Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічної підтримки та супроводження програмної продукції – «Комплекс комп’ютерних програм «Медична інформаційна система «Каштан»
Очікувана вартість
46 080,00 UAH
UA-2021-08-06-005514-a 2a8ca3ee71ac4ea487ab20513d3d98d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Технічна підтримка та супроводження програмної продукції – «МІС «Каштан», а саме внесення будь-яких її змін, оновлення, внесення додатків, доповнення та/або розширення функціоналу тощо згідно умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з технічної підтримки та супроводження програмної продукції – «Комплекс комп’ютерних програм «Медична інформаційна система «Каштан»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання Акту про надання послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2021 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕТ ХОЛДІНГ"
#39197392
Переможець 46 080,00
UAH
06 серпня 2021 12:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 08:17
Дод.угода №1 тех.підтримка.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 08:17
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 12:19
Договір №69 тех.підтримка.pdf укладений
06 серпня 2021 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В пункт 4.2. Договору внести зміни та викласти в новій редакції: "4.2. Оплата за Технічну підтримку Програмної продукції здійснюється Замовником частинами, впродовж 10 (десяти) календарних днів від дати підписання належно оформленого Акту про надання послуг Технічної підтримки Програмної продукції (далі - Акт). Звітним періодом по цьому Договору є календарний місяць. Оплата за період січень-липень 2021 року здійснюється разовим платежем, інші платежі здійснюються помісячно у порядку, що передбачений п.4.2. В зв'язку з закриттям бюджетного року оплата за послуги за грудень місяць 2021року вноситься Замовником до 20 грудня 2021року."
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 080,00
UAH