Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380505850784 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2021 11:31 |
Очікувана вартість: | 12 526 415,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Закупівля робіт на 2021-2022 роки. Очікувана вартість на 2021 рік -7 802 303,20 грн; на 2022 рік -4 724 111,80 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2021 19:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2021 19:20 |
ТД реконструкція вул.Театральна в м. Біла Церква Київської області.docx | |
11 серпня 2021 19:20 |
Проєкт договору з додатками.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000019 ● 092a8af29d32410d8ecc358b1a03512f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.09.2021 № 486
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021 № 486
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-08-11-005060-b 11.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 13:08:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4-Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-005060-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 15:04:15
відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо підстав здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-08-11-005060-b, надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості робіт із реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) виконано на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області» № 961/е/21 – КД/П від 06 серпня 2021 року.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення відкритих торгів UA-2021-08-11-005060-b лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-16 13:08:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4-Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-005060-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 15:01:35
відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо підстав здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості, а також здійснення посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-08-11-005060-b, надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості робіт із реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) виконано на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області» № 961/е/21 – КД/П від 06 серпня 2021 року.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення відкритих торгів UA-2021-08-11-005060-b лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-09-16-000019 відкритих торгів щодо закупівлі робіт із реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), індетифікатор закупівлі UA-2021-08-11-005060-b повідомляємо, що відсутність публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі пов’язана із відсутністю власного сайту ДЖКГ БМР та відсутністю на день публікації оголошення про закупівлю необхідного функціоналу на сайті Білоцерківської міської ради. На сьогодні можливість публікації необхідної інформації про якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі забезпечена розробниками сайту https://bc-rada.gov.ua/. З метою недопущення у майбутньому порушень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проведено роботу посадовими особами управлінь та відділів організації та наголошено на необхідності неухильного дотримання вимог Постанови КМУ в частині публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом публікації на сайті bc-rada.gov.ua обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по всім процедурам, що проводяться ДЖКГ БМР. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
2021-10-08 09:50:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
12 461 658,00
UAH з ПДВ
|
12 461 658,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
12 520 782,00
UAH з ПДВ
|
12 520 782,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
12 461 658,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:45
|
822-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 13:53
|
822.pdf | укладений |
14 вересня 2021 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 822/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |