Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму. Витратні матеріали для проведення автоматизованого перитонеального діалізу виробництва компанії «Baxter»: ковпачок дезінфекційний роз’єднуємий (код НК 024: 2019 – 61141 - Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера) , розчин для перитонеального діалізу із вмістом глюкози 2,27% та 3,86% у мішках (контейнерах) одинарних ємністю 5000 мл або аналог ( в залежності від потреби) ( код НК 024:2019 - 35896 - Діалізат перитонеального діалізу), касета до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу ( код НК 024:2019 - 35000- Магістраль для перитонеального діалізу), дренажний комплект до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу ( код НК 024:2019 - 35000- Магістраль для перитонеального діалізу).
Очікувана вартість
1 229 805,50 UAH
UA-2021-08-11-003360-a 3a46e99bf7b54eaf937c2e946f1cd339
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скубенич

+380508229039 valentina_sk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Валентина Скубенич
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до абзацу 3 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутність конкуренції з технічних причин»», в наслідок цього договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, тому було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі.
На підставі вищезазначеного, КНП «Закарпатська обласна клінічна лікарня ім.. А.Новака» ЗОР має намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА» на закупівлю за предметом код ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму : Витратні матеріали для проведення автоматизованого перитонеального діалізу виробництва компанії «Baxter»: ковпачок дезінфекційний роз’єднуємий (код НК 024: 2019 – 61141 - Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера) , розчин для перитонеального діалізу із вмістом глюкози 2,27% та 3,86% у мішках (контейнерах) одинарних ємністю 5000 мл або аналог ( в залежності від потреби) ( код НК 024:2019 - 35896 - Діалізат перитонеального діалізу), касета «HomeChoice» до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу ( код НК 024:2019 - 35000- Магістраль для перитонеального діалізу), дренажний комплект циклера до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу ( код НК 024:2019 - 35000- Магістраль для перитонеального діалізу).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021 11:41
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 штуки
1. Ковпачок дезінфекційний роз’єднуємий MiniCap
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 61141 — Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера
1100 штуки
2. Розчин для перитонеального діалізу із вмістом глюкози 2,27% у мішках (контейнерах) одинарних ємністю 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
600 штуки
3. Розчин для перитонеального діалізу із вмістом глюкози 3.86% у мішках (контейнерах) одинарних ємністю 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
850 штуки
4. Касета «HomeChoice» до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 35000 — Магістраль для перитонеального діалізу
850 штуки
5. Дренажний комплект циклера до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181000-2 — Апарати для підтримування функції нирок
НК 024:2019: 35000 — Магістраль для перитонеального діалізу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

11 серпня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2021 11:33
МТВ АПД 2021.docx
11 серпня 2021 11:33
Лист_Бакстер_дистрибуція_2021.PDF
11 серпня 2021 11:33
Довідка_ТПП_Діавіта_2020.PDF
11 серпня 2021 11:33
Протокол переговорів Діавіта - ПД.pdf
11 серпня 2021 11:33
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВІТА"
#39246308
Переможець 1 229 805,50
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 11:41

Документи

11 серпня 2021 11:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 11:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВІТА"
#39246308
1 229 805,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 13:57
Додаткова угода №3 до договору №149 ПД Діавіта.pdf зміни до договору
29 березня 2022 13:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:14
Додаткова угода№2 до договору№149 Діавіта ПД1017.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 15:46
Додаткова угода №1 до Дооговіру №149 Діавіта ПД 930.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:41
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 14:38
Договір №149- перітонеальний діаліз Діавіта 896.pdf укладений
27 серпня 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2021 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 462 671,82
UAH (в тому числі ПДВ 95 688,81 UAH)