Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5))
Очікувана вартість
769 596,80 UAH
UA-2021-08-09-011298-a ff4a2dc9e6b4411b84786ce0335372ad
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Враховуючи, що оголошена закупівля код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5)) UA-2021-06-17-006875-c призупинена та прийнята до розгляду АМКУ 05.08.2021 р. UA-2021-06-17-006875-c.a2 та у зв’язку забезпечення виконання закупівлі нагальної потреби бензину А-92 та з метою дотримання вимог діючого законодавства, задля належного функціонування підприємства МКП зеленого будівництва протягом 2021 року (забезпечення життєдіяльності населення: покосу карантинних трав та ін.), необхідно
провести переговори з учасником щодо можливості застосування переговорної процедури (скороченої) (згідно ч.7 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі») для закупівлі на підставі до п.3 ч.2 ст.40 Закону, а саме : «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 15 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


поставка талонів або бланків дозволів до 17 грудня 2021 року (впродовж 3-х днів з моменту подання заявок Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26320 літр
Бензин А-92 (Євро-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Запорізьке шосе, 3 - талони (бланки дозволи), на основний склад Замовника, за рахунок коштів Постачальника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється відповідно до умов договору до кінця поточного бюджетного року за умови наявності фінансування, що передбачає оплату товару згідно видаткових накладних партіями, не пізніше 60 календарних днів з дати поставки товару (збігається з датою формування видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

09 серпня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД"
#24316073
Переможець 769 070,40
UAH з ПДВ
09 серпня 2021 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2021 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРАЛЛЕЛЬ-М ЛТД"
#24316073
769 070,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 10:46
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2021 15:22
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору №359, доп. № 2.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 15:20
Додаткова угода № 2 від 16.08.2021р. до дог. 359.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 08:01
Додаткова угода № 1 від 16.08.2021р. до дог. 359.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 08:01
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору №359, доп. № 1.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 08:01
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 07:52
Договір № 359 від 16.08.2021р..pdf укладений
16 серпня 2021 07:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пунктів договорів.
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошти місцевого бюджету зменшені на 769 070,40 грн. Кошти підприємства збільшені на 769 070,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 769 070,40
UAH (в тому числі ПДВ 128 178,40 UAH)