Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015: 79710000-4 - ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ)»
«CODE DK 021: 2015: 79710000-4 - SECURITY SERVICES (SECURITY SERVICES)»
«CODE DK 021: 2015: 79710000-4 - SECURITY SERVICES (SECURITY SERVICES)»
Очікувана вартість
25 316 400,00 UAH
UA-2021-08-06-010647-a ● 7e549c944d1d4cc98afa5d4ce5e41b2b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk |
National ID: | 03341305 |
Contact point: |
Gennadiy Demenin +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Additional contacts: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 20:10 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 25 316 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 582,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 N 2628. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 379 746 грн. 00 коп. (триста сімдесят дев’ять тисяч сімсот сорок шість гривень 00 копійок). Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 379 746 грн. 00 коп. із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. У випадку неподання забезпечення тендерної пропозиції, такі пропозиції Учасника відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 379746 UAH |
Publication date: | 06 серпня 2021 15:47 |
Enquiries until: | 31 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 вересня 2021 20:10 |
Information
Estimated total value: | 25 316 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 126 582 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених ч.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
Розгорнути
Згорнути
Source of procurement financing: Customer's own funds. Category of the Customer - legal entities and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, according to paragraph 4 of part 1 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language in which tenders must be prepared: All documents relevant to the tender and prepared directly by the tenderer (such as certificates drawn up in any form) must be in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by the Bidders as part of their tender proposals (including those issued by other institutions, organizations, enterprises) must be submitted together with their authentic translation into Ukrainian, except for documents and information provided for in Part 6 of Section 3 of the tender documentation that can be compiled in Ukrainian and / or Russian. If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in another language (s), than provided by the terms of this tender documentation, the tender proposal shall include a document in the original language with mandatory translation into Ukrainian, (in the sense of this documentation the authentic translation into Ukrainian is performed as follows: translation agency and / or Ukrainian translation with notarized signature translator). The defining text is in Ukrainian. If the bidder is a non-resident of Ukraine, he may submit his tender offer in the language provided by the legislation of the country, where it is registered with the obligatory provision of an authentic translation into Ukrainian (in the sense of this documentation, an authentic translation into Ukrainian is performed as follows: translation agency and / or with translation into Ukrainian with notarization of the translator's signature).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 16
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №2
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Тверська, 22
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №3
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Давидова, 2-Б
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №4
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Лоцманська, 1-Д
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №5
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Артільна, 2-Б
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №6
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Юрія Савченка, 96-Б
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №7
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Дніпробуду, 2-А
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №8
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Генерала Волівача, 3
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №9
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, територія Новоолександрівської сільської ради, комплекс будівель і споруд № 410
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №10
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони УЕВМ №11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Дзеркальна, 1-П
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
UEVM security services №11
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони НСВ №51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Слобожанський проспект, 106-А
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
NSV security services №51
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони ОАР №3УЕВМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Михайла Драгоманова, 15-А
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Security services for the ОАР №3УЕВМ
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони господарської дільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Маріупольська, 1-А
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Services on protection of an economic site
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони РЕКМ №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров. Василівський, 1-Н
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Services for the protection of RECM №2
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
730 послуга
Послуги з охорони РЕКМ №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 8
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Services for the protection of RECM №3
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
1460 послуга
Послуги з охорони ФПВ №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровська область, територія Чумаківської сільської ради, комплекс будівельної споруди № 2-С.
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
FPV security services №2
CPV: 79713000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг учасника здійснюється Замовником на підставі виставлених рахунків протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Яка кількість послуг охорони
Дата подання: 10 серпня 2021 16:42
Дата відповіді: 11 серпня 2021 07:26
Добрий день! Шановний замовнику,поясніть будь ласка прорахунок послуг який вказаний в тендерній документації,згідно вашого технічного завдання загальна кількість послуг 12410,що Ви розумієте під словом послуга,це година,пост чи день?
Якщо вивчати ваше технічне завдання,то маємо 17 постів по 24 години на добу та на 730 днів.(17*24*730=297840 годин надання послуг) Чому загальна кількість годин відрізняється з вашим прорахунком?
Поясніть будь ласка як було прораховано кількість ваших послуг (12410) або ж підтвердіть чи вірний наш прорахунок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В тендерній документації вказано що розуміється під словом "послуга".
питання до відповіді
Дата подання: 11 серпня 2021 11:48
Дата відповіді: 16 серпня 2021 15:49
Добрий день! Шановний замовнику,якщо ми запитуємо,що розуміється під словом послуга-це означає, що нам не зрозуміло, надайте будь ласка роз'яснення!!!
Відповідь: Доброго дня! Повторно повідомляємо що тендерній документації вказано що розуміється під словом "послуга".
Підтвердження відповідності вимогам ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 11 серпня 2021 16:17
Дата відповіді: 16 серпня 2021 15:52
Шановний Замовнику!
Уточніть будь ласка, що Ви мали на увазі, ким все таки надаються документи для підтвердження вимогам ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" ПЕРЕМОЖЦЕМ або УЧАСНИКОМ?.
З інформації розділу ІІІ Додатку 3 Тендерної документації пунктом 3.1 визначено, що Документи надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою).
Але, у лівій колонці у назві мається наступне формулювання: "Вимоги статті 17 Закону (Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов"язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо))))"".
У правій колонці натомість зазначається, що ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів на виконання вимоги ст. 17 (підтвердження відсутності підстав) повинен надатии наступну інформацію:
Скажіть будь ласка, як розуміти вислів у лівій колонці таблиці п.п. 3.1 Розділу ІІІ "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" - Учаснику у своїй тендерній пропозиції, або все ж таки Переможцю необхідно надати підтвердження відповідності вимогам ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"? Будемо вдячні за ВИЧЕРПНУ відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Перелік документів що подаються учасником та переможцем процедури закупівлі викладено в тендерній документації замовника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-06-010647-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: "СББ" (ТОВ), Код ЄДРПОУ:21033558
Дата подання: 26 серпня 2021 18:02
Наявність дискримінаційних вимог
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації в новій редакції встановлено наступне:
«Наявності не менше двох автотранспортний засобів для реагування (далі - транспорту реагування) обладнаних засобами відповідно до наказу МВС України від 18.04.2013 № 375 кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності транспортних засобів, а саме: оригінали свідоцтва реєстрації транспортних засобів, фото власного транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують учасника (Постанова КМ України від 18.11.2015 р. № 960); дозволи (видані МВС України) видані учаснику на встановлення світових сигналів на транспорт реагування; довідки (отриманих від відповідного обласного правління) про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р.№ 405) (не менше двох); документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на транспортні засоби, які будуть залучатись для надання послуг). У разі якщо інші транспортні засоби реагування не належать учаснику, то на підтвердження права власності учасником надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: договір оренди (у разі оренди) або договір реагування учасника з іншим охоронним підприємством з усіма додатками».
Виклад даних умов тендерної документації ускладнює їх розуміння оскільки Вами вимагається надання документів, що підтверджують наявність 2 одиниць власної техніки і інших транспортних засобів реагування, які не належать учаснику.
Встановлені вимоги є дискримінаційними оскільки Вами вимагається наявність власних транспортних засобів реагування в той час як транспортні засоби можуть бути орендовані або залучені на підставі договорів про надання послуг.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. В противному випадку дискримінаційні вимоги будуть оскаржені до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
«Наявності не менше двох автотранспортний засобів для реагування (далі - транспорту реагування) обладнаних засобами відповідно до наказу МВС України від 18.04.2013 № 375 кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності транспортних засобів, а саме: оригінали свідоцтва реєстрації транспортних засобів, фото власного транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують учасника (Постанова КМ України від 18.11.2015 р. № 960); дозволи (видані МВС України) видані учаснику на встановлення світових сигналів на транспорт реагування; довідки (отриманих від відповідного обласного правління) про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р.№ 405) (не менше двох); документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на транспортні засоби, які будуть залучатись для надання послуг). У разі якщо інші транспортні засоби реагування не належать учаснику, то на підтвердження права власності учасником надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: договір оренди (у разі оренди) або договір реагування учасника з іншим охоронним підприємством з усіма додатками».
Виклад даних умов тендерної документації ускладнює їх розуміння оскільки Вами вимагається надання документів, що підтверджують наявність 2 одиниць власної техніки і інших транспортних засобів реагування, які не належать учаснику.
Встановлені вимоги є дискримінаційними оскільки Вами вимагається наявність власних транспортних засобів реагування в той час як транспортні засоби можуть бути орендовані або залучені на підставі договорів про надання послуг.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. В противному випадку дискримінаційні вимоги будуть оскаржені до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 13:38
Вивчивши Вашу вимогу вважаємо зазначити про наступне. Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону.
Зокрема, вимогами частини першої ст. 16 цього Закону, встановлює, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Звертаємо увагу, що у вимогах Тендерної документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги до вас або інших Учасників, з огляду на наступне.
Водночас, зі змісту вказаного кваліфікаційного критерію, Учасники на підтвердження відповідної кваліфікації можуть на власний розсуд надавати документи, що свідчать про наявність як власного так і орендованого транспорту або договору реагування з іншим охоронним підприємством, що підтверджує законне використання транспорту у своїй господарській діяльності, та тих які будуть злучені до виконання послуг. Крім цього, згідно з п. 5, 7 Розділу ІІІ так і п.1, 2, Розділу 1 Додатку №3 до Документації, Замовник визначає та надає можливість будь - якому Учаснику залучити співвиконавців/субпідрядників.
Разом з цим, зауважимо, що у зв’язку із спеціалізованою специфікою предмета закупівлі та сфери надання послуг, діяльність суб’єктів господарювання потребує ліцензії, з охорони та врегульована відповідними законами.
Так, правове регулювання охоронної діяльності визначається Законом України «Про охорону діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (далі – Закон № 4616-VI), який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян.
Цей Закон регулює відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності /ч.1 ст. 3 Закон 4616-VI/
Відповідно абз. 11 ст. 1 Закону № 4616-VI встановлює, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Крім цього, частиною п’ятою ст. 6 цього Закону транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Обладнання засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами та отримання відповідних дозволів на транспорт реагування, регулюється відповідними нормативними актами, які вказані у Тендерній документації.
Отже зміст абз.10 на арк.. 42 та продовження арк. 43 Додатку №4 до Документації не є дискримінаційним так як надає можливість всім суб’єктам господарювання, що повинні мати ліцензію на охорону діяльність, мати у власності, оренді або в інший не заборонений законодавством спосіб користуванні транспортні засоби, що використовується як транспорт реагування.
Відтак, рекомендуємо уважно вивчити тендерну документацію.
Виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Отже вимога не підлягає задоволенню.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону.
Зокрема, вимогами частини першої ст. 16 цього Закону, встановлює, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Звертаємо увагу, що у вимогах Тендерної документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги до вас або інших Учасників, з огляду на наступне.
Водночас, зі змісту вказаного кваліфікаційного критерію, Учасники на підтвердження відповідної кваліфікації можуть на власний розсуд надавати документи, що свідчать про наявність як власного так і орендованого транспорту або договору реагування з іншим охоронним підприємством, що підтверджує законне використання транспорту у своїй господарській діяльності, та тих які будуть злучені до виконання послуг. Крім цього, згідно з п. 5, 7 Розділу ІІІ так і п.1, 2, Розділу 1 Додатку №3 до Документації, Замовник визначає та надає можливість будь - якому Учаснику залучити співвиконавців/субпідрядників.
Разом з цим, зауважимо, що у зв’язку із спеціалізованою специфікою предмета закупівлі та сфери надання послуг, діяльність суб’єктів господарювання потребує ліцензії, з охорони та врегульована відповідними законами.
Так, правове регулювання охоронної діяльності визначається Законом України «Про охорону діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (далі – Закон № 4616-VI), який визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян.
Цей Закон регулює відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності /ч.1 ст. 3 Закон 4616-VI/
Відповідно абз. 11 ст. 1 Закону № 4616-VI встановлює, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Крім цього, частиною п’ятою ст. 6 цього Закону транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Обладнання засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами та отримання відповідних дозволів на транспорт реагування, регулюється відповідними нормативними актами, які вказані у Тендерній документації.
Отже зміст абз.10 на арк.. 42 та продовження арк. 43 Додатку №4 до Документації не є дискримінаційним так як надає можливість всім суб’єктам господарювання, що повинні мати ліцензію на охорону діяльність, мати у власності, оренді або в інший не заборонений законодавством спосіб користуванні транспортні засоби, що використовується як транспорт реагування.
Відтак, рекомендуємо уважно вивчити тендерну документацію.
Виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Отже вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 жовтня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Місцезнаходження: | 49001, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ ГАРАНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" |
25 286 616,00
UAH з ПДВ
|
25 286 616,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ ГАРАНТ" |
25 304 486,40
UAH з ПДВ
|
25 304 486,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" #37899191 |
Переможець |
25 286 616,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 14:23
|
Договір 372Т послуги з охорони.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 14:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони УЕВМ №2 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №3 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №4 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №5 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №6 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №7 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №8 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №9 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №10 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони УЕВМ №11 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони НСВ №51 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони ОАР №3УЕВМ | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони господарської дільниці | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони РЕКМ №2 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони РЕКМ №3 | 730 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|
Послуги з охорони ФПВ №2 | 1460 | послуга |
2 037,60
UAH з ПДВ
|