скарга до замовника
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" |
489 347,00
UAH з ПДВ
|
484 347,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Новатор |
499 543,43
UAH з ПДВ
|
489 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" #41091204 |
Переможець |
484 347,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 11:49
|
дод. угода №2 до 24-0921.pdf | укладений |
26 листопада 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:34
|
дод. угода №2 до 24-0921.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 09:11
|
додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
21 вересня 2021 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 15:05
|
договір.PDF | укладений |
17 вересня 2021 15:04
|
договірна ціна.PDF | укладений |
17 вересня 2021 15:04
|
дефектний акт.PDF | укладений |
17 вересня 2021 15:04
|
графік.PDF | укладений |
17 вересня 2021 15:04
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 листопада 2021 12:53
|
459 243,00 UAH | UA938201720344200006080183885 УБР Южноукраїнської МР |
UA493266100000026003053235447 ТОВ Южбудстрой |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до п.1.1. розділу І "Предмет договору" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 24-09/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, в частині коштів міського бюджету на суму 25104,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 24-09/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 до договору №24-09/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |