Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
68 182,00 UAH
UA-2021-08-09-001055-c c8c4795e34074faca7555770d5469c1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шемберко Василь Власійович

+380373821265 putschool@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Путильський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Путильської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 25811484
Місцезнаходження: 59101, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Путила, вул. Українська, 114
Контактна особа: Шемберко Василь Власійович
+380373821265
putschool@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2021 11:54
Очікувана вартість: 68 182,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59101, Україна, Чернівецька область, смт. Путила, вул. Українська, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару протягом 10 банківських днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 15:06
Додаток 1.docx
09 серпня 2021 12:54
Оголошення.doc
09 серпня 2021 12:54
Додаток 2.docx
10 серпня 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 15:06
Додаток 1.docx
09 серпня 2021 12:54
Додаток 1.docx
09 серпня 2021 12:54
Оголошення.doc
09 серпня 2021 12:54
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-09-001055-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 10 серпня 2021 14:23
Внесення змін до тендерної документації

З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2021 14:53
Ваше зауваження враховано. Зміни будуть внесені найближчим часом.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-08-09-001055-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 25 серпня 2021 12:43
Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft
Шановний Замовник. Пропозиція ФОП "Волкова Миколи Васильовича" не відповідає Вашим вимогам. А саме учасник запропонував ноутбук в якому операційна система Windows10Pro не встановлена Виробником. Згідно вашої вимоги, У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник не надав авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Натомість учасник в систему завантажив зовсім інші листи загальної форми, де не вказано ні організацію на яку потрібно поставляти програмне забезпечення, ні найменування Учасника закупівлі, тобто це листи загальної форми. Це ставить під сумнів щодо ліцензійності операційної системи, тому даний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дуже важливим. Дотримуючись принципів державних закупівель, просимо Замовника відхилити учасника ФОП "Волкова Миколи Васильовича" , як такого , що не відповідає Вашим вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2021 08:33
Доброго дня! На Вашу вимогу про відміну рішення щодо визнячення переможця закупівлі повідомляємо, що у переліку документів про закупівлю було записано: У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Учасник ФОП Волков Микола Васильович у складі своєї пропозиції надав авторизаційного листа від компанії виробника за 11.08.2021 р. з вказанням Замовника, ідентифікатора закупівлі, назви та кількості товару, що поставляється. А також довідку з технічними характеристиками товару, де вказано наявність встановленої на пристрої операційної системи. В разі підписання договору та невідповідності товару вказаним характеристикам, будуть прийняті відповідні заходи згідно законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Волков Микола Васильович" 63 992,00
UAH з ПДВ
59 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 67 866,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 67 788,00
UAH з ПДВ
67 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2021 12:43
Електронний підпис
17 серпня 2021 12:40
Decl_N19.pdf
17 серпня 2021 12:40
02 Лист - гарантія.pdf
17 серпня 2021 12:40
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2021 12:40
Cert_N19_2020.pdf
17 серпня 2021 12:40
Паспорт і ІПН.pdf
17 серпня 2021 12:40
Microsoft_partnership.jpg
17 серпня 2021 12:40
ISO 9001 Acer.pdf
17 серпня 2021 12:40
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2021 12:40
ISO 14001 Acer.pdf
17 серпня 2021 12:40
N19_Декларация_ЕМС_S.pdf
17 серпня 2021 12:40
N19_Декларация_НВ_S.pdf
17 серпня 2021 12:40
2021_Laptops_ROHS_ecodesign.pdf
17 серпня 2021 12:40
05 Довідка щодо статуту.pdf
17 серпня 2021 12:40
Асер 2 СЭС.jpg
17 серпня 2021 12:40
АСЕР 1 СЭС.jpg
17 серпня 2021 12:40
04 Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2021 12:40
01 Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

19 серпня 2021 21:13
Електронний підпис
19 серпня 2021 21:13
ІПН.pdf
19 серпня 2021 21:13
Досвід.pdf
19 серпня 2021 21:13
Установчі документи.pdf
19 серпня 2021 21:13
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2021 21:13
Довідка щодо досвіду.pdf
19 серпня 2021 21:13
Довідка ст.17.pdf
19 серпня 2021 21:13
Довідка право підпису.pdf
19 серпня 2021 21:13
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2021 21:13
Договір.pdf
19 серпня 2021 21:13
Гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Волков Микола Васильович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Волков Микола Васильович"
#3032201858
Переможець 59 998,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2021 10:00

Документи

25 серпня 2021 10:00
Електронний підпис
25 серпня 2021 09:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2021 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Волков Микола Васильович"
#3032201858
59 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2021 10:00
Електронний підпис
25 серпня 2021 09:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 13:12
Dodug1.pdf укладений
21 жовтня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 11:48
Dogovir.pdf укладений
13 вересня 2021 11:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбук 4 шт 4,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відсутність товару у Постачальника