Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Максим Медведєв +380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 14:48 |
Очікувана вартість: | 4 744 000,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави в розмірі 5 відсотків вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.5.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом дев’яносто календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 13:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 13:49 |
ДКТ № 37.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-02-000031 ● b483cfd025834d6fafc27b7902a05ebc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2022 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2022 № 165
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.05.2022 №165 .
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-08-09-006327-a, 09.08.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-02 15:57:30
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-09-006327-a, яка проводилась управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 14:41:13
Пояснення на запит по об'єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульвару Богдана Хмельницького,20 в м. Полтава
Визначення технічних та якісних характеристики предмета закупівлі , його очікувану вартість
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 11:03:53
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-08-09-006327-a, яка проводилась управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 11 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду № 3 від 30.12.2021 та №4 від 29.04.2022. до договору закупівлі робіт №76-юр/21 від 13.09.2021, водночас додаткові угоди №1 та №2 не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.Пояснити причини не оприлюднення додаткових угод №1 та №2 до договору закупівлі робіт №76-юр/21 від 13.09.2021
2. Надати до моніторингу додаткові угоди №1 та №2 до договору закупівлі робіт №76-юр/21 від 13.09.2021?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-10 15:14:44
Капітальний ремонт харчоблоку Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульвару Богдана Хмельницького,20 в м. Полтава
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами крім випадків, передбачених ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Додатковими угодами № 1 від 30.11.2021 та № 2 від 20.12.2021 до договору № 76-юр/21 від 13.09.2021 було внесено зміни щодо уточнення вартості робіт на 2021 рік відповідно до виділених рішенням сесії Полтавської міської ради бюджетних призначень. При цьому загальна вартість робіт (ціна договору) по вищезазначеному об’єкту не змінювалася. Враховуючи ,що уточнення вартості робіт на бюджетний рік не є істотною умовою договору та не підпадають під випадки, зазначені ч.5 ст.41 Закону, тому зазначені додаткові угоди Замовником не було оприлюднено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області по бульвару Богдана Хмельницького,20 в м. Полтава» Процедура закупівлі за ID: UA-2021-08-09-006327-a
2022-05-20 11:21:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржено в суді |
Дата публікації: | 27 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 440/4817/22 |
Дата відкриття провадження: | 21 червня 2022 |
Документи:
01 липня 2022 11:32
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 10:39
|
Висновок про результ моніторингу.pdf |
27 травня 2022 10:39
|
Тендерна документація.pdf |
27 травня 2022 10:39
|
Позовна заява харчоблок № 37.pdf |
01 липня 2022 11:32
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 10:45
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 10:39
|
Висновок про результ моніторингу.pdf |
27 травня 2022 10:39
|
Тендерна документація.pdf |
27 травня 2022 10:39
|
Позовна заява харчоблок № 37.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» |
4 743 748,24
UAH з ПДВ
|
4 743 748,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРА БУД ГРУП" |
4 743 790,00
UAH з ПДВ
|
4 743 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» #32460890 |
Переможець |
4 743 748,24
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2021 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2022 14:07
|
Дод.угода №6_76-юр_21.jpeg | зміни до договору |
28 жовтня 2022 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 12:13
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2022 16:08
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 14:39
|
Дод уг № 3 до дог № 76.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 14:43
|
Договір № 76.pdf | укладений |
13 вересня 2021 14:40
|
Календарний графік.pdf | укладений |
13 вересня 2021 14:40
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
13 вересня 2021 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 76-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 76-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 76-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 76-юр/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |