Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
4 288 896,00 UAH
UA-2021-08-10-012309-a 2caca8b149e44106aa07b274f83c097d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Гуленко

+380684594204 povna.natali@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Наталя Гуленко
+380684594204
povna.natali@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
23.12.2020 в результаті відкритих торгів між КП «Київпастранс» та ПП «Атлант» був укладений договір про надання послуг охорони №53.20-248, предметом якого є охорона об’єктів, здійснення перепусного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП « Київпастранс», на загальну суму 8 656 128,00грн. В обов’язки охорони входить здійснення перепускного режиму співробітників до службових приміщень, недопущення проходу пасажирів на платформи в обхід турнікетних груп, збереження майна, дороговартісного обладнання, що перебуває на платформах лінії трамваю та в приміщеннях станцій, запобігання їх пошкодженню та попередження фактів хуліганства та вандалізма, підтримання охорони громадського порядку та безпеки, виявлення та недопущення пронесення на охоронювану територію станцій швидкісного трамвая заборонених предметів, або недопущення незаконного виносу з території станцій охоронюваного майна. На даний час виникла необхідність у отриманні додаткових охоронних послуг, не зазначених у основному договорі , а саме: у зв’язку із завершенням реконструкції станції «Зодчих» Борщагівської лінії швидкісного трамваю, із значним підвищенням пасажиропотоків на міській електричці, що відповідно суттєво впливає на рівень безпеки громадського порядку та громадської безпеки на об’єктах КП «КИЇВПАСТРАНС», збереження обладнання та інших майнових та матеріальних цінностей. Охоронні послуги та обов’язки охорони на об’єктах, таких як міська електричка, Троєщинська лінія швидкісного трамваю та Фунікулер, Служба колії, служба енергетичного забезпечення та зв’язку, АС «Видубичі» є аналогічними послугам згідно Договору №53.20-248 від 23.12.2020.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Враховуючи вищевикладене, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: після укладення договору про закупівлю у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових(аналогічних) послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» у того самого учасника та вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (4 328 064,00грн.), укладеного за результатами проведення відкритих торгів, просимо, як виняток, провести закупівлю зазначених послуг шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, терміном надання послуг 72 дні (до 30.10.21 включно) на загальну суму 4 288 896,00 грн. виходячи з вартості послуг одного охоронника за годину 68,00 грн.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 найменувань
Послуги з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

10 серпня 2021 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 17:32
Повідомлення про намір укласти договір.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЛАНТ"
#30223167
Переможець 4 288 896,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2021 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2021 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЛАНТ"
#30223167
4 288 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 14:24
53.21-185 ДУ№1.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 13:40
53.21-185.pdf укладений
26 серпня 2021 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 53.21-185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML