Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000, 00000000000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000 000000000000 00000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 000000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
000000000000000000000 000000000000 00000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2021 10:00 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Publication date: | 10 серпня 2021 17:37 |
Enquiries until: | 04 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 вересня 2021 10:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Тендерна документація
27 вересня 2021 16:03 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2021 15:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2021 12:15 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2021 11:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
06 вересня 2021 15:39 |
00000000 |
06 вересня 2021 15:38 |
00000000000000000000000000 |
06 вересня 2021 15:38 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
06 вересня 2021 15:38 |
000000000000000000000000 |
10 серпня 2021 17:34 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 вересня 2021 16:03 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 вересня 2021 15:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 вересня 2021 12:15 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 вересня 2021 11:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
06 вересня 2021 15:39 |
00000000
|
||||
06 вересня 2021 15:38 |
00000000000000000000000000
|
||||
06 вересня 2021 15:38 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
06 вересня 2021 15:38 |
000000000000000000000000
|
||||
10 серпня 2021 17:34 |
000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000073 ● 1c6447fadc6a47f8acfbd247ef9d7588
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.12.2021 № 600
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2021 № 600
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-08-10-002820-c 10.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:26:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-002820-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 15:31:23
Відповідь на запит щодо проведення закупівлі картоплі
Документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, додаються.
- Картопля.docx
- Моніторинг.pdf
- Розпорядження АДПСУ №701-19349.pdf
- Розпорядження АДПСУ №701-20239.pdf
- технічне завдання кабачки консервовані.pdf
- технічне завдання картопля.pdf
- технічне завдання огірки консервовані.pdf
- технічне завдання томати консервовані.pdf
- №701-1795 щодо оприлюднення інформації.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0000000000000000 |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 0000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 0000000000000000 обл., 0000, 00000000000000000000000000000000000000000000 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
12 січня 2022 11:03
|
00000000 | укладений |
12 жовтня 2021 15:09
|
000000000000000000000000000000000000 | укладений |
12 жовтня 2021 14:51
|