Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя
Очікувана вартість
12 541 844,60 UAH
UA-2021-08-11-002536-c 4e99eccf72c349f8a90f26f10f30f83b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
02.08.2021 року о 21-15 відбулася пожежа в житловому будинку за адресою м. Запоріжжя, вул. Сержанта Медведєва, 7, підтверджується Актом про пожежу від 02.08.2021 р. Головного управління ДСНС України у Запорізькій області. Зазначеною пожежею було пошкоджено покрівлю житлового будинку. 03.08.2021 року на позачерговому засіданні місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Запоріжжя, комісія вирішила, що зазначена пожежа в житловому будинку за адресою: вул. Сержанта Медведєва, 7, згідно з підпунктом 3 пункту 6 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою КМУ від 24.03.2004 № 368, попередньо класифікується як надзвичайна ситуація місцевого рівня (протокол № 28 від 03.08.2021 р.). Також, 03.08.2021 року відповідно до Розпорядження міського голови № 131р від 03.08.2021 р. «Про створення місцевого оперативного штабу для координації роботи та своєчасного реагування на надзвичайну ситуацію, що склалася на житловому будинку по вул. Сержанта Медведєва, 7» було створено відповідний місцевий оперативний штаб. Відповідно до протоколу № 1, який складено по результатам роботи місцевого оперативного штабу, було надано доручення про продовження роботи по відселенню постраждалих у зв’язку із неможливістю їх проживання внаслідок надзвичайної ситуації (пожежі), а Департаменту з управління житлово-комунальним господарством ЗМР було доручено вжити невідкладних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та терміново приступити до капітального ремонту покрівлі з виконанням відновлювальних робіт після пожежі в житловому будинку по вул. Сержанта Медведєва, 7. Для виконання Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради зазначеного доручення місцевого оперативного штабу та термінового усунення наслідків пожежі в житловому будинку з метою забезпечення нормальних умов проживання мешканців, існує необхідність укладання договору на закупівлю робіт з капітального ремонту покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя. На теперішній час Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради не має можливості провести процедуру відкритих торгів (тендер) з дотриманням строків, визначених ст.ст. 10 та 20 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки початок проведення капітального ремонту з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (пожежі) є нагальною потребою, а затримка виконання капітального ремонту може призвести до критичного погіршення експлуатаційних характеристик житлового будинку та соціальної напруги з боку жителів будинку. Акт про пожежу Головного управління ДСНС України у Запорізькій області від 02.08.2021 р., Протокол позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Запоріжжя № 28 від 03.08.2021, Протокол засідання місцевого оперативного штабу для координації роботи та своєчасного реагування на надзвичайну ситуацію, що склалася на житловому будинку по вул. Сержанта Медведєва, 7 № 1 від 03.08.2021 р., пункт 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021 16:47
Оскарження наміру укласти договір: 17 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 12541844.6UAH з ПДВ
Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сержанта Медведєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

11 серпня 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-08-12-000003 • 3d8f622d74f440e8a594dc24ff163d78
Автор звернення: Прозапас Валерий Николаевич
Дата створення звернення: 2021-08-12 16:30
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Отсутствую сметы и проект. Предприятие не специализируется на кровельных работах.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-20-000022 ● ee533a30071546ad8c7286aa934cb06a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2021 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.08.2021 №444
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі UA-2021-08-11-002536-c, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.



В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Переможець 12 541 844,60
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 16:47

Документи

11 серпня 2021 16:47
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 16:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
12 541 844,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2021 16:47
Електронний підпис
11 серпня 2021 16:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:32
СМ7.ДПП ду 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 10:08
СМ7.ДПП ду 2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 17:05
СМ7.ДПП ДУ 1.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 19:31
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 16:41
Договір укладений
17 серпня 2021 16:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя 1 роб 12 541 844,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: СМ7/ДПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: СМ7/ДПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: СМ7/ДПП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі з відновленням горищного перекриття після пожежі житлового будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва у м. Запоріжжя 1 роб 10 618 946,40
UAH з ПДВ