Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway T-03-02 Pischa-Shatsk-Lyuboml-Volodymyr-Volynskyi-Gorokhiv-Berestechko-Kozyn-Kremenets - / M-06 / (Gorokhiv-Berestechko) km 50 + 840 - km 185 + 600 (separate sections ), km 103 + 600 - km 113 + 600 in the Volyn region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Volyn Region |
National ID: | 25908960 |
Contact point: |
Pilipchuk Ruslan Vladimirovich 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 185 872 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 858 722,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5576167.56 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5,0 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2022 року. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг. |
Publication date: | 10 серпня 2021 15:42 |
Enquiries until: | 31 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 185 872 252 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 858 723 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2021 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2021 14:51 |
ТД_пс Т-03-02 км 103-113_НР.doc | |
01 вересня 2021 14:51 |
283. Зміни до ТД.doc | |
10 серпня 2021 15:39 |
Додаток №4_ПД пср тв.doc | |
10 серпня 2021 15:39 |
ТД_пс Т-03-02 км 103-113.doc | |
10 серпня 2021 15:39 |
Додаток №3_Відомість робіт Т-03-02 103-113.doc |
01 вересня 2021 14:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2021 14:51 |
ТД_пс Т-03-02 км 103-113_НР.doc
|
|||
01 вересня 2021 14:51 |
283. Зміни до ТД.doc
|
|||
10 серпня 2021 15:39 |
Додаток №4_ПД пср тв.doc
|
|||
10 серпня 2021 15:39 |
ТД_пс Т-03-02 км 103-113.doc
|
|||
10 серпня 2021 15:39 |
Додаток №3_Відомість робіт Т-03-02 103-113.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-11-000012 ● c719d38da61b4540b24a4febc9ef428e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2021 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2021 № 699
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 11.11.2021 № 699
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-08-10-001931-b від 10.08.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-12 15:42:54
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/М-06/ (Горохів-Берестечко) км 50+840 – км 185+600 (окремими ділянками), км 103+600 - км 113+600 у Волинській області (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-10-001931-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати URL-адресу розміщення інформації про закупівлю - посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Службою автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник) підпунктом 6.1 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено наступне:
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №3 до тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Учасники процедури закупівлі подають в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до тендерної документації, а також підтверджують вжиття заходів із захисту довкілля. Діяльність на асфальтобетонному(их) заводу(ах) (виробництві) повинна відповідати природо-охоронному законодавству».
Дотримуючись зазначених вище вимог (умов) тендерної документації ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» подано Замовнику лист від 03.09.2021 №03/09-22-з, у якому товариство гарантувало надання послуг, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля).
Також, у даному листі ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» зазначено, що для надання послуг (виконання робіт) будуть використовуватись якісні матеріали, машини, механізми, а також застосовуватимуться інші необхідні заходи із захисту довкілля. Діяльність на асфальтобетонному заводі (виробництві) відповідатиме природоохоронному законодавству.
З вищенаведеного слідує, що товариство, серед іншого, надало Замовнику гарантії відповідності діяльності асфальтобетонного заводу (виробництва) вимогам чинного природоохоронного законодавства в цілому, оскільки лист від 03.09.2021 №03/09-22-з не містить у собі окремого переліку нормативно-правових актів у сфері охорони довкілля.
У вищевказаному листі зазначено, що для надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» використовуватиме, серед іншого, асфальтобетонні суміші, які товариство придбаватиме у ПрАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» (стаціонарний асфальтобетонний завод постачальника сумішей знаходиться по вул. Брестській, 198 м. Ковель Волинської області).
Відповідно до вимог ст.1, ч.2 ст.7, ч3 ст.13 Закону України «Про екологічну експертизу» (дія від 17.12.2017), постанови Кабінету Міністрів України від 28.08.2013 №808 «Про затвердження переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку», п. 11 ч.3, ч. ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (набрав законної сили 18.12.2017), відноситься до діяльності, що становить підвищену екологічну небезпеку, попередньо потребувала отримання висновку екологічної експертизи та на даний час – висновку з оцінки впливу на довкілля.
Крім того, з урахуванням ч.1 ст.3, ч.2 ст.17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», планова діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішень про провадження планової діяльності, а також у разі розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планової діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планової діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів.
Згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, відомості про отримані господарюючими суб’єктами висновки з оцінки впливу на довкілля містяться в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (вебсайт http://eia.menr.gov.ua ), доступ до якого є вільним.
Як вбачається з інформації, розміщеної на вебсайті http://eia.menr.gov.ua ПрАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» (код ЄДРПОУ юридичної особи: 03449019) не отримувало висновок з оцінки впливу на довкілля, а відтак здійснює свою діяльність із виробництва асфальтобетонних сумішей, які ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», як учасник та переможець тендеру, має намір використовувати при наданні послуг (виконанні робіт) за предметом вищезазначеної публічної закупівлі , всупереч зазначеним вище вимогам природоохоронного законодавства та тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищевказане, чому Замовником не відхилено тендерну пропозиції ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», як таку, яка не відповідає вимогам природоохоронного законодавства та тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 15:53:09
UA-2021-08-10-001931-b
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Правила визначення вартості будівництва» СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби автомобільних доріг у Волинській області № 3.1-13 ПКД від 02.08.2021 року.
Також надаємо URL-адресу розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - (https://vl.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7702/obgruntuvannia_do_publichnoi_zakupivli_ua-2021-08-10-001931-b.html) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.
2. Стосовно здійснення діяльності із виробництва асфальтобетонних сумішей асфальтобетонного заводу ПрАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» (стаціонарний асфальтобетонний завод постачальника сумішей знаходиться по вул. Брестській, 198 м. Ковель Волинської області) повідомляємо, що АБЗ Ковельського ШБУ-63 отримало дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за №710400000-206 від 31.03.2020 року, який діє до 31.03.2030 року. Стосовно отримання висновку з оцінки впливу на довкілля, то відповідно частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Частиною третьої цієї статті визначено, що споруди для виробництва асфальтобетону відноситься до другої категорії планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля. Однак, статтею першою даного Закону дано визначення планової діяльності - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище. Згідно картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), АБЗ було придбане товариством у 2008 році, то розпочало свою діяльність до вступу в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Згідно Додатку до дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №710400000-206 від 31.03.2020 року скасовано попередній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за №0710400000-59 від 09.11.2009 року, що підтверджує розпочату діяльність даного заводу до 2017 року. Разом з тим Служба повторно направила запит Управлінню екології та природних ресурсів Волинської ОДА з метою підтвердження надання Дозволу на викиди та реєстрації Звіту по інвентаризації стаціонарних джерел забруднюючих речовин в атмосферне повітря ПрАТ «Ковельське ШБУ-63». Виробництво не включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище, а тому підприємство не підпадає під перелік суб’єктів господарювання, які підлягають оцінці впливу на довкілля. Щодо відсутності/наявності висновку з оцінки впливу на довкілля в АБЗ на відповідність природоохоронному законодавству, то такі вимоги в тендерній документації відсутні. Виходячи із вищевказаного ПрАТ «Ковельське шляхово-будівельне управління №63» (код ЄДРПОУ юридичної особи: 03449019) здійснює свою діяльність із виробництва асфальтобетонних сумішей, які ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», як учасник та переможець тендеру, має намір використовувати при наданні послуг (виконанні робіт) за предметом вищезазначеної публічної закупівлі відповідно вимогам природоохоронного законодавства та тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевказане, Замовником визначено тендерну пропозицію ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», як таку, що відповідає вимогам природоохоронного законодавства та тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2021 14:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
182 154 806,00
UAH з ПДВ
|
180 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
184 013 529,00
UAH з ПДВ
|
180 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
184 099 068,00
UAH з ПДВ
|
182 154 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
180 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 16:08
|
Додаткова угода №44-23.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 14:54
|
Додаткова угода №356-22.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 18:15
|
Додаткова угода №136-22.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 18:09
|
Додаткова угода №538-21.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:02
|
Додаткова угода №461-21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:02
|
Додаткова угода №461-21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:37
|
Додаткова угода №433-21.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:11
|
Додаткова угода №382-21.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 12:27
|
Договір №01.3-27-21.pdf | укладений |
02 листопада 2021 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 15.2 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 382/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ 17 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін"; Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 433/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 461/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункт 15.2 договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 538/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення пунктів 4.1., 12.1., 12.2., 12.3 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 136/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2023 р. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 356/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/27/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 44/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |