Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44141080 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., місто Камінь-Каширський, вул.Воля, будинок 2 |
Контактна особа: |
Олександр Яцук +380662831444 ayatsuk1008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 2 697 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 485,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2021 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2021 09:09 |
тд шкільна (зі змінами).rtf | |
17 серпня 2021 09:09 |
перелік змін.docx | |
11 серпня 2021 15:18 |
тд шкільна.rtf | |
11 серпня 2021 15:18 |
Проект договору.docx |
17 серпня 2021 09:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2021 09:09 |
тд шкільна (зі змінами).rtf
|
|||
17 серпня 2021 09:09 |
перелік змін.docx
|
|||
11 серпня 2021 15:18 |
тд шкільна.rtf
|
|||
11 серпня 2021 15:18 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-18-000029 ● 73d35b44e5dd4969acd048f2f7d54678
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2021 09:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.10.2021 № 632
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.10.2021 № 632
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-08-11-007773-a від 11.08.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-25 09:57:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт тротуару по вул. Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-007773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати URL-адресу розміщення інформації - посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-27 11:39:14
Відповідь на запит про надання пояснення
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту «Поточний середній ремонт тротуарів по вулиці Шкільна в місті Камінь-Каширський Волинської області» (який включає загальну пояснювальну записку 12-21-ПЗ, креслення 12-21-АД, кошторисну документацію 12-21-КД).
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі «Робочого проекту «Поточний середній ремонт тротуарів по вулиці Шкільна в місті Камінь-Каширський Волинської області» (який включає загальну пояснювальну записку 12-21-ПЗ, креслення 12-21-АД, кошторисну документацію 12-21-КД), Експертного звіту «щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Робочого проекту «Поточний середній ремонт тротуарів по вулиці Шкільна в місті Камінь-Каширський Волинської області» від 28.03.2021 року затвердженого директором ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про порушення Замовником вимог абзацу 1 пункту 1 статті 31 Закону в частині невідхилення пропозиції Учасника ФОП Ратнюк через невідповідність його тендерної пропозиції вимогам документації є хибним. Питання щодо порядку укладення, форми та правомочності цивільно-правових договорів регулюється виключно цивільним законодавством, зокрема Цивільним Кодексом України (надалі ЦКУ) і не підпадає під вимоги Господарського та Трудового кодексу України, Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 р. № 996-XIV, Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88. Відповідно до вимог ст.638 ЦКУ Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частиною 3 ст. 639 ЦКУ визначено - якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами. Наведені аргументи у висновку щодо відсутності деяких реквізитів у цивільно-правових договорах, обов’язковість яких для чинності договорів ЦКУ не визначено, не є підставою для визнання пропозиції Учасника як такої, що не відповідає вимогам документації, оскільки для підтвердження трудових відносин найнятих працівників із Учасником вимагалось надання копій цивільно-правових договорів без зазначення вимог до їх оформлення, що Учасником і здійснено. Натомість висновок не містить обгрунтованої інформації щодо визнання зазначених цивільно-правових договорів недійсними. Відповідно до ст.204 ЦКУ правочин, а отже і цивільно-правовий договір, є правомірним, ящо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Окрім того, виконати вимоги висновку ДАС шляхом розривання діючого договору не є можливим, оскільки виконавцем робіт (послуг) ФОП Ратнюк на звернення Замовника відмовлено в позитивному вирішенні цього питання із посиланням на статтю 651 Цивільного кодексу України, де зазначено - зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. ФОП Ратнюк зазначив, що на даний час договір виконується сумлінно, виконано до 40% фізичних об’ємів робіт, зауваження щодо якості виконаних робіт та використаних матеріалів відсутні, порушень будь-яких умов договору не встановлено. Окрім того, ФОП Ратнюк підтвердив чинність цивільно-правових договорів, наданих в пропозиції та підтвердив факт здійснення робіт з поточного ремонту тротуару по вулиці Шкільній у м.Камінь-Каширський особами, які є виконавцями робіт згідно вказаних договорів. Зважаючи на вказане вище, ми будемо змушені звертатись до суду щодо оскарження висновку та скасування вимог, зазначених у даному висновку.
2021-11-08 15:29:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування Висновоку Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-08-11-007773-a, дата оприлюднення 02 листопада 2021 року (Поточний середній ремонт тротуару по вул. Шкільна в м.Камінь-Каширський Волинської області, ДК 021:2015 - 45230000-8, джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет) від 11серпня 2021 року. |
Дата публікації: | 11 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/140/13083/21 |
Дата відкриття провадження: | 15 листопада 2021 |
Документи:
16 листопада 2021 16:18
|
Електронний підпис |
11 листопада 2021 10:18
|
номер.docx |
11 листопада 2021 09:59
|
Позов.pdf |
16 листопада 2021 16:18
|
Електронний підпис |
11 листопада 2021 10:19
|
Електронний підпис |
11 листопада 2021 10:00
|
Електронний підпис |
11 листопада 2021 10:18
|
номер.docx |
11 листопада 2021 09:59
|
Позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ратнюк Юрій Васильович |
1 838 990,23
UAH з ПДВ
|
1 838 990,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
2 299 660,00
UAH з ПДВ
|
2 299 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ратнюк Юрій Васильович #2532410293 |
Переможець |
1 838 990,23
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 12:23
|
Додаткова угода №6.jpg | укладений |
27 грудня 2022 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2022 10:44
|
дод уг ратнюк 5.pdf | зміни до договору |
23 травня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 11:45
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 10:58
|
дод уг 3.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 14:39
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 09:51
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 15:58
|
IMG_0001.pdf | укладений |
16 вересня 2021 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатковою угодою № 1 до договору №125 від 16 вересня 2021 року додається "Календарний графік виконання робіт (Додаток №2)" |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено план фінансування із перенесенням суми фінансування 2021 року на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до календарного графіку робіт |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до календарного графіка |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до орієнтовного плану фінансування та графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |