Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146280 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38 |
Контактна особа: |
Єсіна Ольга Юріївна 380577252791 o.esina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 2 912 960,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 564,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції торгів. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової установи. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом строку дії тендерної пропозиції. Сума забезпечення – 14564,00 гривень (чотирнадцять тисяч пятсот шістдесят чотири гривні 00 коп.). Гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Електронна гарантія подається Учасником у форматі .PDF. Файл електронної гарантії не повинен містити інші файли, які подаються Учасником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Учасник який здійснює свою діяльність без печатки надає скановану копію довідки щодо здійснення своєї діяльності без печатки (довідка повинна бути складену на власному фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи, не раніше дати складання гарантії та містити вихідний номер та дату). До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта (копія наказу про призначення та копія повного паспорту), яка підписала гарантію. Гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам тендерної документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14564 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовно технічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою.
У разі надання Учасником будь-яких документів, що складені не українською мовою, тендерна пропозиція Учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника і печаткою Учасника (якщо Учасником є особа, яка не має печатки - підписом уповноваженої особи Учасника).
Вид процедури - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по договору виконуються Замовником за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою № КБ-2в. До акту додаються відповідні розрахунки та довідка про вартість виконаних робіт № КБ-3. Розрахунки проводяться Замовником протягом 10 календарних днів з дня підписання відповідного акту виконаних робіт. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Критерій оцінки - ціна 100%. Місце знаходження замовника: 61001, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 38. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 13:41 |
Додаток_5_Проект_договору бас..docx | |
09 серпня 2021 13:41 |
ТД бассейн.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Управлінню освіти
адміністрації Основ’янського району
Харківської міської ради
Копія
Слобідська окружна прокуратура
міста Харкова
Повідомляємо, що за закупівлею " Капітальний ремонт басейну комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа № 9 Харківської міської ради» за адресою: 61080, м.Харків, вул. Локомотивна, будинок 2» закупівля: UA-2021-08-09-006154-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол тендерного комітету №112 від 27.08.2021 р. , яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Петров Андрій Олександрович та визначено переможцем ПП "КОМУНБУДСЕРВІС".
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ФОП Петров А.О. повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника.
Нами було отримано лист пояснення від фінансової компанії гаранта – ТОВ «Ізі фінанс» щодо відповідності наданої гарантії вимогам діючого законодавства та тендерної документації замовника (додається). Відповідно до п.3 частини 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
- адреса місцезнаходження.
Таким чином, з огляду на зазначене положення чітко вбачається, що даний перелік необхідної інформації є вичерпним, а отже, вимога щодо зазначення скороченого найменування бенефіціара відсутня.
Також щодо невідповідності зазначеного найменування бенефіціара в гарантії та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, повідомляємо, що згідно інформації щодо бенефіціара, розміщеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (скріншот додається), організаційно-правовою формою бенефіціара є "Орган місцевого самоврядування", як "Товариство з обмеженою відповідальністю" для гаранта. А отже, зазначення в гарантії організаційно-правової форми бенефіціара не може розцінюватись як помилка або невірне зазначення найменування бенефіціара, оскільки ця інформація повністю відповідає даним з Єдиного державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, та відсутні обмеження щодо її зазначення відповідно до діючого законодавства та вимог тендерної документації Замовника.
Окрім цього відповідно до вимог законодавства в наданій нами гарантії зазначено «код ЄДРПОУ: 02146280, категорія – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, адреса місцезнаходження: 61001, Харківська область, м. Харків, пр-т Московський, буд. 38», що дає чітко та однозначно ідентифікувати бенефіціара.
Щодо строку сплати коштів за гарантією повідомляємо, що в тендерній документації бенефіціара не було вказано як зазначати цей строк.
Проте в п. 2 розділу 3 тендерної документації бенефіціара було вказано, що гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі за текстом «Наказ»).
З огляду на вищевказану форму гарантії, а саме на пункт 3 цієї форми, чітко вбачається, що видана ТОВ "ІЗІ ФІНАНС" гарантія забезпечення тендерної пропозиції №ТГ-210820-1 від 20.08.2021 року повністю відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
В пункті 3 вищевказаного наказу зазначено, що «за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)», а будь-яке інше формулювання вже є таким, що не відповідає формі, що затверджена Наказом.
Окремо зазначаємо, що відповідно до тендерної документації відсутні окремі вимоги щодо формату зазначення найменування бенефіціару та порядку визначення строків, а було зазначено лише що «Гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». ФОП Петров А.О. надав гарантію, яка повністю відповідає вимогам вищезазначеного Наказу , діючого законодавства взагалі та тендерної документації Замовника. Таким чином, у тендерного комітету Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Петров А.О.
Окремо хочемо зазначити, що в ГАРАНТІЇ № UA-2021-08-09-006154-a, що надана учасником ПП "КОМУНБУДСЕРВІС", в п.3 зазначено таке саме формулювання як і в гарантії ФОП Петров А.О. щодо строку сплати суми гарантії, а саме «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).». При цьому з вищезазначеної причини Замовник відхиляє нашу пропозицію, і в тому ж самому протоколі тендерного комітету зазначає, що пропозиція іншого учасника не має підстав для відхилення. А тому вбачається упереджене ставлення Замовника до учасника закупівлі та дискримінаційний підхід, що є порушенням Закону України про публічні закупівлі та принципів публічних закупівель.
В свою чергу тендерна пропозиція ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" має суттєві недоліки та не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника.
На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ПП "КОМУНБУДСЕРВІС", а саме:
1. Відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації Замовника «якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/ЕЦП учасника закупівлі, який підписав/подав документи пропозиції/пропозицію, на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо», а також «У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/ЕЦП учасника закупівлі відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.».
Відповідно до Закону України Про електронні документи та електронний документообіг «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа». Тендерна пропозиція ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" містить як скановані так і електронні документи, але в порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації учасником ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції не накладено на кожен документ окремо КЕП/ЕЦП на документи, що мають всі ознаки електронного документа відповідно до діючого законодавства: «13.pdf» , «Довідка щодо забезпечення.pdf» , «ст.17.pdf», «Гарантія.rar», «Довідка з фін.установи.rar», «Супровідні документи_ЕФ.rar», що містяться в тендерній пропозиції Учасника. Окремо зазначаємо, що на жодний документ та/або архівний файл з вищезазначених не накладено КЕП іншою організацією, яка його видала, а тому вони не можуть підпадати під виключення зазначене в тендерній документації.
Просимо зазначити чи накладено учасником ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" на кожен документ окремо КЕП/ЕЦП на документи, що мають всі ознаки електронного документа відповідно до діючого законодавства,: «13.pdf» , «Довідка щодо забезпечення.pdf» , «ст.17.pdf», «Гарантія.rar», «Довідка з фін.установи.rar», «Супровідні документи_ЕФ.rar», що містяться в тендерній пропозиції Учасника, та чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника?
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Замовника учасникам необхідно надати «Копія свідоцтва або копію витягу з реєстру Учасників платників податку на додану вартість чи єдиного податку». Разом з тим відповідно до вимог тендерної документації «Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані Учасником від інших установ, підприємств, організацій (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника, а тільки потім робиться сканкопія документу).». В порушення зазначеної вимоги учасником ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" в тендерній пропозиції надано сканкопії оригіналів документів, а не копії завірені належним чином. Просимо зазначити чи надано учасником ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" «Копія свідоцтва або копію витягу з реєстру Учасників платників податку на додану вартість чи єдиного податку» завірені належним чином та/або пояснення щодо їх ненадання, та чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника?
3. Відповідно до вимог п.8 розділу 3 тендерної документації Замовника «Під час подання тендерної пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників (допускається скорочене викладення інформації). Пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам документації, у разі, якщо Учасником в окремому полі електронної форми: - не зазначена інформація про субпідрядника про те, в паперовому документі зазначена інформація про їх наявність;- інформація не відповідає інформації, що зазначена в «паперовому» документі.». Учасником ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" в порушення вищезазначеної вимоги Замовника під час подання тендерної пропозиції не заповнено окреме текстове поле електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників. Просимо зазначити чи відповідає така пропозиція учасника ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" вимогам тендерної документації Замовника?
Окремо зазначаємо, що відповідно до ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Також зазначаємо, що за результатами аукціону пропозиція ФОП Петров А.О. є більш вигідною ніж пропозиція ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" більше ніж на 400 тисяч гривень. А в разі неправомірного відхилення пропозиції ФОП Петров А.О. буде втрачено можливість економії бюджетних коштів та бюджету громади може бути нанесено суттєві збитки.
На підставі вищезазначеного вважаємо протокол тендерного комітету №112 від 27.08.2021 р. Замовника та рішення про відхилення пропозиції ФОП Петров А.О. та визнання переможцем закупівлі ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО:
1. Згідно ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФОП Петров А.О. умовам тендерної документації з урахуванням доводів та інформації зазначених нами в цій вимозі;
2. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі;
3. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол тендерного комітету №112 від 27.08.2021 р. про відхилення пропозиції ФОП Петров А.О. та визнання переможцем закупівлі ПП "КОМУНБУДСЕРВІС";
4. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження, правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Докази щодо інформації наведеної нами вище додаємо:
1. Скріншот даних Замовника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result
2. Лист пояснення від фінансової компанії гаранта – ТОВ «Ізі фінанс» щодо відповідності наданої гарантії вимогам діючого законодавства та тендерної документації замовника.
ФОП Петров А.О.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000120 ● f25fbd39aa8b4c5db7806fd841aa2bfa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 393
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 08.09.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 393
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2021-08-09-006154-a 09.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-17 09:48:56
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-09-006154-a від 14.09.2021 року, який опубліковано в електронній системі закупівель 14 вересня 2021 року.
Замовник - Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, ознайомившись із викладеним у Висновку надає аргументовані заперечення, що ґрунтуються на наступному.
Щодо строку сплати бенефіціару суму гарантії протягом після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога), то він не суперечить Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082, так як згідно з діючим законодавством робочі дні прирівнюються до банківських днів.
У подальшому Замовником будуть враховані результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-09-006154-a, шо оприлюднені у відповідному Висновку, зокрема шляхом недопущення порушень в майбутньому.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" |
2 891 816,30
UAH з ПДВ
|
2 891 816,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" |
2 912 960,80
UAH з ПДВ
|
2 912 960,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3258109355 |
Відхилено |
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 10:56
|
ПП "КОМУНБУДСЕРВІС" #36987632 |
Переможець |
2 891 816,30
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 10:46
|
дод. угода 1 до договору 106.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 14:10
|
розрахунок 6.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:07
|
розрахунок 5.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:07
|
розрахунок 1-2.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:06
|
розрахунок 1-1.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:06
|
об’єктивний кошторис.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:05
|
Відомість ресурсів.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:04
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:04
|
Відомість ресурсів.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:04
|
Договір 106.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 2.1. в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 106 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |