Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380567456035 chubar_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2021 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Викладено у вкладеному файлі "Забезпечення тендерної пропозиції учасника.docx". |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Перерахування коштів здійснюється на р/р UA38 305299 00000 26007050239656 в ПАО КБ Приватбанк, МФО 305299, одержувач: Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 33612019.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Перевірку електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 35 000 (тридцять п’ять тисяч) грн. 00 коп.
Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів.
Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції):
довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 35 000 (тридцять п’ять тисяч ) грн. 00 коп.- із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом.
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом.
У випадку неподання забезпечення тендерної пропозиції, такі пропозиції Учасника відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету·
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється в безготівковому порядку протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару Покупцеві та підписання обома сторонами видаткових накладних на товар | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2021 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2021 12:19 |
Перелік змін UA-2021-08-09-001733-a.doc | |
13 серпня 2021 12:19 |
Нова редакція ТД з додатками.docx | |
09 серпня 2021 10:10 |
ТД з додатками.docx | |
09 серпня 2021 10:10 |
Забезпечення тендерної пропозиції учасника.docx |
13 серпня 2021 12:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2021 12:19 |
Перелік змін UA-2021-08-09-001733-a.doc
|
|||
13 серпня 2021 12:19 |
Нова редакція ТД з додатками.docx
|
|||
09 серпня 2021 10:10 |
ТД з додатками.docx
|
|||
09 серпня 2021 10:10 |
Забезпечення тендерної пропозиції учасника.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-09-000008 ● b50bb549fc1a4a70b3f5fbb3b5a73a55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 14:17 |
17.09.2021 № 492
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.09.2021 № 492
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-08-09-001733-a 09.08.2021 Комунальне підприємство "Управління контролю за благоустроєм міста" (код ЄДРПОУ 33612019 ) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-20 10:54:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Бензин та дизельне паливо - 09130000-9 - Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-09-001733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із частиною четвертою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п.п.7 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, а саме: листа-згоди учасника з проектом договору та Проектом договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що умови укладеного договору від 08.09.2021р. №736 (далі – Договір) (пункти: 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 12.4) відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та затвердженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі, ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» (далі – Проект Договору)(пункти: 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 12.4), що порушує вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Чому умови Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції та пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-22 17:19:31
Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 20.09.2021
На ваш запит від 20.09.2021, розміщений у системі електронних закупівель у моніторингу закупівлі «Бензин та дизельне паливо - 09130000-9 - Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ID: UA-2021-08-09-001733-a) (далі – Закупівля) повідомляємо таке.
09.08.2021 року Комунальним підприємством «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (далі – КП «Управління контролю за благоустроєм міста», Замовник) було оголошено Закупівлю, та опубліковано тендерну документацію з додатками (далі – ТД). Керуючись частиною 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) 13.08.2021 Замовником внесено зміни до ТД, а саме додаток 6 до ТД «Проект договору» викладено в новій редакції. Нову редакцію ТД з додатками опубліковано разом із переліком змін.
На виконання вимог Закону та нової редакції ТД з додатками Товариством з обмеженою відповідальністю «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» (далі – ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ», Учасник) 19.08.2021 подано документи тендерної пропозиції, зокрема файл «43 Лист згода з проектом договору.pdf» зі сканованою копіює листа вих. № 265/20 від 19.08.2021. Зазначений документ містить безумовну згоду ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» укласти договір на умовах викладених у ТД, лист згода складено та підписано Учасником після внесення змін та публікації нової редакції ТД з додатками. Таким чином Замовником отримано безумовну згоду від Учасника укласти та виконати договір на умовах викладених у новій редакції ТД з додатками. Разом з цим пропозиція Учасника містить проект договору викладений у старій редакції. Також варто зазначити що проект договору не є документом що підтверджує відповідність Учасника вимогам статей 16, 17 Закону, не є документом, що підтверджує повноваження Учасника на подання пропозиції та підписання договору та не змінює змісту пропозиції ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» щодо участі у Закупівлі.
Згідно з частиною 3 розділу IV ТД остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 6 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником. Після етапу кваліфікації та обрання переможця Замовником було надіслано ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» проект договору відповідно до нової редакції ТД з додатками.
За результатами Закупівлі між КП «Управління контролю за благоустроєм міста» та ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» укладено договір від 08.09.2021 № 736 відповідно до нової редакції ТД з додатками, умови укладеного договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції, істотні умови договору не зазнали змін, порушення вимог частини 4 статті 41 Закону відсутнє.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Через електронну систему закупівель окремими сканкопіями оприлюднено інформацію та документи, що свідчать про виконання вимоги викладеної у висновку моніторингу Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2021-09-09-000008), а саме здійснено заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 08.09.2021 № 736 з дотриманням положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
2021-10-06 17:09:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" |
1 125 900,00
UAH з ПДВ
|
1 060 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 074 000,00
UAH з ПДВ
|
1 060 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" #43127829 |
Переможець |
1 060 680,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:45
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 09:29
|
Договір 736 від 08 09 2021.pdf | укладений |
08 вересня 2021 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у розділ 13 "Місцезнаходження та реквізити сторін". |
Номер договору про закупівлю: | 736 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |