Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35439821 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45 |
Контактна особа: |
Наталія Романко +380509116431 tictoc2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 11 206 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 031,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість фактично виконаних робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 13:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 13:19 |
Проект договору.docx | |
06 серпня 2021 13:19 |
Тендерна документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-12-000027 ● 316b19e752ca4408bfad0a7d4ca349d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.10.2021 № 625
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.10.2021 № 625
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-08-06-006723-a 06.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:16:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Полтавської області (45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-06-006723-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-25 17:03:28
відповідь на запит
На виконання вимоги частини 5 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення у вигляді інформації по суті питань, які отримані у запиті про надання інформації.
З метою виконання вимог Закону та вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710" замовником було затверджено та оприлюднено тендерну документацію разом із технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення.
Технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі у додатку 5 тендерної документації визначено згідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила вартості будівництва" на підставі проектно-кошторисної документації, за результатом перевірки якої було отримано позитивний експертний звіт. Згідно п. 5.1.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 кошторисна вартість будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. При цьому, згідно до п. 5.1.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Проектна документація розроблена у відповідності до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог ДСТУ БД.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», кошторисної вартості затверджено (схвалена) в установленому порядку.
За результатом розгляду проектної документації та її розрахунків (кошторисна вартість будівництва) було затверджено (схвалено) в установленому порядку, в результаті чого було отримано позитивний експертний звіт № 01-0109-21/КД від 14.07.2021 р. Розробленим проектом кошторисної документації, за яким отримано позитивний експертний звіт, за об'єктом та з урахуванням його технічного стану, визначено зокрема обсяг робіт, кількість та якість матеріалів, які мають використовуватись при виконання робіт за об'єктом "будівництво інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Полтавської області".
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась згідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно Зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва та з урахуванням коштів, що визначалось згідно рішення сесії Полтавської обласної ради від 06 липня 2021 року №209.
Розмір витрат визначався із дотриманням вимог до визначення очікуваної вартості робіт згідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та відповідно до регіональної програми інформатизації "Цифрова Полтавщина на 2021-2023 роки", затвердженої рішенням сесії Полтавської обласної ради від 23.02.2021 № 115 зі змінами, за рахунок коштів місцевого бюджету, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку по об'єкту будівництва за предметом закупівлі.
Більш детально у відповідь на дане питання можна ознайомитись в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, яке розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника (https://infrastruktura-pl.gov.ua/publications/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnoho-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/).
На виконання вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням в мережі Інтернет - https://infrastruktura-pl.gov.ua/publications/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnoho-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
повідомляємо, що порушення положень абз 2 ч.8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», станом на сьогодні вказані у висновку не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийняттям рішення про намір укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, укладенням договору про закупівлю (№ 26 від 22.09.2021) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику
2021-10-28 17:07:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення термінів визначені частиною п’ятою статті 8 Закону під час надання Замовником пояснень)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
10 900 166,73
UAH з ПДВ
|
10 900 166,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕВРО" |
11 206 000,00
UAH з ПДВ
|
11 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
10 900 166,73
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2021 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:11
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2021 16:10
|
Договір.pdf | укладений |
24 вересня 2021 15:57
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 грудня 2021 10:28
|
5 979 971,42 UAH | UA538201720344281005100007874 Управ. інфр. та циф. трансф. ПОДА |
UA563005280000026005455044180 ТОВ"Iнженiринг-Аналiтика" |
Оплачений |
29 грудня 2021 11:18
|
4 890 900,38 UAH | UA538201720344281005100007874 Управ. інфр. та циф. трансф. ПОДА |
UA563005280000026005455044180 ТОВ"Iнженiринг-Аналiтика" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони вирішили внести зміни до п.3.1., 3.1.1. Договору та викласти його у наступній редакції: “ 3.1. Ціна Договору є твердою, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору та згідно пропозиції учасника згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить суму 10 870 871, 80 грн. (десять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч вісімсот сімдесят одна гривня 80 коп.), в тому числі ПДВ - 1 428 303,63 (один мільйон чотириста двадцять вісім тисяч триста три гривні 63 коп.)грн. 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 10 870 871, 80 грн. (десять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч вісімсот сімдесят одна гривня 80 коп.), в тому числі ПДВ - 1 428 303,63 (один мільйон чотириста двадцять вісім тисяч триста три гривні 63 коп.)грн.” 2. Сторони вирішили викласти Додаток №1 до договору у новій редакції, що надається з додатковою угодою. 3.Сторони вирішили викласти Додаток №3 до договору у новій редакції, що надається з додатковою угодою. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |