Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31694098 |
Місцезнаходження: | 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 32 |
Контактна особа: |
Віталій Миколайович Криворучко +380574321140 izyum-ujkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 1 415 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 076,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до норм Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у тендерній документації: • вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; • розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7 000,00 грн.; • строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 10:04 |
ДОДАТКИ_1-9_ДО_ТД.doc | |
06 серпня 2021 10:04 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000056 ● 219d48e2cb7646f7a1f343fd4a5125f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 17:23 |
НАКАЗ
16.09.2021 406
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 16.09.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 406
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу Замовник
7 UA-2021-08-06-002024-a 06.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч.8 ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) (надалі ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) при проведенні процедури закупівлі: “Капітальний ремонт частини автомобільної дороги по вул.Лермонтова у м.Ізюм Харківської області”. (ДК 021:2015 - 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-06-002024-a), а саме: У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 7 розділу 1 тендерної документації, у разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Переклад повинен бути завірений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Так у складі тендерної пропозиції учасником – переможцем надано трудові книжки на Пазій (Лобанову) Наталію Миколаївну, Вольнова Юрія Анатолійовича, Олексенко Віктора Сергійовича, Петрова Олександра Миколайовича, Чегринець Сергія Васильовича, які містять переклад на українську мову, проте переклад нотаріально не завірений. Маємо заперечити це твердження з наступних причин. Замовником вимагалось надання учасниками у складі свої тендерних пропозицій: довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 4 тендерної документації, а також документів, які підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника (накази та/або перша та остання сторінка трудової книжки та/або договір). Відповідно до вимог тендерної документації Замовника “Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "Інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Переклад повинен бути завірений нотаріально”. Учасником Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно – будівельне управління» у складі тендерної пропозиції надано трудові книжки на Пазій (Лобанову) Наталію Миколаївну, Вольнова Юрія Анатолійовича, Олексенко Віктора Сергійовича, Петрова Олександра Миколайовича, Чегринець Сергія Васильовича, які містять переклад на українську мову, які повністю відповідають кваліфікаційному критерію “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”. Нотаріально не завірені трудові книжки працівників учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно – будівельне управління» є формальною (несуттєвою) помилкою, допущення якої не призвело до відхилення його тендерної пропозиції. Учасник Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно – будівельне управління» не порушив умов тендерної документації в цій частині. На підставі зазначеного вище, учасник Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно – будівельне управління» жодним чином не порушив умов тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. У зв'язку з вищезазначеним, дії Замовника не порушують норм законодавства у сфері публічних закупівель. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами законодавства України та законодавством у сфері публічних закупівель. На підставі вищенаведеного, звертаємось з проханням: - прийняти аргументовані заперечення тендерного комітету до висновку до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2021-10-04 14:21:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" |
1 327 740,00
UAH з ПДВ
|
1 327 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
1 414 539,56
UAH з ПДВ
|
1 414 539,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" #03336120 |
Переможець |
1 327 740,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:22
|
Додаткова №3.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 09:13
|
Додаткова угода 2 до договору 64.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 09:10
|
Додаткова угода 1 до договору 64.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:51
|
Додаткова угода 1 до договору 64.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 14:36
|
договір 64.pdf | укладений |
17 вересня 2021 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із затримкою фінансування витрат замовника на 2021 рік внести зміни до наступних пунктів: 2.1 розділу 2; 4.1 розділу 4; 5.1 розділу 5; 10.1 розділу 10 |
Номер договору про закупівлю: | №64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із технічною помилкою, яка була допущена при складанні додаткової угоди № 1 та технічною помилкою, яка виникла при оприлюдненні даної додаткової угоди, сторони домовилися розірвати додаткову угоду №1, за згодою сторін. Внести зміни до наступних пунктів договору №64 від 16.09.2021р.: 2.1 розділу 2; 4.1 розділу 4; 5.1 розділу 5; 10.1 розділу 10 |
Номер договору про закупівлю: | №64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору і виконання робіт до 31.12.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | №64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |