Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів,які проживають в пансіоні
Очікувана вартість
128 888,00 UAH
UA-2021-08-09-000227-c d33015427f604719af87491252030790
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравчук Світлана Йосипівна

+380673634530 licei@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Березнівський економіко - гуманітарний ліцей Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 22578283
Місцезнаходження: 34600, Україна , Рівненська обл., місто, Березне, вул.Андріївська, 35
Контактна особа: Кравчук Світлана Йосипівна
+380673634530
licei@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2021 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2021 18:00
Очікувана вартість: 128 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4312 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів,які проживають в пансіоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34600, Україна, Рівненська область, м.Березне,, вул.Андріївська,35;вул.Вишнева,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7(семи) банківських днів з дати затвердження та підписання акту надання послуг залежно від обсягів реального фінансування, передбачених у кошторисі Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів для фінансування оплати послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 17:04
ДОДАТОК 3.docx
09 серпня 2021 09:44
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 серпня 2021 09:44
Додаток 5 -Проєкт договору.doc
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 4.docx
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 2.docx
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 1.docx
09 серпня 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2021 17:04
ДОДАТОК 3.docx
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 3.docx
09 серпня 2021 09:44
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 серпня 2021 09:44
Додаток 5 -Проєкт договору.doc
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 4.docx
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 2.docx
09 серпня 2021 09:44
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 11 серпня 2021 15:10
Дата відповіді: 12 серпня 2021 16:46
З 1 вересня 2021 року діють нові норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затверджені постановою КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Технічне завдання у вказаній закупівлі невідповідає нормам постанови № 305. Прошу привести технічне завдання Тендерної документації у відповідність до постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано,що послуги повинні відповідати стандартам і вимогам,які передбачені чинним законодавством України.Відповідальність за виконання норм харчування і якість продуктів харчування та продовольчої сировини,готової продукції покладається на Учасника,що забезпечує харчування учнів.
персонал
Дата подання: 11 серпня 2021 15:44
Дата відповіді: 12 серпня 2021 16:36
забезпечення персоналом має відповідати розпорядженню голови Рівненської ОДА від 03.03.2002 року № 385. Прошу надати розясненн чому ви ухиляєтесь від його виконання?
Відповідь: У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо забезпечення персоналом вказано:укомплектувати штат працівників шкільної їдальні кваліфікованими кадрами,що мають досвід роботи з організації дитячого харчування відповідно до вимог чинного законодавства,інших нормативних документів.
Вартість послуг має бути без ПДВ
Дата подання: 12 серпня 2021 12:33
Дата відповіді: 12 серпня 2021 22:05
Відповідно до пп.«г» пп.197.1.7 п.197.1 ст.197 р. V Податкового кодексу України операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах та громадян у закладах охорони здоров’я звільняються від оподаткування податком на додану вартість
Відповідь: Шановний Учаснику,оскільки неможливо передбачити,хто прийматиме участь в проведенні спрощеної закупівлі - платник ПДВ чи не платник ПДВ та для забезпечення рівних умов для всіх учасників закупівлі,було вирішено очікувану вартість закупівлі оголошувати з ПДВ.На етапі укладання договору по найбільш економічно вигідній пропозиції сума договору буде без ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України.
Рекомендації АМКУ
Дата подання: 13 серпня 2021 10:15
Дата відповіді: 13 серпня 2021 10:59
Ознайомтесь із рекомендаціями надісланими Мінекономіки листом №3304-04/41046-06 від 12.08.2021 Рекомендуємо замовнику враховувати зазначені Рекомендації під час проведення процедури закупівелі у сфері організації харчування, зокрема виважено та з дотриманням законодавства формувати вимоги до предмета закупівлі та потенційних учасників, уникати встановлення надмірних вимог, що ускладнюють участь у закупівлях та штучно обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомившись їз рекомендаціями Мінекономіки від 12.08.2021 враховано вимоги до процедури закупівлі у сфері організації харчування з дотриманням діючого законодавства.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства 127 800,00
UAH з ПДВ
127 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2021 16:13
Електронний підпис
16 серпня 2021 16:08
Статут 10.pdf
16 серпня 2021 16:08
Витяг 1.pdf
16 серпня 2021 16:08
Меню Пансіонат 2.pdf
16 серпня 2021 16:08
Меню Ліцей 2.pdf
16 серпня 2021 16:08
Лист гарантія 2.pdf
16 серпня 2021 16:08
Меню Пансіонат 1.pdf
16 серпня 2021 16:08
Витяг 2.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 2.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 5.pdf
16 серпня 2021 16:08
Форма №2 (2).pdf
16 серпня 2021 16:08
Довіреність.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 3.pdf
16 серпня 2021 16:08
Меню Ліцей 1.pdf
16 серпня 2021 16:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 1.pdf
16 серпня 2021 16:08
Форма№ 2 (1).pdf
16 серпня 2021 16:08
Витяг 4.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 9.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 4.pdf
16 серпня 2021 16:08
Лист згода.pdf
16 серпня 2021 16:08
ПОСТАНОВА.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 8.pdf
16 серпня 2021 16:08
Витяг 5.pdf
16 серпня 2021 16:08
Лист гарантія 1.pdf
16 серпня 2021 16:08
Витяг 3.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 7.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 6.pdf
16 серпня 2021 16:08
Статут 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства
#01764604
Переможець 127 800,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2021 17:15

Документи

23 серпня 2021 17:15
Електронний підпис
23 серпня 2021 17:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2021 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства
#01764604
127 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2021 17:15
Електронний підпис
23 серпня 2021 17:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 08:46
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 18:46
Договір укладений
03 вересня 2021 18:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 394,00
UAH