Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція стадіону Криворізької гімназії № 95 за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2021-08-10-010185-a 4616b0e0f6d1428dadbfdb456df47df8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гончар

+380563730124 v.honchar@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Вікторія Гончар
+380563730124
v.honchar@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2021 10:00
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція стадіону Криворізької гімназії № 95 за адресою: вул. Соборності, 20А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область" (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Старокозацька, 34, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи у розмірі 5% від стадії «Робочий проект» здійснюється Замовником після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) та експертного звіту. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТ ПРОЕКТ" 431 866,00
UAH з ПДВ
431 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2021 10:24
Електронний підпис
18 серпня 2021 10:23
дог.цена,график, сметы.pdf
17 серпня 2021 16:54
Електронний підпис
17 серпня 2021 16:54
Сертификаты.pdf
17 серпня 2021 16:54
дог23.pdf
17 серпня 2021 16:54
дог163.pdf
17 серпня 2021 16:54
Отзыв.pdf
17 серпня 2021 16:54
Справки из банка.pdf
17 серпня 2021 16:54
Реестр.pdf
17 серпня 2021 16:54
Справка-кадры.pdf
17 серпня 2021 16:54
Устав ч1.pdf
17 серпня 2021 16:54
Дог.цена, график, сметы.pdf
17 серпня 2021 16:54
Приказы.pdf
17 серпня 2021 16:54
дог89.pdf
17 серпня 2021 16:54
Справка-аналог.работы.pdf
17 серпня 2021 16:54
Предложение.pdf
17 серпня 2021 16:54
дог110.pdf
17 серпня 2021 16:54
Фінансова звітність.pdf
17 серпня 2021 16:54
Договор.pdf
17 серпня 2021 16:54
Витяг єдиний податок.pdf
17 серпня 2021 16:54
Справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРТ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРТ ПРОЕКТ"
#41331072
Переможець 431 866,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 12:40

Документи

19 серпня 2021 12:40
Електронний підпис
19 серпня 2021 12:39
2 Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТ ПРОЕКТ"
#41331072
431 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2021 12:40
Електронний підпис
19 серпня 2021 12:39
2 Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 13:24
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 13:08
ДУ №2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 11:12
ДУ №1.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 10:58
Договір стадіон гімназія № 95 вул. Соборності.pdf укладений
28 серпня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 276-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 276-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 431 866,00
UAH