Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кам'янська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349550 |
Місцезнаходження: | 90125, Україна , Закарпатська обл., село Кам'янське Іршавський район, вул.Українська, 1 |
Контактна особа: |
Дорчинець Вікторія Вікторівна +380960601310 kamradadzo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 6 914 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 572,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2021 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2021 16:12 |
Додаток 6 Проєкт договору .doc | |
10 серпня 2021 16:12 |
Додаток 5 Пропозиція .doc | |
10 серпня 2021 16:12 |
Додаток 4 Технічна специфікація нова ред..doc | |
10 серпня 2021 16:12 |
Додаток 3 Інші документи.doc | |
10 серпня 2021 16:12 |
Додаток 2 Вимоги по статті 17.doc | |
10 серпня 2021 16:12 |
Додаток 1 стаття 16.doc | |
10 серпня 2021 16:12 |
Тендерна-документація 10.08.21.doc |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-06-000021 ● 38d6ffa8448b43e585feefd01afef25c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-08-10-011057-a від 10.08.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-19 13:13:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011 – Капітальний ремонт дороги вулиці від № 17 до № 86 та від № 3 до кладовища в с. Воловиця Іршавського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-011057-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У Додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації зазначені види робіт для Капітального ремонту дороги вулиці від №17 до №86 та від №3 до кладовища в с. Воловиця Іршавського району, в тому числі «Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами».
Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога про те, що учасник повинен мати техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт.
Також, у Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками інформації про наявність механізмів та спеціалізованої техніки для якісного та вчасного надання послуг у вигляді довідки та надання підтверджуючих документів на техніку, машини та механізми зазначеної учасниками у такій довідці.
Яким чином учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД», якого визначено переможцем торгів, підтвердив спроможність виконати роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою, в той час як у довідці від 20.08.2021 вих.№22 про наявність техніки, машин та механізмів для надання послуг учасник не зазначив про наявність у нього маркірувальної машини?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-20 09:21:25
Надання пояснень
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 19.10.2021 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ГБН Г.1-218-182:2011 – Капітальний ремонт дороги вулиці від № 17 до № 86 та від № 3 до кладовища в с. Воловиця Іршавського району (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-011057-а) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом « Капітальний ремонт дороги вулиці від № 17 до № 86 та від № 3 до кладовища в с. Воловиця Іршавського району» та Експертного звіту (позитивного) № 32416 від 27.11.2020 р., що затверджене Рішенням 2-гої позачергової сесії 8-го скликання Кам’янської Сільської ради Берегівського району Закарпатської області від 16 лютого 2021 року № 180. Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 4 до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього у поточних цінах станом на 15 липня 2020 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://kam-rada.gov.ua/dijalnist/publichni-zakupivli/obgruntuvannja-tekhnichnikh-ta-jakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-iogo-ochikuvanoji-vartosti-taabo-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennja.html
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку учасника завірену підписом уповноваженої особи, про наявність механізмів та спеціалізованої техніки для якісного та вчасного надання послуг. В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, яка має повністю відповідати розділу 2 підсумкової відомості ресурсів наданої учасником у складі пропозиції, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Оскільки обладнання, що вказане в довідці про наявність механізмів та спеціалізованої техніки, яка надана учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД» відповідає переліку обладнання, спецтехніки та механізмів, що міститься підсумковій відомості ресурсів наданій Учасником та враховуючи, що наявність маркірувальної машини у тендерній документації окремо не вимагалось, Учасник може залучати потужності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не більше 20 відсотків, без подання додаткового підтвердження у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищенаведене, Замовником було прийнято рішення, що учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД» відповідає вимогам визначеним у тендерній документації та визначено переможцем закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
6 912 523,00
UAH з ПДВ
|
6 912 523,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
6 914 236,80
UAH з ПДВ
|
6 914 236,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Переможець |
6 912 523,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2022 14:51
|
додаткова угода | укладений |
19 вересня 2022 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 11:07
|
додат.угода.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 17:31
|
договір | укладений |
20 вересня 2021 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни обсягів фінансування та календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 вересня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
5 536 133,68
UAH (в тому числі ПДВ 922 688,95 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв’язку з неможливістю подальношого виконання робіт передбачених умовами договору та проектною документацією у зв’язку потребою провести коригування проектно-кошторисної документації. |