Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля персональних комп'ютерів та ноутбука
Очікувана вартість
156 610,00 UAH
UA-2021-08-10-009672-a 79188a9bfe4c44ad9a6e6bfc06541dd1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпирка Олексій Михайлович

380963284863 42021164@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Кам’янка-Бузької міської ради
Код ЄДРПОУ: 42021164
Місцезнаходження: 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Шевченка,6
Контактна особа: Шпирка Олексій Михайлович
380963284863
42021164@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 156 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 783,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Шевченка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Шевченка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2021 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 15:40
Оголошення про проведення закупівлі компютерів .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-10-009672-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 14 серпня 2021 14:36
Тема 1
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.

Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу



Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.




Просимо ознайомитися з практикою Замовників.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2021 13:52
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу, яка надійшла 14.08.2021 року, повідомляємо наступне: 1. Положення, які Ви наводите з господарського кодексу регулюють сферу діяльності підприємців, ніяк не Замовників. Повідомляємо Вам, що Ваш вибір на провадження господарської діяльності жодним чином не обмежується, адже здійснювати її Ви можете на власний розсуд і це не контролюється та не обмежується Замовником жодним чином.
2. Стосовно обгрунтування наведеного у вимозі, варто зазначити, що вона є некоректною, адже предметом розгляду в даному випадку було саме дискримінаційна вимога в обмеженні кола суб’єктів, а саме – документ міг надати лише виробник. Таким чином, оскільки відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Вам, як потенційному Учаснику необхідно надати підтверджуючий документ або від виробника або від дистриб’ютора, що вже само по собі не є дискримінацією. Додатково звертаємо Вашу увагу, що законодавство України на сьогоднішній день не містить визначення поняття дискримінація, однак звертаючись до практики Верховного суду України – не є дискримінаційною вимога, якій відповідає 2 (двоє) і більше постачальників (учасників). Замовником попередньо було проаналізовано ринок аналогічних товарів та встановлено, що в Україні існує більше двох, а точніше навіть більше 10 постачальників, які спроможні поставити аналогічний товар або еквівалент. З огляду на це, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак в даних вимогах, та разом із цим, вважає що наявність таких документів є підтвердженням надійності партнера та впевненості у належному виконанні договору в подальшому.
3. Щодо дозволу виробника – це знову ж таки хибне уявлення про провадження господарської діяльності та вимог до предмета закупівлі. Замовником не вимагалося надання дозволу на поставку товару, а лише можливість підтвердити ділові відносини задля уникнення поставки неякісної та/або контрафактної продукції.
4. Замовник не може погодитися із тим, що Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами), адже відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Таким чином, надаючи вичерпну відповідь на Вашу вимогу та Ваші запитання: 1. Офіційним представником є суб’єкт, який має правові, законні договірні відносини з виробником та уповноважений на розповсюдження його продукції.
2. Авторизаційний лист безпосередньо гарантує надійність партнера та того, що поставлена продукція буде ліцензійна й відповідати вимогам замовника в технічній частині. Договір укладений за результатами проведеної закупівлі є гарантією виконання лише після підписання його обома сторонами, саме тому задля уникнення затягування часу і того, що такий договір прийдеться розривати Замовник повинен в такий спосіб убезпечити себе від негативних наслідків, що не заборонено законом.
Таким чином Ваша вимога, до задоволення не підлягає.
Відповідь на вимогу від 14.08.2021 року підготовлено 16.08.2021 року та завантажено на https://gov.e-tender.ua/MyTenders 18.08.2021 року через відсутність електро-постачання Замовника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ" 156 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2021 18:44
Електронний підпис
18 серпня 2021 17:55
201_ТОВ ТК Прайм (ПК).PDF
18 серпня 2021 17:55
Наказ Банін.pdf
18 серпня 2021 17:55
Протокол зборів.pdf
18 серпня 2021 17:55
Про неліцензування.PDF
18 серпня 2021 17:55
ГЛ про товар.PDF
18 серпня 2021 17:55
Microsoft лист .jpg
18 серпня 2021 17:55
Протокол 50%.pdf
18 серпня 2021 17:55
Запропонований товар.PDF
18 серпня 2021 17:55
Опис статуту.pdf
18 серпня 2021 17:55
Проєкт договору.PDF
18 серпня 2021 17:55
Додаток 1.docx.pdf
18 серпня 2021 17:55
Авторизація ФЛЕШКОМ.pdf
18 серпня 2021 17:55
Виписка з ЄДР.pdf
18 серпня 2021 17:55
ПДВ завірений.pdf
18 серпня 2021 17:55
Паспорт директора.PDF
18 серпня 2021 17:55
Довкілля.PDF
18 серпня 2021 17:55
Леополіс.jpg
18 серпня 2021 17:55
Обробка ПД.PDF
18 серпня 2021 17:55
Статут ТОВ ТК Прайм.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ"
#43999175
Переможець 156 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2021 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2021 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕНДЕРНА КОМПАНІЯ ПРАЙМ"
#43999175
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 18:30
Договір № 32 від 16.09.2021.PDF укладений
17 вересня 2021 18:25