Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Максим Медведєв +380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 4 820 655,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 103,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 3 % від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на підставі та на строк встановлений Постановами КМУ №1764 від 27.12.2001р., КМУ№ 1070 від 04.12.2019р., у розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку у термін, визначений Сторонами додатково. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.5.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 15:50 |
ДКТ № 34.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-02-000034 ● c02ace4dec7b42dab5420b94934b0af3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2022 № 165
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.05.2022 №165 .
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-09-009568-a, 09.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-03 10:37:23
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-09-009568-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 14:50:14
Пояснення на запит по об'єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №34 Полтавської міської ради Полтавської області» по бульвару Євгена Коновальця, 8 в м. Полтава»
Визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі , його очікувану вартість
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 14:16:26
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-09-009568-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель опубліковано додаткову угоду №4 від 30.12.2021, додаткову угоду №5 від 29.04.2022 до договору від 13.09.2021 № 77-юр/21 (далі – договір № 77-юр/21).
Однак, в електронній системі закупівель не опубліковано додаткові угоди № 1, № 2, № 3.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати пояснення щодо підстав та причин не опублікування додаткових угод №1, №2,№3 до договору № 77-юр/21.
2. Надати до моніторингу додаткові угоди №1, №2, №3 до договору № 77-юр/21.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 09:16:27
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №34 Полтавської міської ради Полтавської області» по бульвару Євгена Коновальця, 8 в м. Полтава
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами крім випадків, передбачених ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Додатковими угодами № 1 від 26.11.2021 ; № 2 від 20.12.2021 ; № 3 від 29.12.2021 до договору № 77-юр/21 від 13.09.2021 було внесено зміни щодо уточнення вартості робіт на 2021 рік відповідно до виділених рішенням сесії Полтавської міської ради бюджетних призначень. При цьому загальна вартість робіт (ціна договору) по вищезазначеному об’єкту не змінювалася. Враховуючи ,що уточнення вартості робіт на бюджетний рік не є істотною умовою договору та не підпадають під випадки, зазначені ч.5 ст.41 Закону, тому зазначені додаткові угоди Замовником не було оприлюднено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №34 Полтавської міської ради Полтавської області" по бульвару Євгена Коновальця,8 в м. Полтава» Процедура закупівлі за ID: UA-2021-08-09-009568-a
2022-05-20 11:35:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржено в суді |
Дата публікації: | 27 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №440/4818/22 |
Дата відкриття провадження: | 21 червня 2022 |
Документи:
23 червня 2022 11:47
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 11:03
|
тендерна документація № 34.pdf |
27 травня 2022 11:03
|
Висновок про рез-ти моніторингу.pdf |
27 травня 2022 11:03
|
Позовна заява харчоблок № 34.pdf |
23 червня 2022 11:47
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 11:04
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 11:03
|
тендерна документація № 34.pdf |
27 травня 2022 11:03
|
Висновок про рез-ти моніторингу.pdf |
27 травня 2022 11:03
|
Позовна заява харчоблок № 34.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКОР" |
4 818 132,07
UAH з ПДВ
|
4 818 132,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ АВАНГАРД" |
4 820 650,00
UAH з ПДВ
|
4 820 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКОР" #39798952 |
Переможець |
4 818 132,07
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2022 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2022 16:10
|
Дод.угода №8_77юр.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2022 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 10:47
|
ДУ №7_№77_юр_21.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2022 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 13:07
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 11:22
|
Дод угода № 5.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 14:46
|
Дод уг № 4 до дог № 77.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 14:00
|
Договір № 77.pdf | укладений |
14 вересня 2021 13:55
|
Календарний графік.pdf | укладений |
14 вересня 2021 13:55
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
14 вересня 2021 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 77-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 77-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 77-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з завершенням робіт на об"єкті, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 77-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 77-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |