Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери ( ноутбуки)
PERSONAL COMPUTERS (LAPTOP)
PERSONAL COMPUTERS (LAPTOP)
Очікувана вартість
46 973 760,00 UAH
UA-2021-08-10-012573-a ● c083fa2726ae4a958f5fd847e3a4eca7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145777 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Приймак Наталія Романівна +380974868189 nprijmak013@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Приймак Наталія Романівна +380974868189 nprijmak013@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Upravlinnya osvity i nauky Rivnens'koyi oblasnoyi derzhavnoyi administratsiyi |
National ID: | 02145777 |
Contact point: |
+380974868189 nprijmak013@gmail.com |
Additional contacts: |
Приймак Наталія Романівна +380974868189 nprijmak013@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 46 973 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 868,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 серпня 2021 18:25 |
Enquiries until: | 31 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 46 973 760 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 234 869 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2344 шт
Персональні комп’ютери ( ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, м.Рівне
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
PERSONAL COMPUTERS ( LAPTOP)
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 10 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 16:36 |
Перелік змін 01.09.2021.docx | |
02 вересня 2021 16:36 |
Додаток 2 договір зі мінами (01.09.2021).docx | |
02 вересня 2021 16:36 |
Тендерна документація ноутбуки (02.09.2021).docx | |
25 серпня 2021 17:02 |
Тендерна докум_ноутбуки зі змінами.docx | |
25 серпня 2021 17:02 |
перелік змін 25.08.2021.docx | |
10 серпня 2021 18:25 |
Тендерна докум_ноутбуки ( на розміщення ).docx | |
10 серпня 2021 18:25 |
договір ( ноутбуки).docx |
02 вересня 2021 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 вересня 2021 16:36 |
Перелік змін 01.09.2021.docx
|
||||||
02 вересня 2021 16:36 |
Додаток 2 договір зі мінами (01.09.2021).docx
|
||||||
02 вересня 2021 16:36 |
Тендерна документація ноутбуки (02.09.2021).docx
|
||||||
25 серпня 2021 17:02 |
Тендерна докум_ноутбуки зі змінами.docx
|
||||||
25 серпня 2021 17:02 |
перелік змін 25.08.2021.docx
|
||||||
10 серпня 2021 18:25 |
Тендерна докум_ноутбуки ( на розміщення ).docx
|
||||||
10 серпня 2021 18:25 |
договір ( ноутбуки).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тип матриці дисплею
Дата подання: 25 серпня 2021 18:12
Дата відповіді: 28 серпня 2021 09:38
Відповідно до п. 4 Статті 5 Закону України про публічні закупівлі (далі -Закону), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 4 Статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" Відповідно до вимог розділу «відеомонітор» Додатку 1 до тендерної документації, зазначено тип матриці – IPS. Звертаємо вашу увагу, що тип матриці IPS є зареєстрованою торговою маркою компанії LG Display Co., Ltd. (номер патенту 79091568). Пересвідчитись в цьому можна за посиланням https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html Таким чином, жоден виробник, окрім виробника LG, не має право зазначати в технічних характеристиках своїх моніторів тип матриці IPS незважаючи на те, що вони можуть мати ідентичні або кращі технічні характеристики. Основними технічними параметрами матриці для споживача є кут огляду та роздільна здатність. Загальноприйнятий параметр кута огляду для IPS матриць є 178/178 градусів. Відповідно до вищенаведеного, просимо вас внести зміни до тендерної документації визначивши тип матриці за кутом огляду 178/178 градусів без зазначення типу матриці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання від 25.08.2021 року, повідомляємо Вам, що правові підстави для внесення змін до тендерної документації, які викладено у вашому запитанні, відсутні.
Дана закупівля проводиться згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 21 квітня 2021 року №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти», якою встановлений порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти.
Також, Закупівля проводиться відповідно до:
- Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266), надалі – «Типовий перелік»;
- Спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10 червня 2021 року за №1/11-4216/1-06-1-6282, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки України (за посиланням https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/06/11/Lyst%20MON%20ta%20Mintsyfra.rar), надалі – «Лист-роз’яснення»;
- Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»).
Наведеними документами, а саме розділом «Щодо технічних вимог до ноутбуків і кваліфікаційних умов учасників» Листа-роз’яснення, та п. 5 Типового переліку встановлюються вимоги щодо монітору ноутбука, який є предметом Закупівлі:
відеомонітор: інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці – IPS.
Означені вимоги (встановлені в Додатку 1 до тендерної документації), повністю відповідають як вищезазначеним Листу-роз’ясненню та Типовому переліку, так і Закону.
Зауважимо, що на ринку України у вільному продажі наявні ноутбуки різних виробників, відеомонітори яких повністю відповідають наведеній вимозі.
Наприклад, це:
Виробник Acer, модель Acer Aspire 5 A514-54-38SY (NX.A2CEU.002),
(характеристики на веб-сайті виробника - за посиланням https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/model/NX.A2CEU.002, наявність - за посиланням https://rozetka.com.ua/acer_nx_a2ceu_002/p282036163/ );
Виробник HP, модель HP Laptop 15s-eq1003ua (1U9R9EA),
(характеристики на веб-сайті виробника - за посиланням https://ssl.www8.hp.com/ru/ru/products/laptops/product-detail.html?oid=38122114#!tab=specs ), наявність – за посиланням https://rozetka.com.ua/hp_1u9r9ea/p273890053/ );
Виробник Asus, модель ROG Strix G15 G512LI-HN094,
(характеристики на веб-сайті виробника – за посиланням https://rog.asus.com/ua-ua/laptops/rog-strix/rog-strix-g15-series/spec , наявність – за посиланням https://rozetka.com.ua/asus_90nr0381_m01620/p231822349/ ),
та інші.
Зауважимо, що тендерна документація (а саме Додаток 1 до тендерної документації, сторінка 22 ), відповідно до частини 4 статті 23 Закону, містить пояснення:
У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Також зазначимо, що твердження стосовно того, що «тип матриці IPS є зареєстрованою торговою маркою компанії LG Display Co., Ltd. (номер патенту 79091568)» не відповідає дійсності, адже означена матриця, як уже зазначалося вище, широко використовується в ноутбуках (а також іншій продукції) різних виробників, а не лише ноутбуках компанії LG Display Co., Ltd. Зауважимо, що згідно посилання англійською мовою, наведеного у вашому запитанні ( https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html ), зареєстрованим є не «тип матриці», яка має бути виготовлена за технологією IPS (тобто In-Plane Switching), а торгівельна марка та її логотип, з описом його графічного зображення, кольорів логотипу, його можливого використання. При цьому, інші виробники використовують матриці означеного типу (IPS), про що зазначено у характеристиках їхніх продуктів (зокрема, на офіційних сайтах виробників, за наведеними вище посиланнями).
Також зауважимо, що тендерною документацією не вимагається будь-яке використання вказаної вами торгівельної марки (нанесення її на обладнання, що є предметом Закупівлі, або будь-яке інше застосування означеної торгової марки та її логотипу), а вимагається лише підтвердження відповідності типу матриці відеомонітора пропонованого учасниками ноутбука означеній технології IPS (яка використовується різними виробниками).
З огляду на вказане, підстави для внесення змін до тендерної документації, та встановлення додаткових вимог щодо кута огляду, відсутні.
Дана закупівля проводиться згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 21 квітня 2021 року №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти», якою встановлений порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти.
Також, Закупівля проводиться відповідно до:
- Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266), надалі – «Типовий перелік»;
- Спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10 червня 2021 року за №1/11-4216/1-06-1-6282, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки України (за посиланням https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/06/11/Lyst%20MON%20ta%20Mintsyfra.rar), надалі – «Лист-роз’яснення»;
- Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»).
Наведеними документами, а саме розділом «Щодо технічних вимог до ноутбуків і кваліфікаційних умов учасників» Листа-роз’яснення, та п. 5 Типового переліку встановлюються вимоги щодо монітору ноутбука, який є предметом Закупівлі:
відеомонітор: інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці – IPS.
Означені вимоги (встановлені в Додатку 1 до тендерної документації), повністю відповідають як вищезазначеним Листу-роз’ясненню та Типовому переліку, так і Закону.
Зауважимо, що на ринку України у вільному продажі наявні ноутбуки різних виробників, відеомонітори яких повністю відповідають наведеній вимозі.
Наприклад, це:
Виробник Acer, модель Acer Aspire 5 A514-54-38SY (NX.A2CEU.002),
(характеристики на веб-сайті виробника - за посиланням https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/model/NX.A2CEU.002, наявність - за посиланням https://rozetka.com.ua/acer_nx_a2ceu_002/p282036163/ );
Виробник HP, модель HP Laptop 15s-eq1003ua (1U9R9EA),
(характеристики на веб-сайті виробника - за посиланням https://ssl.www8.hp.com/ru/ru/products/laptops/product-detail.html?oid=38122114#!tab=specs ), наявність – за посиланням https://rozetka.com.ua/hp_1u9r9ea/p273890053/ );
Виробник Asus, модель ROG Strix G15 G512LI-HN094,
(характеристики на веб-сайті виробника – за посиланням https://rog.asus.com/ua-ua/laptops/rog-strix/rog-strix-g15-series/spec , наявність – за посиланням https://rozetka.com.ua/asus_90nr0381_m01620/p231822349/ ),
та інші.
Зауважимо, що тендерна документація (а саме Додаток 1 до тендерної документації, сторінка 22 ), відповідно до частини 4 статті 23 Закону, містить пояснення:
У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Також зазначимо, що твердження стосовно того, що «тип матриці IPS є зареєстрованою торговою маркою компанії LG Display Co., Ltd. (номер патенту 79091568)» не відповідає дійсності, адже означена матриця, як уже зазначалося вище, широко використовується в ноутбуках (а також іншій продукції) різних виробників, а не лише ноутбуках компанії LG Display Co., Ltd. Зауважимо, що згідно посилання англійською мовою, наведеного у вашому запитанні ( https://trademarks.justia.com/790/91/ips-79091568.html ), зареєстрованим є не «тип матриці», яка має бути виготовлена за технологією IPS (тобто In-Plane Switching), а торгівельна марка та її логотип, з описом його графічного зображення, кольорів логотипу, його можливого використання. При цьому, інші виробники використовують матриці означеного типу (IPS), про що зазначено у характеристиках їхніх продуктів (зокрема, на офіційних сайтах виробників, за наведеними вище посиланнями).
Також зауважимо, що тендерною документацією не вимагається будь-яке використання вказаної вами торгівельної марки (нанесення її на обладнання, що є предметом Закупівлі, або будь-яке інше застосування означеної торгової марки та її логотипу), а вимагається лише підтвердження відповідності типу матриці відеомонітора пропонованого учасниками ноутбука означеній технології IPS (яка використовується різними виробниками).
З огляду на вказане, підстави для внесення змін до тендерної документації, та встановлення додаткових вимог щодо кута огляду, відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-10-012573-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ", Код ЄДРПОУ:37534920
Дата подання: 11 серпня 2021 16:06
Щодо пунктів сервісної мережі
Шановний Замовник!
Згідно п. 5 Додатку №2 до тендерної документації (надалі ТД) «учасник надає Довідку складену в довільній формі щодо наявності пунктів сервісної мережі (найменування, місцезнаходження, телефони) у Рівненській області, на яких буде здійснюватись технічне обслуговування та гарантійний ремонт Товару».
Зазначена вимога є НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в Рівненській області пунктів сервісної мережі є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно розміщення пунктів сервісної мережі в Рівненській області, в іншому випадку змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі до уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 5 Додатку №2 до тендерної документації (надалі ТД) «учасник надає Довідку складену в довільній формі щодо наявності пунктів сервісної мережі (найменування, місцезнаходження, телефони) у Рівненській області, на яких буде здійснюватись технічне обслуговування та гарантійний ремонт Товару».
Зазначена вимога є НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в Рівненській області пунктів сервісної мережі є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про ДИСКРИМІНАЦІЮ потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно розміщення пунктів сервісної мережі в Рівненській області, в іншому випадку змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі до уповноваженого органу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2021 10:40
Повідомляємо що Товар, який планується придбати буде використовуватися в учбових закладах області. У випадку виходу із строю однієї з одиниць або всієї партії товару це негативно вплине на процес навчання учнів. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку.
Згідно з статтею 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Згідно з статтею 7 цього ж Закону Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
Згідно пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від від 11 квітня 2002 р. N 506 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів «Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі-введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.»
Тобто, виходячи зі змісту положень нормативних актів гарантійне обслуговування може проводити не тільки виробник, а й продавець або виконавець. Тому в тендерній документації і не передбачено наявність авторизованого сервісного центру, що значно звузило б кількість можливих учасників. Наголошуємо, що ми дбаємо передусім за учбовий процес наших учнів та намагаємося зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку, що може вплинути на зрив учбового процесу.
Пунтом 8 вищезгаданої Постанови передбачено, що в експлуатаційних документах зазначаються «найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну.
Слід зазначити, що під вимогою «щодо наявності пунктів сервісної мережі (найменування, місцезнаходження, телефони) у Рівненській області, на яких буде здійснюватись технічне обслуговування та гарантійний ремонт Товару» розуміється можливість не лише обслуговування в гарантійний період а і в пост гарантійний самими кінцевими власниками Товару.
Зазначена вимога замовника не є дискримінаційною.
Згідно з статтею 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Згідно з статтею 7 цього ж Закону Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.
Згідно пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від від 11 квітня 2002 р. N 506 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів «Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі-введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.»
Тобто, виходячи зі змісту положень нормативних актів гарантійне обслуговування може проводити не тільки виробник, а й продавець або виконавець. Тому в тендерній документації і не передбачено наявність авторизованого сервісного центру, що значно звузило б кількість можливих учасників. Наголошуємо, що ми дбаємо передусім за учбовий процес наших учнів та намагаємося зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку, що може вплинути на зрив учбового процесу.
Пунтом 8 вищезгаданої Постанови передбачено, що в експлуатаційних документах зазначаються «найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну.
Слід зазначити, що під вимогою «щодо наявності пунктів сервісної мережі (найменування, місцезнаходження, телефони) у Рівненській області, на яких буде здійснюватись технічне обслуговування та гарантійний ремонт Товару» розуміється можливість не лише обслуговування в гарантійний період а і в пост гарантійний самими кінцевими власниками Товару.
Зазначена вимога замовника не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2021-08-10-012573-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ", Код ЄДРПОУ:37534920
Дата подання: 12 серпня 2021 12:26
Щодо пунктів сервісної мережі 2
Шановний замовник! Просимо вас ДОВЕСТИ, що пункти сервісної мережі у Рівненській області, на яких буде здійснюватись технічне обслуговування та гарантійний ремонт Товару, будуть здійснювати сервісне та післягарнтійне обслуговування КРАЩЕ, ніж пункти сервісної мережі У БУДЬ-ЯКІЙ іншій області. В іншому випадку ми змушені будемо оскаржити дану ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу в Антимонопольному комітеті. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2021 14:58
Розглянувши вашу вимогу № UA-2021-08-10-012573-a.a2, повідомляємо:
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 21 квітня 2021 року №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти», якою встановлений порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти.
Також, означена Закупівля проводиться відповідно до:
Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266);
Спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10 червня 2021 року за №1/11-4216/1-06-1-6282, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки
України (за посиланням https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/06/11/Lyst%20MON%20ta%20Mintsyfra.rar), надалі – «Спільний лист-роз’яснення».
Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закону»).
Предметом Закупівлі є ноутбуки, які інтенсивно та постійно використовуватимуться у навчальному процесі (у тому числі і під час можливого режиму дистанційного навчання). З огляду на значну кількість обладнання, його технічну складність (обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, зокрема, ноутбуків, вимагає спеціальних знань, навичок та обладнання), з метою забезпечення безперервності навчального процесу у всіх навчальних закладах (завдяки оперативному реагуванню та усуненню можливих несправностей у роботі обладнання), в яких означена техніка використовуватиметься (а вони розташовані в межах Рівненської області), Замовник зацікавлений у наявності сервісної підтримки пропонованого до постачання обладнання (ноутбуків) у межах Рівненської області.
Відповідно до статті 22 Закону, тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, технічна специфікація (яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації) повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зазначимо, що наявність сервісної підтримки пропонованого обладнання є його якісною (тобто такою, за якою товари різних виробників можуть між собою відрізнятися) характеристикою. Відповідно, Замовник має застережене Законом право встановлювати вимоги щодо означеної якісної характеристики обладнання, а саме – щодо наявності сервісної підтримки у вигляді наявності пунктів сервісної мережі пропонованого обладнання.
Також, у повній відповідності до рекомендацій, поданих у Спільному листі-роз’ясненні, Замовником у проекті Договору про постачання встановлено вимогу щодо часу усунення виявлених недоліків протягом гарантійного терміну ( протягом 10 календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника), та вимогу щодо часу направлення представника постачальника (протягом 3 робочих днів з дати отримання від Замовника повідомлення) для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) товару.
З огляду на вказане, з метою закупівлі якісного обладнання, що забезпечується сервісною підтримкою в межах області, в якій означене обладнання буде використовуватися, з метою забезпечення оперативного усунення можливих несправностей (недоліків) обладнання відповідно до умов проекту Договору, Замовником у технічних вимогах до предмету Закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації, п. 5) встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі, щодо наявності пунктів сервісної мережі (яка містить найменування, місцезнаходження та телефони таких пунктів) у Рівненській області, на яких буде здійснюватися технічне обслуговування та гарантійний ремонт товару.
Означена вимога повністю відповідає вимогам статтей 22 та 23 Закону.
Зауважимо, що означена вимога не є дискримінаційною стосовно будь-якого з потенційних учасників закупівлі, оскільки вона поширюється на всіх учасників (без будь-якого їхнього поділу за територіальною, чи іншою ознакою), та не містить жодних специфічних вимог щодо форми або змісту означеної довідки, які не можуть бути виконані учасниками, або якихось специфічних вимог щодо статусу або інших параметрів даних пунктів сервісної мережі.
Замовником проведено вивчення ринку, і встановлено, що на території Рівненської області, зокрема у м. Рівному, наявні офіційні (авторизовані) пункти сервісної мережі обслуговування більшості виробників ноутбуків, представлених на ринку України. Інформація щодо наявності в м. Рівне даних пунктів (з відкритих джерел, зокрема підтверджена згідно даних веб-сайтів офіційних представництв виробників) наведена нижче:
Dell (посилання з сайту виробника) https://i.dell.com/sites/csdocuments/App-Merchandizing_esupport_flatcontent_global_Documents/ru/ua/UA_CIS_Service_Centers.pdf
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1, «Інфосистема-2», вул. Льнокомбінатівська,3
Asus ( посилання з сайту виробника) https://www.asus.com/ua-ua/support/service-center/ukraine%20(ukranian)#
«КТС», вул. Соборна, 1
Acer (посилання з сайту виробника) https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/service-centers2
Компанія СЦ «КТС Майстер», вул. Соборна, 1
Apple (посилання з сайту сервісного центру)
https://svc.rv.ua/remont_macbook.html
Сервісний центр SVC, вул. Княгині Ольги 5.
Lenovo (посилання з сайту виробника) https://service.lenovo.ua/service-centers
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1
LG (посилання з сайту сервісного виробника) https://www.lg.com/ua/support/locate-repair-center
ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Samsung (посилання з сайту виробника) https://www.samsung.com/ua/support/service-centre/
«Західполітехсервіс», пр-т Миру, 8
Impression (посилання з сайту виробника) https://impression.ua/ua/servisnye-tsentry/
«Малтітек», пр-т Миру, 11
Xiaomi (посилання з сайту виробника) https://www.mi.com/ua/service/repair
«Vivat Електроніка», пр-т Миру, 8, ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Окрім означених, згідно даних з відкритих джерел (зокрема, сайту https://serviceclub.com.ua/ua/rovno/noutbuki/ ) в м. Рівне наявні і сервісні центри, які обслуговують ноутбуки різних виробників, наприклад :
Сервісний центр «Владком», вул. Соборна, 156
Сервісний центр «Romaster», вул. Данила Галицького, 7
Сервісний центр «HSG HARDWARESERVICEGROUP», вул. Драгоманова, 7
Сервісний центр «ТехноPRO», вул. Соборна, 16.
Таким чином, лише в місті Рівне наявно більше десяти пунктів, які здійснюють гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування ноутбуків (в тому числі в якості авторизованих сервісних пунктів виробників), що дозволяє Замовнику отримати гарантійне та післягарантійне обслуговування, яке відповідає його вимогам, стосовно ноутбуків більшості виробників, а учасникам – надати витребувану вимогами тендерної документації інформацію, яка підтверджує відповідність пропонованого ними товару (ноутбуків) вимогам тендерної документації.
Замовник не зацікавлений у штучному завищенні вимог, та встановлені нечітких вимог до пунктів сервісної мережі обслуговування, зокрема щодо «кращого» обслуговування, які б порушували приписи статті 23 Закону.
Наголошуємо, що ми дбаємо передусім за учбовий процес наших учнів та намагаємося зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку та в період пост гарантійного обслуговування, що може вплинути на зрив учбового процесу.
Зауважимо, що неспроможність учасника запропонувати товар, який відповідає якісним вимогам тендерної документації, встановленим в технічній специфікації, не є його дискримінацією, а подання вимог та скарг учасниками має відповідати приписам статті 5 Закону.
З огляду на вказане, правові підстави для задоволення вимоги № UA-2021-08-10-012573-a.a2 відсутні.
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 21 квітня 2021 року №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти», якою встановлений порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти.
Також, означена Закупівля проводиться відповідно до:
Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266);
Спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10 червня 2021 року за №1/11-4216/1-06-1-6282, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки
України (за посиланням https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/06/11/Lyst%20MON%20ta%20Mintsyfra.rar), надалі – «Спільний лист-роз’яснення».
Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закону»).
Предметом Закупівлі є ноутбуки, які інтенсивно та постійно використовуватимуться у навчальному процесі (у тому числі і під час можливого режиму дистанційного навчання). З огляду на значну кількість обладнання, його технічну складність (обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, зокрема, ноутбуків, вимагає спеціальних знань, навичок та обладнання), з метою забезпечення безперервності навчального процесу у всіх навчальних закладах (завдяки оперативному реагуванню та усуненню можливих несправностей у роботі обладнання), в яких означена техніка використовуватиметься (а вони розташовані в межах Рівненської області), Замовник зацікавлений у наявності сервісної підтримки пропонованого до постачання обладнання (ноутбуків) у межах Рівненської області.
Відповідно до статті 22 Закону, тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, технічна специфікація (яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації) повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зазначимо, що наявність сервісної підтримки пропонованого обладнання є його якісною (тобто такою, за якою товари різних виробників можуть між собою відрізнятися) характеристикою. Відповідно, Замовник має застережене Законом право встановлювати вимоги щодо означеної якісної характеристики обладнання, а саме – щодо наявності сервісної підтримки у вигляді наявності пунктів сервісної мережі пропонованого обладнання.
Також, у повній відповідності до рекомендацій, поданих у Спільному листі-роз’ясненні, Замовником у проекті Договору про постачання встановлено вимогу щодо часу усунення виявлених недоліків протягом гарантійного терміну ( протягом 10 календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника), та вимогу щодо часу направлення представника постачальника (протягом 3 робочих днів з дати отримання від Замовника повідомлення) для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) товару.
З огляду на вказане, з метою закупівлі якісного обладнання, що забезпечується сервісною підтримкою в межах області, в якій означене обладнання буде використовуватися, з метою забезпечення оперативного усунення можливих несправностей (недоліків) обладнання відповідно до умов проекту Договору, Замовником у технічних вимогах до предмету Закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації, п. 5) встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі, щодо наявності пунктів сервісної мережі (яка містить найменування, місцезнаходження та телефони таких пунктів) у Рівненській області, на яких буде здійснюватися технічне обслуговування та гарантійний ремонт товару.
Означена вимога повністю відповідає вимогам статтей 22 та 23 Закону.
Зауважимо, що означена вимога не є дискримінаційною стосовно будь-якого з потенційних учасників закупівлі, оскільки вона поширюється на всіх учасників (без будь-якого їхнього поділу за територіальною, чи іншою ознакою), та не містить жодних специфічних вимог щодо форми або змісту означеної довідки, які не можуть бути виконані учасниками, або якихось специфічних вимог щодо статусу або інших параметрів даних пунктів сервісної мережі.
Замовником проведено вивчення ринку, і встановлено, що на території Рівненської області, зокрема у м. Рівному, наявні офіційні (авторизовані) пункти сервісної мережі обслуговування більшості виробників ноутбуків, представлених на ринку України. Інформація щодо наявності в м. Рівне даних пунктів (з відкритих джерел, зокрема підтверджена згідно даних веб-сайтів офіційних представництв виробників) наведена нижче:
Dell (посилання з сайту виробника) https://i.dell.com/sites/csdocuments/App-Merchandizing_esupport_flatcontent_global_Documents/ru/ua/UA_CIS_Service_Centers.pdf
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1, «Інфосистема-2», вул. Льнокомбінатівська,3
Asus ( посилання з сайту виробника) https://www.asus.com/ua-ua/support/service-center/ukraine%20(ukranian)#
«КТС», вул. Соборна, 1
Acer (посилання з сайту виробника) https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/service-centers2
Компанія СЦ «КТС Майстер», вул. Соборна, 1
Apple (посилання з сайту сервісного центру)
https://svc.rv.ua/remont_macbook.html
Сервісний центр SVC, вул. Княгині Ольги 5.
Lenovo (посилання з сайту виробника) https://service.lenovo.ua/service-centers
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1
LG (посилання з сайту сервісного виробника) https://www.lg.com/ua/support/locate-repair-center
ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Samsung (посилання з сайту виробника) https://www.samsung.com/ua/support/service-centre/
«Західполітехсервіс», пр-т Миру, 8
Impression (посилання з сайту виробника) https://impression.ua/ua/servisnye-tsentry/
«Малтітек», пр-т Миру, 11
Xiaomi (посилання з сайту виробника) https://www.mi.com/ua/service/repair
«Vivat Електроніка», пр-т Миру, 8, ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Окрім означених, згідно даних з відкритих джерел (зокрема, сайту https://serviceclub.com.ua/ua/rovno/noutbuki/ ) в м. Рівне наявні і сервісні центри, які обслуговують ноутбуки різних виробників, наприклад :
Сервісний центр «Владком», вул. Соборна, 156
Сервісний центр «Romaster», вул. Данила Галицького, 7
Сервісний центр «HSG HARDWARESERVICEGROUP», вул. Драгоманова, 7
Сервісний центр «ТехноPRO», вул. Соборна, 16.
Таким чином, лише в місті Рівне наявно більше десяти пунктів, які здійснюють гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування ноутбуків (в тому числі в якості авторизованих сервісних пунктів виробників), що дозволяє Замовнику отримати гарантійне та післягарантійне обслуговування, яке відповідає його вимогам, стосовно ноутбуків більшості виробників, а учасникам – надати витребувану вимогами тендерної документації інформацію, яка підтверджує відповідність пропонованого ними товару (ноутбуків) вимогам тендерної документації.
Замовник не зацікавлений у штучному завищенні вимог, та встановлені нечітких вимог до пунктів сервісної мережі обслуговування, зокрема щодо «кращого» обслуговування, які б порушували приписи статті 23 Закону.
Наголошуємо, що ми дбаємо передусім за учбовий процес наших учнів та намагаємося зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку та в період пост гарантійного обслуговування, що може вплинути на зрив учбового процесу.
Зауважимо, що неспроможність учасника запропонувати товар, який відповідає якісним вимогам тендерної документації, встановленим в технічній специфікації, не є його дискримінацією, а подання вимог та скарг учасниками має відповідати приписам статті 5 Закону.
З огляду на вказане, правові підстави для задоволення вимоги № UA-2021-08-10-012573-a.a2 відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-08-10-012573-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛИТЕР-ІКТ", Код ЄДРПОУ:37534920
Дата подання: 12 серпня 2021 13:10
вимога
Надавши відповідь на вимогу від 11.08.21 Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації вимоги щодо наявності пунктів сервісного обслуговування на території Рівненської області. Акцентуємо Вашу увагу та тому, що НЕ ІСНУЄ жодних об'єктивних переваг в тому, щоб обслуговування обмежувалось рамками якоїсь території, міста, района або області. Учасники здійснюють підприємницьку діяльність на всій території України. Вся відповідальність за якість, строки, умови сервісного, гарантійного та післягарантійного обслуговування лежить на продавцеві, і це виключно його турбота про те, яким чином він буде виконувати свої зобов'язання в рамках взятих на себе обов'язків за договорами, керуючись існуючим законодавством. Замовнику раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо в тендерній документаціїї та внести відповідні зміни до проекту Договору, оскільки після підписання Договору взаємовідносини між Продавцем та Замовником будуть регулюватись, в першу чергу, Договором купівлі-продажу. Вважаємо доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в Рівненській області, АЖ НІЯК НЕ ГАРАНТУЄ оперативний ремонт або заміну обладнання, хоча-б з причини відсутності регламентованих строків на реагування у гарантійному випадку. Враховуючи вищевикладене, наполегливо вимагаємо видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру або вичерпно доповнити проект Договору розумними строками реагування на неполадки обладнання та на компенсацію витрат за доставку обладнання. В іншому випадку змушені будемо захищати свої законні права у Антимонопольному комітеті. Дякую за увагу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2021 14:59
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-10-012573-a.a3, повідомляємо:
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 21 квітня 2021 року №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти», якою встановлений порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти.
Також, означена Закупівля проводиться відповідно до:
-Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266);
- Спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10 червня 2021 року за №1/11-4216/1-06-1-6282, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки України (за посиланням
https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/06/11/Lyst%20MON%20ta%20Mintsyfra.rar), надалі – «Спільний лист-роз’яснення».
- Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закону»).
Предметом Закупівлі є ноутбуки, які інтенсивно та постійно використовуватимуться у навчальному процесі (у тому числі і під час можливого режиму дистанційного навчання). З огляду на значну кількість обладнання, його технічну складність (обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, зокрема, ноутбуків, вимагає спеціальних знань, навичок та обладнання), з метою забезпечення безперервності навчального процесу у всіх навчальних закладах (завдяки оперативному реагуванню та усуненню можливих несправностей у роботі обладнання), в яких означена техніка використовуватиметься (а вони розташовані в межах Рівненської області), Замовник зацікавлений у наявності сервісної підтримки пропонованого до постачання обладнання (ноутбуків) у межах Рівненської області.
Відповідно до статті 22 Закону, тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, технічна специфікація (яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації) повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зазначимо, що наявність сервісної підтримки пропонованого обладнання є його якісною (тобто такою, за якою товари різних виробників можуть між собою відрізнятися) характеристикою. Відповідно, Замовник має застережене Законом право встановлювати вимоги щодо означеної якісної характеристики обладнання, а саме – щодо наявності сервісної підтримки у вигляді наявності пунктів сервісної мережі пропонованого обладнання.
Також, у повній відповідності до рекомендацій, поданих у Спільному листі-роз’ясненні, Замовником у проекті Договору про постачання встановлено вимогу щодо часу усунення виявлених недоліків протягом гарантійного терміну ( протягом 10 календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника), та вимогу щодо часу направлення представника постачальника (протягом 3 робочих днів з дати отримання від Замовника повідомлення) для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) товару.
З огляду на вказане, з метою закупівлі якісного обладнання, що забезпечується сервісною підтримкою в межах області, в якій означене обладнання буде використовуватися, з метою забезпечення оперативного усунення можливих несправностей (недоліків) обладнання відповідно до умов проекту Договору, Замовником у технічних вимогах до предмету Закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації, п. 5) встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі, щодо наявності пунктів сервісної мережі (яка містить найменування, місцезнаходження та телефони таких пунктів) у Рівненській області, на яких буде здійснюватися технічне обслуговування та гарантійний ремонт товару.
Зауважимо, що твердження учасника щодо того, «НЕ ІСНУЄ жодних об'єктивних переваг в тому, щоб обслуговування обмежувалось рамками якоїсь території, міста, района або області» є таким, що не відповідає дійсності, адже об’єктивною перевагою сервісних пунктів, розташованих в межах області, в якій планується експлуатація закуповуваних в даній Закупівлі ноутбуків, є географічна близкість (менша відстань) до місць експлуатації та, відповідно, менший час реагування на можливі недоліки, порівняно з сервісними центрами, розташованими в інших областях України, в яких експлуатація означеного обладнання не передбачена.
Також не відповідає дійсності твердження, щодо того, що «Вся відповідальність за якість, строки, умови сервісного, гарантійного та післягарантійного обслуговування лежить на продавцеві», адже відповідно до п. 6 «Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 506 від 11 квітня 2002 року, закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця, виконавця).
При цьому, умови післягарантійного обслуговування встановлюються на підставі договірних відносин між власником товару (обладнання) та надавачем відповідних послуг, а не «покладаються на продавця товару», як це зазначено у вашій вимозі, оскільки після закінчення гарантійного терміну продавець не матиме жодних прав власності, або жодної відповідальності, згідно законодавства, щодо поставленого ним товару.
Наголошуємо, що у випадку технічного обслуговування у післягарантійний термін, витрати на доставку несправного обладнання до сервісних центрів покладатимуться на Замовника (кінцевого власника) обладнання, і зростатимуть відповідно до зростання відстаней від місць експлуатації до місць розташування сервісних центрів.
З огляду на це, що післягарантійне обслуговування не є предметом означеної Закупівлі, Замовником не встановлено жодних вимог щодо нього до учасників Закупівлі, окрім інформування Замовника про наявність сервісних пунктів в межах області експлуатації обладнання.
Також не відповідає дійсності твердження щодо «відсутності у тендерній документації регламентованих строків реагування у гарантійному випадку», адже вони вказані у п.3.7 та п. 3.6 проекту Договору, який подано у Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, означена вимога повністю відповідає вимогам статтей 22 та 23 Закону.
Зауважимо, що означена вимога не є дискримінаційною стосовно будь-якого з потенційних учасників закупівлі, оскільки вона поширюється на всіх учасників (без будь-якого їхнього поділу за територіальною, чи іншою ознакою), та не містить жодних специфічних вимог щодо форми або змісту означеної довідки, які не можуть бути виконані учасниками, або якіхось специфічних вимог щодо статусу або інших параметрів пунктів сервісної мережі.
Замовником проведено вивчення ринку, і встановлено, що на території Рівненської області, зокрема у м. Рівному, наявні офіційні (авторизовані) пункти сервісної мережі обслуговування більшості виробників ноутбуків, представлених на ринку України. Інформація щодо наявності в м. Рівне даних пунктів (з відкритих джерел, зокрема підтверджена згідно даних веб-сайтів офіційних представництв виробників) наведена нижче:
Dell (посилання з сайту виробника) https://i.dell.com/sites/csdocuments/App-Merchandizing_esupport_flatcontent_global_Documents/ru/ua/UA_CIS_Service_Centers.pdf
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1, «Інфосистема-2», вул. Льнокомбінатівська,3
Asus ( посилання з сайту виробника) https://www.asus.com/ua-ua/support/service-center/ukraine%20(ukranian)#
«КТС», вул. Соборна, 1
Acer (посилання з сайту виробника) https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/service-centers2
Компанія СЦ «КТС Майстер», вул. Соборна, 1
Apple (посилання з сайту сервісного центру)
https://svc.rv.ua/remont_macbook.html
Сервісний центр SVC, вул. Княгині Ольги 5.
Lenovo (посилання з сайту виробника) https://service.lenovo.ua/service-centers
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1
LG (посилання з сайту сервісного виробника) https://www.lg.com/ua/support/locate-repair-center
ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Samsung (посилання з сайту виробника) https://www.samsung.com/ua/support/service-centre/
«Західполітехсервіс», пр-т Миру, 8
Impression (посилання з сайту виробника) https://impression.ua/ua/servisnye-tsentry/
«Малтітек», пр-т Миру, 11
Xiaomi (посилання з сайту виробника) https://www.mi.com/ua/service/repair
«Vivat Електроніка», пр-т Миру, 8, ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Окрім означених, згідно даних з відкритих джерел (зокрема, сайту https://serviceclub.com.ua/ua/rovno/noutbuki/ ) в м. Рівне наявні і сервісні центри, які обслуговують ноутбуки різних виробників, наприклад :
Сервісний центр «Владком», вул. Соборна, 156
Сервісний центр «Romaster», вул. Данила Галицького, 7
Сервісний центр «HSG HARDWARESERVICEGROUP», вул. Драгоманова, 7
Сервісний центр «ТехноPRO», вул. Соборна, 16.
Таким чином, лише в місті Рівне наявно більше десяти пунктів, які здійснюють гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування ноутбуків (в тому числі в якості авторизованих сервісних пунктів виробників), що дозволяє Замовнику отримати гарантійне та післягарантійне обслуговування, яке відповідає його вимогам, стосовно ноутбуків більшості виробників, а учасникам – надати витребувану вимогами тендерної документації інформацію, яка підтверджує відповідність пропонованого ними товару (ноутбуків) вимогам тендерної документації.
Замовник не зацікавлений у штучному завищенні вимог щодо часу реагування на несправності або часу їх усунення протягом гарантійного терміну, окрім вже встановлених ним у проекті Договору.
Зауважимо, що неспроможність учасника запропонувати товар, який відповідає якісним вимогам тендерної документації, встановленим в технічній специфікації, не є його дискримінацією, а подання вимог та скарг учасниками має відповідати приписам статті 5 Закону.
Ваше звернення не містить жодних документальних підтверджень, які б обґрунтовували неможливість виконання учасниками вимоги тендерної документації, щодо інформування Замовника у своїй тендерній пропозиції про наявність пунктів сервісної мережі обслуговування пропонованих ним ноутбуків в межах Рівненської області.
З огляду на вказане, правові підстави для задоволення вимоги № UA-2021-08-10-012573-a.a3 відсутні.
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 21 квітня 2021 року №403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти», якою встановлений порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти.
Також, означена Закупівля проводиться відповідно до:
-Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266);
- Спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10 червня 2021 року за №1/11-4216/1-06-1-6282, оприлюдненого на сайті Міністерства освіти і науки України (за посиланням
https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/06/11/Lyst%20MON%20ta%20Mintsyfra.rar), надалі – «Спільний лист-роз’яснення».
- Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закону»).
Предметом Закупівлі є ноутбуки, які інтенсивно та постійно використовуватимуться у навчальному процесі (у тому числі і під час можливого режиму дистанційного навчання). З огляду на значну кількість обладнання, його технічну складність (обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, зокрема, ноутбуків, вимагає спеціальних знань, навичок та обладнання), з метою забезпечення безперервності навчального процесу у всіх навчальних закладах (завдяки оперативному реагуванню та усуненню можливих несправностей у роботі обладнання), в яких означена техніка використовуватиметься (а вони розташовані в межах Рівненської області), Замовник зацікавлений у наявності сервісної підтримки пропонованого до постачання обладнання (ноутбуків) у межах Рівненської області.
Відповідно до статті 22 Закону, тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, технічна специфікація (яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації) повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зазначимо, що наявність сервісної підтримки пропонованого обладнання є його якісною (тобто такою, за якою товари різних виробників можуть між собою відрізнятися) характеристикою. Відповідно, Замовник має застережене Законом право встановлювати вимоги щодо означеної якісної характеристики обладнання, а саме – щодо наявності сервісної підтримки у вигляді наявності пунктів сервісної мережі пропонованого обладнання.
Також, у повній відповідності до рекомендацій, поданих у Спільному листі-роз’ясненні, Замовником у проекті Договору про постачання встановлено вимогу щодо часу усунення виявлених недоліків протягом гарантійного терміну ( протягом 10 календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника), та вимогу щодо часу направлення представника постачальника (протягом 3 робочих днів з дати отримання від Замовника повідомлення) для з’ясування обставин виникнення недоліків (дефектів) товару.
З огляду на вказане, з метою закупівлі якісного обладнання, що забезпечується сервісною підтримкою в межах області, в якій означене обладнання буде використовуватися, з метою забезпечення оперативного усунення можливих несправностей (недоліків) обладнання відповідно до умов проекту Договору, Замовником у технічних вимогах до предмету Закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації, п. 5) встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі, щодо наявності пунктів сервісної мережі (яка містить найменування, місцезнаходження та телефони таких пунктів) у Рівненській області, на яких буде здійснюватися технічне обслуговування та гарантійний ремонт товару.
Зауважимо, що твердження учасника щодо того, «НЕ ІСНУЄ жодних об'єктивних переваг в тому, щоб обслуговування обмежувалось рамками якоїсь території, міста, района або області» є таким, що не відповідає дійсності, адже об’єктивною перевагою сервісних пунктів, розташованих в межах області, в якій планується експлуатація закуповуваних в даній Закупівлі ноутбуків, є географічна близкість (менша відстань) до місць експлуатації та, відповідно, менший час реагування на можливі недоліки, порівняно з сервісними центрами, розташованими в інших областях України, в яких експлуатація означеного обладнання не передбачена.
Також не відповідає дійсності твердження, щодо того, що «Вся відповідальність за якість, строки, умови сервісного, гарантійного та післягарантійного обслуговування лежить на продавцеві», адже відповідно до п. 6 «Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 506 від 11 квітня 2002 року, закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця, виконавця).
При цьому, умови післягарантійного обслуговування встановлюються на підставі договірних відносин між власником товару (обладнання) та надавачем відповідних послуг, а не «покладаються на продавця товару», як це зазначено у вашій вимозі, оскільки після закінчення гарантійного терміну продавець не матиме жодних прав власності, або жодної відповідальності, згідно законодавства, щодо поставленого ним товару.
Наголошуємо, що у випадку технічного обслуговування у післягарантійний термін, витрати на доставку несправного обладнання до сервісних центрів покладатимуться на Замовника (кінцевого власника) обладнання, і зростатимуть відповідно до зростання відстаней від місць експлуатації до місць розташування сервісних центрів.
З огляду на це, що післягарантійне обслуговування не є предметом означеної Закупівлі, Замовником не встановлено жодних вимог щодо нього до учасників Закупівлі, окрім інформування Замовника про наявність сервісних пунктів в межах області експлуатації обладнання.
Також не відповідає дійсності твердження щодо «відсутності у тендерній документації регламентованих строків реагування у гарантійному випадку», адже вони вказані у п.3.7 та п. 3.6 проекту Договору, який подано у Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, означена вимога повністю відповідає вимогам статтей 22 та 23 Закону.
Зауважимо, що означена вимога не є дискримінаційною стосовно будь-якого з потенційних учасників закупівлі, оскільки вона поширюється на всіх учасників (без будь-якого їхнього поділу за територіальною, чи іншою ознакою), та не містить жодних специфічних вимог щодо форми або змісту означеної довідки, які не можуть бути виконані учасниками, або якіхось специфічних вимог щодо статусу або інших параметрів пунктів сервісної мережі.
Замовником проведено вивчення ринку, і встановлено, що на території Рівненської області, зокрема у м. Рівному, наявні офіційні (авторизовані) пункти сервісної мережі обслуговування більшості виробників ноутбуків, представлених на ринку України. Інформація щодо наявності в м. Рівне даних пунктів (з відкритих джерел, зокрема підтверджена згідно даних веб-сайтів офіційних представництв виробників) наведена нижче:
Dell (посилання з сайту виробника) https://i.dell.com/sites/csdocuments/App-Merchandizing_esupport_flatcontent_global_Documents/ru/ua/UA_CIS_Service_Centers.pdf
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1, «Інфосистема-2», вул. Льнокомбінатівська,3
Asus ( посилання з сайту виробника) https://www.asus.com/ua-ua/support/service-center/ukraine%20(ukranian)#
«КТС», вул. Соборна, 1
Acer (посилання з сайту виробника) https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/service-centers2
Компанія СЦ «КТС Майстер», вул. Соборна, 1
Apple (посилання з сайту сервісного центру)
https://svc.rv.ua/remont_macbook.html
Сервісний центр SVC, вул. Княгині Ольги 5.
Lenovo (посилання з сайту виробника) https://service.lenovo.ua/service-centers
«Комтехсервіс», вул. Соборна, 1
LG (посилання з сайту сервісного виробника) https://www.lg.com/ua/support/locate-repair-center
ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Samsung (посилання з сайту виробника) https://www.samsung.com/ua/support/service-centre/
«Західполітехсервіс», пр-т Миру, 8
Impression (посилання з сайту виробника) https://impression.ua/ua/servisnye-tsentry/
«Малтітек», пр-т Миру, 11
Xiaomi (посилання з сайту виробника) https://www.mi.com/ua/service/repair
«Vivat Електроніка», пр-т Миру, 8, ТОВ «Побуттехніка-Плюс», вул. Степана Бандери,45
Окрім означених, згідно даних з відкритих джерел (зокрема, сайту https://serviceclub.com.ua/ua/rovno/noutbuki/ ) в м. Рівне наявні і сервісні центри, які обслуговують ноутбуки різних виробників, наприклад :
Сервісний центр «Владком», вул. Соборна, 156
Сервісний центр «Romaster», вул. Данила Галицького, 7
Сервісний центр «HSG HARDWARESERVICEGROUP», вул. Драгоманова, 7
Сервісний центр «ТехноPRO», вул. Соборна, 16.
Таким чином, лише в місті Рівне наявно більше десяти пунктів, які здійснюють гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування ноутбуків (в тому числі в якості авторизованих сервісних пунктів виробників), що дозволяє Замовнику отримати гарантійне та післягарантійне обслуговування, яке відповідає його вимогам, стосовно ноутбуків більшості виробників, а учасникам – надати витребувану вимогами тендерної документації інформацію, яка підтверджує відповідність пропонованого ними товару (ноутбуків) вимогам тендерної документації.
Замовник не зацікавлений у штучному завищенні вимог щодо часу реагування на несправності або часу їх усунення протягом гарантійного терміну, окрім вже встановлених ним у проекті Договору.
Зауважимо, що неспроможність учасника запропонувати товар, який відповідає якісним вимогам тендерної документації, встановленим в технічній специфікації, не є його дискримінацією, а подання вимог та скарг учасниками має відповідати приписам статті 5 Закону.
Ваше звернення не містить жодних документальних підтверджень, які б обґрунтовували неможливість виконання учасниками вимоги тендерної документації, щодо інформування Замовника у своїй тендерній пропозиції про наявність пунктів сервісної мережі обслуговування пропонованих ним ноутбуків в межах Рівненської області.
З огляду на вказане, правові підстави для задоволення вимоги № UA-2021-08-10-012573-a.a3 відсутні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 вересня 2021
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145777 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна, Рівненська область обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2021 16:05
|
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2021 16:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО |
46 826 088,00
UAH з ПДВ
|
45 370 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
46 936 771,68
UAH з ПДВ
|
45 708 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО #22945907 |
Переможець |
45 370 464,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:58
|
звіт про виконання договору | укладений |
04 січня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 17:10
|
Додаткова угода 1 на розміщення.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 17:03
|
Додаткова угода БМСтехно.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 16:18
|
Договір | укладений |
28 жовтня 2021 16:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональні комп’ютери ( ноутбуки) | 2344 | шт |
16 130,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження проекту інформатизації з рекомендацією на пониження ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 6/1191/1192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження поекту інформатизації з рекомендацією пониження ціни |
Номер договору про закупівлю: | 6/1191/1192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональні комп’ютери ( ноутбуки) | 2344 | шт |
16 130,00
UAH з ПДВ
|