Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з розробки проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташовані на першому поверху будівлі Лікувального корпусу (літ. «А») , за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/47, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в тому числі проходження експертизи проекту щодо дотримання вимог міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту будівництва
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2021-08-09-000446-c e309b548513c41279e68eb9449121f26
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубарова Наталя Анатоліївна

+380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР)
Код ЄДРПОУ: 05498737
Вебсайт: http://zokdl.zp.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
Контактна особа: Чубарова Наталя Анатоліївна
+380612222104
zokdl.vmtz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2021 10:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2021 10:38
Очікувана вартість: 189 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Рішенням уповноваженої особи від 02.08.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56.3 м.кв
роботи з розробки проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташовані на першому поверху будівлі Лікувального корпусу (літ. «А») , за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/47, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в тому числі проходження експертизи проекту щодо дотримання вимог міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту будівництва
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська, вул/.Олександрівська, буд.70/21/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021  —  01 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт по факту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2021 10:41
ПРОЕКТ спрощ.РОБОТИ З РОЗРОБКИ проект.докумен РЕНТГЕНКАБІНЕТ 060821 (1).docx
09 серпня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 10:33
Додаток _ 4.docx
09 серпня 2021 10:33
Додаток 3.pdf
09 серпня 2021 10:33
Додаток 2.pdf
09 серпня 2021 10:33
Додаток _ рентген.pdf
09 серпня 2021 10:33
ІНФОРМАЦІЯ з проектно кошторисної документації рентген.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сроки виконання
Дата подання: 10 серпня 2021 09:14
Дата відповіді: 10 серпня 2021 10:04
Шановний Замовнику, прохання роз'яснити, як можливо розробити проетну документацію та пройти експертизу в строк до 30.08.2021, якщо аукціон має відбутися тільки 20.08. Згідно регламентів, Замовник може укласти договір не раніше 3 днів після опублікування рішення. Це взагалі 25-26 серпня. Прохання переглянути строки по данній закупівлі, та врахувати більш реальні терміни для виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: IШановний Учасник ! На Ваше запитання пояснюємо. Ви, як потенційний Учасник починаєтае розробку проектно - кошторисної документацій не з дати аукціону , а з початку об.явленої закупівлі тобто з 09.08 2021 р.
Усі дані для проектування прописані в документації
Такі стислі строки обумовлені пізднім фінансуванням , а потрібно до кінця року провести капітальний ремонт .ренгенологічних приміщень. З повагою. Відповідальна особа за проведення закупівлі , провідний фахівець з публічних закупівель Добриця Неоліна Матвіївна
.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2021 10:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД" 182 876,97
UAH з ПДВ
182 876,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2021 09:35
4Довідка працівники.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:35
6Довідка про досвід.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:35
8Додаток 4 ЦП.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:35
19ПД.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:35
20ЛЗ з дод1.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:35
21ЛЗ з дод3.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:11
22Розрахунки.pdf
19 серпня 2021 09:11
5Свідоцтво Петренко.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:11
22Розрахунки.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:11
21ЛЗ з дод3.pdf
19 серпня 2021 09:11
19ПД.pdf
19 серпня 2021 09:11
6Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2021 09:11
6Відгук.pdf
19 серпня 2021 09:11
8Додаток 4 ЦП.pdf
19 серпня 2021 09:11
6Відгук.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:11
5Свідоцтво Петренко.pdf
19 серпня 2021 09:11
4Довідка працівники.pdf
19 серпня 2021 09:11
20ЛЗ з дод1.pdf
19 серпня 2021 09:11
7ГЛ щодо відповідності.pdf
19 серпня 2021 09:11
1ЛР щодо ліцензування.pdf
19 серпня 2021 09:11
9Статут.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:11
9Статут.pdf
19 серпня 2021 09:11
9Опис до Статуту.pdf.p7s
19 серпня 2021 09:11
9Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД"
#43055409
Переможець 182 876,97
UAH з ПДВ
20 серпня 2021 15:31

Документи

20 серпня 2021 15:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2021 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД"
#43055409
182 876,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2021 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:19
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 09:51
Дод угода 3 від 21.09.2021.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 15:34
Дод угода 2 від 15.09.2021.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 12:00
Додаткова угода пр. кошт. рентген.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 11:06
Договір укладений
28 серпня 2021 11:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
роботи з розробки проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташовані на першому поверху будівлі Лікувального корпусу (літ. «А») , за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/47, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в тому числі проходження експертизи проекту щодо дотримання вимог міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту будівництва 56.3 м.кв 3 248,25
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із затримкою в отриманні Підрядником експертного звіту по роботам з розробки проектно-кощторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що виконуються Підрядником для Замовника за Договором купівлі-продажу робіт№151СЛ/21 від 27.08.2021р. (далі - Договір), Сторони Договору дійшли згоди; - продовжити строк виконання робіт по Договору на 16 (шістнадцять) календарних днів без збільшення суми (ціни) Договору;
Номер договору про закупівлю: 151СЛ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою в отриманні Підрядником експертного звіту по роботам з розробки проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що виконуються Підрядником для Замовника за Договором купівлі-продажу робіт №151СЛ/21 від 27.08.2021р. (далі - Договір), Сторони Договору дійшли згоди: - продовжити строк виконання робіт по Договору ще на 5 (п’ять) календарних днів без збільшення суми (ціни) Договору; - викласти Календарний графік виконання робіт (додаток №4 до Договору) в новій редакції шляхом підписання нового Календарного графіку виконання робіт (додаток №5 до Договору), який додається до цієї додаткової угоди до Договору;
Номер договору про закупівлю: 151СЛ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою в отриманні Підрядником експертного звіту по роботам з розробки проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що виконуються Підрядником для Замовника за Договором купівлі-продажу робіт №151СЛ/21 від 27.08.2021р. (далі - Договір), Сторони Договору дійшли згоди: - продовжити строк виконання робіт по Договору ще на 4 (чотири) календарних днів без збільшення суми (ціни) Договору; - викласти Календарний графік виконання робіт (додаток №5 до Договору) в новій редакції шляхом підписання нового Календарного графіку виконання робіт (додаток №6 до Договору), який додається до цієї додаткової угоди до Договору;
Номер договору про закупівлю: 151СЛ/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
роботи з розробки проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту приміщень під рентгенологічний кабінет Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташовані на першому поверху будівлі Лікувального корпусу (літ. «А») , за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/47, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в тому числі проходження експертизи проекту щодо дотримання вимог міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту будівництва 56.3 м.кв 3 248,25
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 182 876,97
UAH