Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 7 140 466,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 404,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 16:14 |
Додаток №1__Квалiфiкацiйнi_критерiї.doc | |
09 серпня 2021 16:14 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
09 серпня 2021 16:14 |
Тендерна документація.doc | |
09 серпня 2021 16:14 |
Додаток 2 -технічне завдання.XLS | |
09 серпня 2021 16:14 |
Додаток 2.1.-матеріали замовника.XLS |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000056 ● 0fe57492c65442119ce26c0900c9b967
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-08-09-010272-a 09.08.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-10 12:05:25
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-11 14:27:01
Надання пояснень
На Ваш запит щодо закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплових мереж при проведенні аварійно-відновлювальних робіт на об'єктах районних філій (код ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника при проведенні аварійно-відновлювальних робіт на об'єктах районних філій, очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі кошторисної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі не розміщувалися ані на власному веб-сайті, ані на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки таке розміщення не є обов’язковим. Проте, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому законом порядку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ. Щодо порушень, наведених у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплових мереж при проведенні аварійно-відновлювальних робіт на об'єктах районних філій (код ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) , оприлюдненого в електронній системі закупівель 27.10.2021року повідомляємо наступне: Визначення в тендерній документації у якості документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям довідки в довільній формі не є порушенням ч.1 ст. 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Закон не конкретизує, а відповідно, і не обмежує Замовника певним способом документального підтвердження, отже спосіб документального підтвердження Замовник обирає на власний розсуд. Довідка в довільній формі, може вважатися документальним підтвердження, оскільки є офіційним документом учасника, оформлена на фірмовому бланку учасника та підписана його уповноваженою особою Висновок органу ДАСУ щодо наявності ознак порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пункту 2 частини 1 статті 5 Закону ґрунтується на припущені контролюючих органів щодо можливого порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону, в той час як ДАСУ зобов’язує Замовника вжити заходи по розірванню договору. На підставі наведеного КП « Харківські теплові мережі» не погоджується з висновком ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та має намір оскаржити його в суді.
2021-11-03 10:54:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 1 статті 16 та пункту 2 частини 1 статті 5 Закону№ 922-VIII. порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».)
Оскарження в суді
Опис: | КП "Харківські теплові мережі" повідомляє про оскарження висновку органу ДАСУ та подання відповідної позовної заяви до Окружного адміністративного суду м. Києва. |
Дата публікації: | 10 листопада 2021 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Схід - Теплоремонт" |
7 140 466,00
UAH з ПДВ
|
7 069 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕХ СК" |
7 140 000,00
UAH з ПДВ
|
7 140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Схід - Теплоремонт" #36988217 |
Переможець |
7 069 060,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 17:02
|
Додаткова угода №1 до договору №68092014.PDF | зміни до договору |
05 січня 2022 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 16:24
|
Договр №68092014.pdf | укладений |
21 вересня 2021 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68092014 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |