Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колісний трактор
Очікувана вартість
1 580 000,00 UAH
UA-2021-08-11-001863-b c7719e2ad4404cc3bf1f8ea528fa3c1f
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шполянська Світлана Миколаївна

380473955275 ipal_glavbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Іркліївський професійний аграрний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02548570
Місцезнаходження: 19950, Україна , Черкаська обл., Іркліїв, Родини Требінських, 50
Контактна особа: Шполянська Світлана Миколаївна
380473955275
ipal_glavbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пропозиції були подані лише одним учасником
https://gov.e-tender.ua/tender/silskogospodarska-tekhnika/UA-2021-07-01-001727-b-kolisnyj-traktor
https://gov.e-tender.ua/tender/silskogospodarska-tekhnika/UA-2021-07-20-000751-c-kolisnyj-traktor

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2021 12:13
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Колісний трактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19950, Україна, Черкаська область, Іркліїв, Родини Требінських, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 серпня 2021 12:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2021 12:02
2021_ПРОТ_переговорів_трактор_додатки.pdf
11 серпня 2021 11:58
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-17-000040 ● 3a3b48af6a5440bbb0bed7efdefd7c97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

17.08.2021 № 472
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 17.08.2021 № 472

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-11-001863-b, 11.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 16:45:09

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-11-001863-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав предмет закупівлі визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника?
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-11-001863-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-25 14:44:39

Пояснення на лист ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.08.2021 № 472 Черкаси «Про початок моніторингу процедур закупівель»

На лист ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.08.2021 № 472 Черкаси «Про початок моніторингу процедур закупівель» повідомляємо таке:
Предмет закупівлі визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника оскільки він найточніше характеризує предмет закупівлі.
Обґрунтування розміру обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість по даній закупівлі визначена спираючись на два критерії:а) Рішення Черкаської обласної ради «Про внесення змін до рішення обласної ради від 24.12.2020 №4-8/VIII», яким на придбання обладнання для створення навчально-практичного центру за професією «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» у ДНЗ «Іркліївський професійний аграрний ліцей» передбачене виділення 1 788 710 грн.б) маркетингові дослідження, щодо вартості колісних тракторів, які відображені у відповідному протоколі засідання тендерного комітету (додається до цього листа).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті не здійснювалося. На вебсайті будуть внесені зміни для того, щоб була можливість оприлюднювати інформацію про конкурентні і переговорні процедури.
Закупівля буде відмінена у зв’язку із неможливістю усунути недоліки зазначені Держаудитслужбою.

З повагою в.о. директора О.Ю. Карабін

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля відмінена

2021-09-06 09:30:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуті шляхом відміни Замовником процедури закупівлі.

2021-09-07 10:27:12

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АМАКО Україна
#21665011
Переможець 1 550 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2021 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2021 12:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АМАКО Україна
#21665011
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 15:34
Кінець періоду оскарження: 05 вересня 2021 00:00
Дата відміни: 05 вересня 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На основі проведеного аудиту Держаудитслужбою та вказаних порушень, тендерним комітетом вирішено відмінити переговорну процедуру закупівлі згідно предмету «Колісний трактор» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «16700000-2», з підстави, що передбачена ч. 8 ст. 40 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, неможливості усунення порушень, зазначених держаудитслужбою)
Документи:
25 серпня 2021 15:33
Електронний підпис
25 серпня 2021 15:32
Протокол 37.pdf