Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області по вул. Миколаївська , 12 корпус А в с. Парутине Очаківського району Миколаївської області
Очікувана вартість
873 673,00 UAH
UA-2021-08-10-003915-a ● 0d68c4a9005143c79c5c50faa1eda477
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАРУТИНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ КУЦУРУБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26117538 |
Вебсайт: | http://parutinskazosh.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 57540, Україна , Миколаївська обл., с. Парутине, вул. Миколаївська, 12А |
Контактна особа: |
Катерина Вікторівна Кулай +380631073765 parutinosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 873 673,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 368,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області по вул. Миколаївська , 12 корпус А в с. Парутине Очаківського району Миколаївської області
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57540, Україна, Миколаївська область, с.Парутине, вул.Миколаївська, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 14:39 |
Перелік змін.doc | |
14 вересня 2021 14:39 |
додатки до ТД -1 – нова редакція.doc | |
14 вересня 2021 14:39 |
Тендерна документація – нова редакція.doc | |
10 серпня 2021 15:53 |
підсумкова відомість ресурсів.doc | |
10 серпня 2021 11:15 |
Зведена довідка ст.17.odt | |
10 серпня 2021 11:15 |
додаток№ 4 Проект договору.doc | |
10 серпня 2021 11:15 |
Протокол ТК.pdf |
14 вересня 2021 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 вересня 2021 14:39 |
Перелік змін.doc
|
||||||
14 вересня 2021 14:39 |
додатки до ТД -1 – нова редакція.doc
|
||||||
14 вересня 2021 14:39 |
Тендерна документація – нова редакція.doc
|
||||||
10 серпня 2021 15:53 |
підсумкова відомість ресурсів.doc
|
||||||
10 серпня 2021 11:15 |
Зведена довідка ст.17.odt
|
||||||
10 серпня 2021 11:15 |
додаток№ 4 Проект договору.doc
|
||||||
10 серпня 2021 11:15 |
Протокол ТК.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 13 серпня 2021 17:18
Дата відповіді: 16 серпня 2021 09:43
Добрий день. Вимога:Учасник повинен надати гарантійний лист від організації, яка може виступати у якості «третьої сторони» і є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IES 17020, до залучення до перевірки відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу «третю сторону» та за результатами перевірки видати звіт чи свідоцтво про інспектування. Після цього в разі підтвердження відповідності СПЗ/ІСтаТО скласти акт відповідно до ДСТУ 9047:2020.а) зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність зазначеної Вами вимоги вказує на те, що Замовник планує проведення перевірки змонтованої системи протипожежного захисту по закінченню робіт. Залучення третьої сторони (інспекційного органу) це право Замовника, встановлюючи дану вимогу Замовник передає ці повноваження учаснику переможцю торгів. Оскільки терміни виконання та перевірки робіт є стислі, учасник повинен підтвердити свою готовність щодо залучення представників третьої сторони, як інспекційного органу згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020 відповідним гарантійним листом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-10-003915-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 20 серпня 2021 16:50
Дата подання: 20 серпня 2021 16:50
Дискримінаційні вимоги
Парутинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області, 10.08.2021 року оголосив закупівлю щодо ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (ехнічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади).
Ідентифікатор закупівлі – UA-2021-08-10-003915-а.
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, через електронну систему, оприлюднено тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від «10» серпня 2021 року (далі – Тендерна документація).
Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» реалізує своє право на подання скарги.
1.Відповідно до частини четвертої Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив, що:
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
– відхилити таку вимогу;
– погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.
Скаржник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», не згідний з такою вимогою Замовника, що не відповідає чинному законодавству, оскільки:
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Встановленням такої вимоги Замовник порушує наші права для участі у закупівлі, як потенційного учасника, адже, відповідно до абзацу 1 частини 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівлі одразу після завершення електронного аукціону. Відповідно дата розкриття тендерних пропозицій не відповідає та не може відповідати даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція вважається чинною з моменту завершення кінцевого строку подання пропозицій, адже її прийнято електронною системою закупівель.
Замовником встановлено неправомірну та дискримінаційну вимогу, оскільки подати тендерну пропозицію зможуть лише ті учасники, що встановлять термін дії тендерної пропозиції з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає та порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, Замовник порушив вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункт четвертий ч. 1 статті 5 Закону чим позбавив потенційного учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» права на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, що є порушенням. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Замовник разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, в електронній системі, розмістив наступні файли - «Тендерну документацію», «Додатки до ТД», «Додаток №4 проект договору», «підсумкова відомість ресурсів», «Протокол ТК» та «зведена довідка ст..17» Проте, файл «зведена довідка ст..17» є пошкодженим та не відкривається.
Відповідно до пункту 31 частини першої ст.. 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно частини першої ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Також, у частині третій ст.. 5 Закону зазначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, проте Замовником порушено дану норму та не забезпечено вільний доступ до всієї інформації про закупівлю, чим порушує права потенційних учасників та встановлює нерівність між ними.
Тендерна пропозиція, як зазначено в пункті 32 частини першої ст.. 1 Закону, це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тобто, розмістивши пошкоджений файл «зведена довідка ст..17», Замовник порушив права потенційних Учасників, адже в даному файлі можуть бути встановлені додаткові вимоги до учасників, що в свою чергу призведе до некоректної тендерної пропозиції та дискваліфікації.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та розмістити не пошкоджений файл «зведена довідка ст..17», щоб в усіх Учасників була рівна можливість коректно підготувати тендерні пропозиції.
3. Відповідно до частини другої таблиці 5 Додатку №5 до тендерної документації, Замовник встановив наступну вимогу:
Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до СС3, що видана ДАБІ України.
Скаржник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», не згідний з такою вимогою Замовника, що не відповідає чинному законодавству та встановлює дискримінаційні вимоги, оскільки:
Відповідно до предмету закупівлі, встановлено, що роботи будуть здійснюватися на «Технічне переоснащення інженерних систем (система пожежної сигналізації; система керування евакуюванням;система централізованого пожежного спостерігання) будівлі Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області по вул. Миколаївська , 12 корпус А в с. Парутине Очаківського району Миколаївської області», а також відповідно до Відомості обсягів робіт, розміщених Замовником, зазначені наступні найменування робіт та витрат:
Локальний кошторис 2-1-1 на система пожежної сигналізації
Локальний кошторис 2-1-3 на система керування евакуванням
Відповідно до пункту 13 частини першої ст..7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України підлягають ліцензуванню. Відповідно до пункту 13 Переліку органів ліцензування Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2015 р. №609, Органом ліцензування щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України є ДСНС.
Також, додатково повідомляємо, що Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду": – визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками", якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; – Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609;
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних учасників адже участь у закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що мають відповідну Ліцензію видану ДАБІ, яка взагалі не має відношення до даного предмету закупівлі.
Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, що є порушенням Закону. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства;
Додатково надаємо Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Витяг з Ліцензійного реєстру ДСНС та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці як докази, що підтверджують факт статусу потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2021 17:18
рішення від 27.08.2021 № 19424.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2021 17:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2021 № 20045.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2021 16:08
рішення від 02.09.2021 № 20045.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2021 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель №20045-р-пк-пз від 02.09.2021 року внесено зміни до Тендерної документації в частині четвертій Розділ ІІІ та частині другій таблиці 5 Додатку 5 . Відповідна Документація викладена в новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2021 14:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
835 871,05
UAH з ПДВ
|
835 871,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
873 669,17
UAH з ПДВ
|
873 669,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Переможець |
835 871,05
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2022 10:20
|
акт виконаних будівельних робіт№1.pdf | укладений |
02 січня 2022 10:19
|
акт виконаних будівельних робіт№2.pdf | укладений |
02 січня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2021 09:33
|
додаток№1.pdf | укладений |
16 жовтня 2021 09:32
|
додаток№3.pdf | укладений |
16 жовтня 2021 09:32
|
додаток№2.pdf | укладений |
16 жовтня 2021 09:32
|
договір.pdf | укладений |
16 жовтня 2021 09:32
|