Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-08-09-003209-a ● fe6eea9c92fa4e3da635b1d1b210e819
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР |
Код ЄДРПОУ: | 02216537 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Церковна , буд.2 |
Контактна особа: |
Іщенко Юля Олександрівна 0978178730 kzshm2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: Комунальний заклад спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради.
2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02216537.
4. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Іванюк Ольга Григорівна, уповноважена з публічних закупівель Комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради; 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2, телефон +380962875863, e-mail: kzshm2@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Експертизу проектно-кошторисної документації, отримання технічних умов, тощо здійснює Виконавець проектно-кошторисної документації.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Вартість виконаних робіт Замовник сплачує шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Актів приймання-передачі робіт, за наявності коштів на рахунку Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02216537.
4. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Іванюк Ольга Григорівна, уповноважена з публічних закупівель Комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради; 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2, телефон +380962875863, e-mail: kzshm2@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Експертизу проектно-кошторисної документації, отримання технічних умов, тощо здійснює Виконавець проектно-кошторисної документації.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Вартість виконаних робіт Замовник сплачує шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Актів приймання-передачі робіт, за наявності коштів на рахунку Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Вартість виконаних робіт Замовник сплачує шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Актів приймання-передачі робіт, за наявності коштів на рахунку Замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 11:13 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2937421695 |
Переможець |
299 045,87
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 11:22
|
Додатки до Додаткової угоди.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 11:18
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 10:42
|
Договір №18093.pdf | укладений |
02 вересня 2021 10:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 жовтня 2021 09:40
|
77 611,66 UAH | UA348201720344221007100045001 КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР |
UA473052990000026003000401030 ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович |
Оплачений |
12 жовтня 2021 09:40
|
34 004,32 UAH | UA348201720344221007100045001 КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР |
UA473052990000026003000401030 ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович |
Оплачений |
27 жовтня 2021 12:23
|
4 541,20 UAH | UA348201720344221007100045001 КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР |
UA473052990000026003000401030 ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович |
Оплачений |
27 жовтня 2021 12:23
|
181 093,89 UAH | UA348201720344221007100045001 КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР |
UA473052990000026003000401030 ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №1 до договору, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 18093 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |