Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Форменний одяг для відділу інспекторів з паркування
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-08-09-010382-a c5f853e3dab945cf97a290788b3a323a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романик Ярина Іванівна

+380978346193 TENDER24.01.2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління безпеки міста Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20819015
Вебсайт: http://inspector.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Зелена,9
Контактна особа: Романик Ярина Іванівна
+380978346193
TENDER24.01.2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2021 13:18
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
M-TAC штани ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
38 шт
М-ТАС поло тактичне ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
11 шт
М-ТАС кросівки ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
8 шт
М-ТАС бейсболка ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
5 шт
М-ТАС куртка ( dark grey)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
7 шт
М-ТАС сумка ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
5 шт
М-ТАС ремінь ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
6 шт
М-ТАС парка зимове сонце -сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
5 шт
М-ТАС черевики тактичні демисезонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
7 шт
М-ТАК штани WINTER ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
4 шт
М-ТАК шапка фліс ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
4 шт
М-ТАС рукавиці ( black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
4 шт
Helikon -tex куртка флісова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
19 шт
шеврон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться покупцем в 7-ми денний термін, у безготівковій формі, на банківський рахунок Постачальника, після отримання Товару( його партії) на склад Покупця.Розрахунок на поставлений Товар здійснюється на підставі частини 1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2021 16:22
Електронний підпис
12 серпня 2021 16:09
Технічні Форма (7).docx
12 серпня 2021 16:09
зміни до оголошення 4.docx
12 серпня 2021 13:42
зміни до оголошення (3).docx
12 серпня 2021 13:42
оголошення форма зі зміна.docx
10 серпня 2021 11:31
оголошення форма (новий).docx
10 серпня 2021 11:31
Технічні Форма.docx
10 серпня 2021 11:31
зміни до оголошення.docx
09 серпня 2021 16:18
договір.docx
09 серпня 2021 16:18
Технічні Форма.docx
09 серпня 2021 16:18
оголошення форма новий.docx
12 серпня 2021 16:22
Електронний підпис
12 серпня 2021 14:10
Електронний підпис
10 серпня 2021 12:28
Електронний підпис
09 серпня 2021 16:20
Електронний підпис
12 серпня 2021 16:09
Технічні Форма (7).docx
12 серпня 2021 16:09
зміни до оголошення 4.docx
12 серпня 2021 13:42
зміни до оголошення (3).docx
12 серпня 2021 13:42
оголошення форма зі зміна.docx
10 серпня 2021 11:31
оголошення форма (новий).docx
10 серпня 2021 11:31
Технічні Форма.docx
10 серпня 2021 10:56
Технічні Форма.docx
10 серпня 2021 11:31
зміни до оголошення.docx
10 серпня 2021 10:56
зміни до оголошення.docx
09 серпня 2021 16:18
договір.docx
09 серпня 2021 16:18
Технічні Форма.docx
09 серпня 2021 16:18
оголошення форма новий.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 10 серпня 2021 09:15
Дата відповіді: 10 серпня 2021 09:29
Шановний Замовнику! Скажіть будь ласка, предметом закупівлі є форменний одяг торгівельної марки М-ТАС чи є можливість поставити форменний одяг еквівалент з такими ж технічними характеристиками від іншого виробника?
Відповідь: Доброго дня Вам! В технічному завданні вказано ,що будь яке яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника -читати "або еквівалент". Тому є можливість поставки форменного одягу з такими ж характеристиками, від іншого виробника.
Технічні характеристики
Дата подання: 10 серпня 2021 09:38
Дата відповіді: 10 серпня 2021 10:37
Шановний Замовнику! В технічній документації зазначено перелік товарів що є предметом закупівлі, під №13 Шеврон - немає ніякого технічного опису та змісту до цього пункту предмета закупівлі, разом с цим у п. 8 Парка - зазначено у назві товару колір сірий, а в технічному описі вимагається колір чорний. Просимо внести зміни у Дадаток 1 в технічне завдання та чітко викласти технічні характеристики Шеврону з описом та визначити який саме колір Парки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни та опубліковано нове технічне завдання до предмету закупівлі, де буде подано макет шеврону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-09-010382-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЛЕСИК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3059610549
Дата подання: 31 серпня 2021 10:43
Тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Шановний Замовнику! 30.08.2021 року рішенням Уповноваженої особи Управління безпеки міста Львівської міської ради було обрано переможцем та оприлюднено намір про укладання договору з ФО-П Кисіль Тарас Ярославович у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі ДК 18110000-3 Формений одяг, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-09-010382-а.
Вивчивши тендерну пропозицію учасника ФО-П Кисіль Т.А., вважаємо дане рішення необґрунтованим, незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- Копія паспорта (1-4 сторінки) та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, завірені підписом фізичної особи-учасника (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців).
- Завірена копія Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
ФО-П Кисіль Т.А. надано скан. копія паспорта, але не завірена підписом учасника, що суперечить вимогам викладеним в оголошені. Разом с цим надані учасником Витяг та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Витяг з реєстру платників податків не завірені учасником належним чином як того вимагає Замовник та не містить підпису та печатку уповноваженого органу, що видав документ.
2. Також у складі тендерної пропозиції Учасники мають надати Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або копія іншого документа, що підтверджує дані повноваження). Звертаю увагу, що ФО-П Кисіль Т.Я. підписує пропозицію зазначаючи свою посаду як директор, при цьому жодних документів або роз’яснень щодо повноважень цієї посади та право підпису у складі тендерної пропозиції не надано.
3. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до документації).
Відповідно до п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» засобами підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам є Технічна специфікація яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Однак жодних технічних специфікацій або документів підтверджуючих відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі ФО-П Кисіль Т.Я. у складі тендерної пропозиції не надав, що порушує вимоги наведені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та не відповідає діючому законодавству.
На підставі викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір з ФО-П Кисіль Тарас Ярославович викладене у Протоколі від 30.08.2021 року №49.
2. Ухвалити нове рішення в якому дискваліфікувати учасника ФО-П Кисіль Т.Я. тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам.
3. Перейти до оцінки наступного учасника процедури спрощеної закупівлі.
У разі не задоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав до правоохоронних органів та до суду відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 вересня 2021 15:50
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2021 15:50
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу опубліковану 31.08.2021 року, було переглянуто рішення про визнання переможцем ФОП " Кисіль Ярослав Тарасович" та скасовано попередній протокол №49 від 30.08.2021 року.

Документи

01 вересня 2021 15:50
протоко 01 09.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кісіль Ярослав Тарасович 122 955,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛЕСИК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 114 192,00
UAH з ПДВ
109 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2021 11:50
Електронний підпис
19 серпня 2021 11:49
Додаток 2.pdf
19 серпня 2021 11:49
Виписка.pdf
19 серпня 2021 11:49
Паспорт 2.pdf
19 серпня 2021 11:49
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2021 11:49
Паспорт 5.pdf
19 серпня 2021 11:49
Довідка аналог. дог..jpg
19 серпня 2021 11:49
Паспорт 4.pdf
19 серпня 2021 11:49
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2021 11:49
Паспорт 1.pdf
19 серпня 2021 11:49
Паспорт 3.pdf
19 серпня 2021 11:49
ІПН.pdf
19 серпня 2021 11:49
лист-згода.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кісіль Ярослав Тарасович

ФОП ЛЕСИК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кісіль Ярослав Тарасович
#3023109510
Рішення скасоване 97 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 15:50
ФОП Кісіль Ярослав Тарасович
#3023109510
Відхилено 97 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2021 16:50
ФОП ЛЕСИК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3059610549
Переможець 109 996,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2021 15:30

Документи

30 серпня 2021 14:29
Електронний підпис
30 серпня 2021 10:48
протокол від 30.08.pdf

Документи

01 вересня 2021 16:50
Електронний підпис
01 вересня 2021 15:57
протоко 01 09.pdf

Документи

06 вересня 2021 15:30
Електронний підпис
06 вересня 2021 15:26
протокол 52 від 0609.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2021 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛЕСИК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3059610549
109 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2021 15:30
Електронний підпис
06 вересня 2021 15:26
протокол 52 від 0609.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 14:13
звіт форма.pdf укладений
11 січня 2022 14:08
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 17:26
дд1.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 17:03
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 11:30
дог 53 21092021.pdf укладений
21 вересня 2021 11:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2021 12:14
85 786,50 UAH UA578201720344200001000061830
Департамент ММ та ВІ ЛМР
UA503052990000026007016206117
ФОП Лесик Iрина Володимирiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.1 ст.104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу,перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників. Водночас злиття, приєднання,поділ та перетворення юридичної особи регулюються, зокрема статтею 106 ЦК України. Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради є правонаступником управління безпеки міста Львівської міської ради ,згідно Ухвали міської ради від 04.02.2021 року № 32 " Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів"
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 21 вересня 2021
Сума оплати за договором: 109 996,00
UAH