Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny (km 0 + 000 - 65 + 244) with access to the station Vadul-Siret (km 0 + 000 - 4 + 972) in the areas of km 0 + 000 - km 11 + 501; km 11 + 849 - km 65 + 244; entrance to Vadul-Siret station km 0 + 000 - km 4 + 972, Chernivtsi region (with development of design documentation) (DK 021: 2015 45233142-6 Road repair)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Shvets Vyacheslav Pavlovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 11:20 |
Очікувана вартість: | 2 101 424 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 507 122,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 52 535 612,5 гривень (п’ятдесят два мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч шістсот дванадцять гривень 50 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52535612.5 UAH |
Publication date: | 11 серпня 2021 17:00 |
Enquiries until: | 03 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 вересня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 2 101 424 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 507 123 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.5. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 50% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 1 |
Надання послуг | 5.6. Остаточний розрахунок у розмірі 50% від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 1 |
Дата виставлення рахунку | 5.23. За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | 5.1. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 68 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 14:55 |
Перелік змін_370.docx | |
03 вересня 2021 14:55 |
Додаток 5 (Проект договору ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244)_зміна1.docx | |
03 вересня 2021 14:55 |
ТД ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244 _зміна 1.docx | |
11 серпня 2021 17:01 |
Додаток 4 (Технічне завдання ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244).docx |
03 вересня 2021 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 вересня 2021 14:55 |
Перелік змін_370.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 14:55 |
Додаток 5 (Проект договору ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244)_зміна1.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 14:55 |
ТД ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244 _зміна 1.docx
|
|||||||||
11 серпня 2021 17:01 |
Додаток 4 (Технічне завдання ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000052 ● 11d6ebc46ad54258b662e6767c62a463
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2021-08-11-004712-b 11.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-07 17:40:38
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-08-11-004712-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШБУ-77» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 16:59:45
Відповідь на запит від 07.07.2022
На Ваш запит від 07.07.2022 року щодо надання пояснень по здійсненні моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-08-11-004712-b, інформуємо наступне.
1. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Після військової агресії Російської Федерації проти України сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua, в тому числі Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області https://cv.ukravtodor.gov.ua/, в якому заповнювалась інформація по тендерних закупівлях протягом 2020-2022 років, а також інша суспільно важлива інформація піддався хакерській атаці через що вся інформація була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Вся необхідна інформація буде відновлюватись та вноситись на сайт поступово. Відновлювальні роботи тривають на рівні Укравтодору.
Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, відбувається його подальше налаштування.
Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація по тендерних закупівлях буде поступово заново заповнюватись.
Інформація по закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) виглядатиме наступним чином:
Оголошення про закупівлю
1. Повне найменування замовника Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області.
2. Найменування предмета закупівлі та Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
3. Код за Єдиним закупівельним словником
ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.
4. Тип процедури закупівлі
Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
5. Дата оприлюднення закупівлі 11.08.2021 р.
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі: ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» (зі змінами до них), ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», СОУ 42.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості» та технічного завдання тендерної документації (файл «Додаток 4 (Технічне завдання ПБ ПСР Т-26-07 км 0+000–65+244).docx», за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-11-004712-b).
7. Обґрунтування розміру бюджетного призначення Згідно переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок державного бюджету, за бюджетною програмою КПКВК 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм».
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на основі:
- Акту дефектів на даний вид робіт у межах відведених ділянок разом із працівниками відділу з планування, проектування, виробництва та контролю якості робіт;
- вихідних документів для проектування (корегування ПКД РП), відомості джерел постачання та способу отримання основних дорожньо-будівельних матеріалів, тощо);
На основі з Акту дефектів було опрацьовано кошторисну частину (у співпраці з відділом технічного контролю та новітніх технологій) та визначено очікувану вартість робіт у сумі 2 101 424 500,000 грн.
9. Очікувана вартість закупівлі, грн. 2 101 424 500,00 грн. (два мільярди сто один мільйон чотириста двадцять чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
10. Посилання на ProZorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-11-004712-b
2. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШБУ-77» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ШБУ-77» надане забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації розмірі 0,1% від вартості договору про закупівлю.
Договірна ціна згідно Розділу ІІІ «Договірна ціна» Договору №56 від 05 жовтня 2021 року складає 2 075 450 000,00 грн. з ПДВ.
Гарантія виконання договору про закупівлю №16-001-41358-2021 вих. №16-001-41358-2021 від 04.10.2021 складає 0,1% – 2 075 450,00 грн. (копія банківської гарантії №16-001-41358-2021 додається у файлі «Банківська гарантія.pdf»).
При укладанні Договору №56 від 05 жовтня 2021 року у пункті 9.1 розділу IX «Забезпечення виконання зобов’язань за договором» була допущена технічна помилка, яка виправлена Додатковою угодою № 4 від 17 травня 2022 до Договору №56 від 05 жовтня 2021 р. (Додаткова угода № 4 від 17 травня 2022 до Договору №56 від 05 жовтня 2021 додається у файлі «Д.у.4 до 56.pdf»).
Додаткова угода № 4 від 17 травня 2022 до Договору №56 від 05 жовтня 2021 не була опублікована відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Додатки:
1. Гарантія виконання договору про закупівлю №16-001-41358-2021 вих. №16-001-41358-2021 від 04.10.2021 додається на 1 аркуші (файл «Банківська гарантія.pdf»).
2. Додаткова угода № 4 від 17 травня 2022 до Договору №56 від 05 жовтня 2021 додається на 1 аркуші (файл «Д.у.4 до 56.pdf»).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-21 15:48:19
Заперечення (зауваження) на висновок про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами проведення моніторингу від 20.07.2022 року
Державна аудиторська служба України
Департамент моніторингу закупівель
Заперечення (зауваження) на висновок про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами проведення моніторингу
На Ваш висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-004712-b), опублікований на електронному майданчику «E-Tender» від 20.07.2022 року надаємо наступне заперечення.
Відповідно до частини 1, частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон):
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.».
Замовник у Додатку 2 тендерної документації, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону та пункту 2 частини 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначив вимогу щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону.
У відповідності з вимогами пункту 1.2.1 розділу І «Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій", необхідних для надання послуг відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 4 тендерної документації):» тендерної документації (По ІІ етапу) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею 1.2.1.
У цьому ж пункті 1.2.1 Замовник виставив вимогу щодо переліку мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, яку Учасник повинен надати у довідці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та яка обов’язково повинна бути відображена та містити інформацію встановлену Таблицею 1.2.1.
Перелік мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт:
1. Автомобiлi бортовi/самоскиди - не менше 30 од.
2. Асфальтоукладальник - не менше 3 од.
3. Грунтозмішувальна установка - не менше 1 од.
4. Автогудронатор - не менше 2 од.
5. Автогрейдер - не менше 4 од.
6. Бульдозер – не менше 2 од.
7. Навантажувач - не менше 5 од.
8. Екскаватор - не менше 5 од.
9. Дорожня фреза, ширина фрезерування не менше 2000 мм - не менше 3 од.
10. Котки дорожнi самохiднi гладковальцеві - не менше 6 од.
11. Котки дорожнi самохiднi грунтові – не менше 3 од.
12. Коток дорожній самохідний на пневмоколісному - не менше 4 од.
13. Коток дорожній самохідний комбінованої дії - не менше 2 од.
14. Трактор колісний - не менше 3 од.
15. Крани на автомобiльному ходу - не менше 1 од.
16. Машина поливально-мийна- не менше 2 од.
17. Машина маркірувальна- не менше 1 од.
18. Установка для забивання стояків бар’єрного огородження - не менше 1од.
Таким чином Замовник у Додатку 2 тендерної документації, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 16 Закону та пункту 2 частини 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зазначив вимогу щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону.
Замовник не вимагав наявності будь якої іншої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та яка обов’язково повинна бути відображена та містити інформацію встановлену Таблицею 1.2.1.
Учасник ТОВ «ШБУ-77», діючи на свій розсуд, у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку за встановленою формою Таблиці 1.2.1 Додатку 2 тендерної документації (інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)) вих. № Т-2801 від 09.09.2021, в якій зазначив цементорозподілювач Вантажний – спеціалізований цементовоз MAN TGS 33.440, 2018 р. в., з правом на користування (згідно договору про оренду техніки № 04-19/3 від 04.01.2019).
Зазначений транспортний засіб не передбачений переліком мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, який визначив Замовник у тендерній документації, тому не був предметом розгляду, як такий.
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону та частини 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.».
Таким чином, неподання Учасником ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію від власника на цементорозподілювач Вантажний – спеціалізований цементовоз MAN TGS 33.440, 2018 р.в., не розглядається Замовником як факт недотримання вимог пункту 1 частини 2 статті 16 Закону, пункту 2 частини 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Отже, Замовник не порушив вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник та не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ШБУ-77», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Дотримуючись норм Закону Замовник провів кваліфікацію Учасника ТОВ «ШБУ-77», допустив його до аукціону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
З урахуванням описаного вище,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дані заперечення (зауваження) до висновку про наявність або відсутність порушень законодавства від 20.07.2022.
2. Прийняти рішення про відсутність порушень законодавства від 20.07.2022 з урахуванням фактів та тверджень, викладених у даному запереченні (зауваженні).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-07-28 22:47:39
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) здійснила моніторинг процедури закупівлі із поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-11-004712-b), проведеної Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник).
Замовник 20.07.2022 в електронній системі закупівель опублікував звернення за роз’ясненням щодо висновку (далі – звернення).
Відповідно до вимог підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка обов’язково повинна містити інформацію встановлену Таблицею 1.2.1.
Замовником наведено перелік мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів від власників. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку) від власників.
Учасником ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку вих. № Т-2801 від 09.09.2021, в якій зазначено перелік техніки необхідної для виконання робіт, зокрема цементорозподілювач Вантажний – спеціалізований цементовоз MAN TGS 33.440, 2018 р.в., з правом на користування (згідно договору про оренду техніки № 04-19/3 від 04.01.2019).
Враховуючи вимоги тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючу інформацію не на перелік мінімальної кількості техніки, обладнання, необхідних для виконання робіт, а на кожну одиницю техніки зазначену у довідці.
Однак, учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію свідоцтва про реєстрацію від власника на цементорозподілювач Вантажний – спеціалізований цементовоз MAN TGS 33.440, 2018 р.в, чим не дотримався вимог підпункту 1.2.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Отже висновки Держаудитслужби щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації правомірні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області не погодившись із висновком від 20.07.2022 року про результати проведення моніторингу подала 03.08.2022 вих. №596 Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 20.07.2022 року про результати проведення моніторингу процедури закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг). Додатки: 1. Платіжне доручення №423 від 03.08.2022 з відміткою банку додається на 2 аркушах (файл «Платіжне доручення №423_Судовий збір.pdf»). 2. Повідомлення з інформацією про відправлення позовної заяви на 1 аркушах (файл «Інформація про відправлення позовної заяви.pdf»). |
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 600/2736/22-а |
Дата відкриття провадження: | 11 серпня 2022 |
Документи:
04 серпня 2022 14:14
|
Електронний підпис |
04 серпня 2022 14:13
|
Інформація про відправлення позовної заяви.pdf |
04 серпня 2022 14:13
|
Платіжне доручення №423_Судовий збір.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
2 096 560 000,00
UAH з ПДВ
|
2 075 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
2 098 144 000,00
UAH з ПДВ
|
2 077 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
2 075 450 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:11
|
Д.у.8 до 56 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 11:10
|
Д.у.7 до 56 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:45
|
Д.у.6 до 56 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 13:27
|
Д.у.5 до 56 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2022 17:43
|
Д.у.4 до 56 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2022 17:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:43
|
Д.у. 3 до 56.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:10
|
Д.у. 2 до 56.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 17:47
|
Д.у.1 до 56.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 17:41
|
Договір № 56.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 17:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) | 1 | послуга |
2 075 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени (км 0+000 - 65+244) з під'їздом до станції Вадул-Сірет (км 0+000 - 4+972) на ділянках км 0+000 – км 11+501; км 11+849 – км 65+244; під'їзд до станції Вадул-Сірет км 0+000 - км 4+972, Чернівецька область (з розробкою проектної документації) (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) | 1 | послуга |
2 075 450 000,00
UAH з ПДВ
|