Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-08-09-003209-a fe6eea9c92fa4e3da635b1d1b210e819
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщенко Юля Олександрівна

0978178730 kzshm2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР
Код ЄДРПОУ: 02216537
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул.Церковна , буд.2
Контактна особа: Іщенко Юля Олександрівна
0978178730
kzshm2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Комунальний заклад спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради.
2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02216537.
4. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Іванюк Ольга Григорівна, уповноважена з публічних закупівель Комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради; 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2, телефон +380962875863, e-mail: kzshm2@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Експертизу проектно-кошторисної документації, отримання технічних умов, тощо здійснює Виконавець проектно-кошторисної документації.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Вартість виконаних робіт Замовник сплачує шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Актів приймання-передачі робіт, за наявності коштів на рахунку Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти «Школа мистецтв №2» Криворізької міської ради за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Церковна, 2» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Церковна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт Замовник сплачує шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Актів приймання-передачі робіт, за наявності коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2021 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 11:13
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 299 045,87
UAH з ПДВ
299 045,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2021 10:18
Електронний підпис
16 серпня 2021 10:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2937421695
Переможець 299 045,87
UAH з ПДВ
18 серпня 2021 14:01

Документи

18 серпня 2021 14:00
Електронний підпис
18 серпня 2021 14:00
Електронний підпис
18 серпня 2021 13:55
Протокол_розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2021 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2937421695
299 045,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2021 14:00
Електронний підпис
18 серпня 2021 14:00
Електронний підпис
18 серпня 2021 13:55
Протокол_розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 11:22
Додатки до Додаткової угоди.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 11:18
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 10:42
Договір №18093.pdf укладений
02 вересня 2021 10:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 жовтня 2021 09:40
77 611,66 UAH UA348201720344221007100045001
КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР
UA473052990000026003000401030
ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович
Оплачений
12 жовтня 2021 09:40
34 004,32 UAH UA348201720344221007100045001
КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР
UA473052990000026003000401030
ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович
Оплачений
27 жовтня 2021 12:23
4 541,20 UAH UA348201720344221007100045001
КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР
UA473052990000026003000401030
ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович
Оплачений
27 жовтня 2021 12:23
181 093,89 UAH UA348201720344221007100045001
КЗСМО "Школа мистецтв №2" КМР
UA473052990000026003000401030
ФОП Курiнний Сергiй Вiкторович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №1 до договору, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 18093
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2021 — 23 грудня 2021
Сума оплати за договором: 297 251,07
UAH