Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Громадські зупинки
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-08-10-012386-a fd4e77d690584ed4853004dfe833b61f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 4 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Доставка Товару Замовнику здійснюється Постачальником за адресами згідно Додатку №2 до Договору протягом 30 календарних днів з дня підписання договору з правом дострокової поставки
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Громадська зупинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12405, Україна, Житомирська область, с. Левків, вул. Тетерівська, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212321-5 — Навіси для автобусних зупинок
1 штуки
Громадська зупинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. 40 років Перемоги, 6 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44212321-5 — Навіси для автобусних зупинок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Постачальником Товар проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної та акту прийому-передачі Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання Товару.Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2021 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 17:42
Інформація відповідно до Порядку.docx
10 серпня 2021 17:42
Додаток 3.docx
10 серпня 2021 17:42
Додаток 1.doc
10 серпня 2021 17:42
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
10 серпня 2021 17:42
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічної частини
Дата подання: 13 серпня 2021 09:28
Дата відповіді: 13 серпня 2021 13:10
Уточніть будь-ласка, бокові частини зупинки мають бути зашиті монолітним полікарбонатом? Чи сотовим полікарбонатом?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Бокові частини зупинки мають бути зашиті сотовим полікарбонатом. Дякуємо за запитання!

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій