Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д |
Контактна особа: |
Митникова Наталія Василівна +380487054865 ekotdel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2021 13:45 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 24 048 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480 975,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 120 000,00 грн. (Сто двадцять тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 120 000,00 грн. (Сто двадцять тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65074, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець торгів вносить забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р. Банківська гарантія повинна містити: - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - повне найменування переможця торгів (принципала) юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)); - місцезнаходження (місце проживання) переможця торгів, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків)); - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65074, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ - найменування банку-гаранта та його адресу; - безумовність та безвідкличність гарантії; - сума гарантії є неділимою. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії), повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяплата за виконані роботи проводиться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ–2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ–3), без зауважень за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 13:41 |
Проект_договору.docx | |
06 серпня 2021 13:41 |
ФОРМА забезпечення пропозиції.docx | |
06 серпня 2021 13:41 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000019 ● 7271364da5414a10a570651c2d788e23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 13:58 |
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2021-08-06-001553-b 29.06.202126.08.2021 Департамент міського господарства Одеської міської ради (код 34674154) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-11 17:44:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-06-001553-b ), яку проведено департаментом міського господарства Одеської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у пункті 4 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як у пункті 2 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
4. Чому у пункті 2 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що не відповідає частині шостої статті 33 Закону?
5. У пункті 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що основні вимоги до договору про закупівлю зазначаються відповідно до вимог статі 36 Закону тоді, як стаття 36 Закону регламентує умови застосування процедури торгів з обмеженою участю.
Чому Замовником визначені основні вимоги до договору про закупівлю за статтею 36 Закону?
6. Додатком №2 тендерної документації Замовника визначено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника вимогам, зокрема пунктом 1 передбачено надання Учасником довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація стосовно відсутності підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону, а саме:
- інформацію стосовно службової (посадової) особа учасника, процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 частини першої статті 17 Закону);
- інформацію стосовно службової (посадової) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини першої статті 17 Закону).
Отже Замовник зазначив спосіб надання документального підтвердження відсутності підстав у тому числі передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону шляхом надання довідки в довільній формі.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідки у довільній формі (до переліку документів як до учасника) не є документальним підтвердженням відсутності підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону.
Так відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.11.2016 № 1256 (далі Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018, довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальнопроцесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у переліку документів для учасника процедури закупівлі не вірно визначено документальне підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону.
Чому Замовником при складанні тендерної документації не вірно визначено документальне підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 16:41:52
пояснення
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-06-001553-b.
Департамент міського господарства Одеської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14» (згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-06-001553-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Питання 1.2. Для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках затверджених:
- Рішення Одеської міської ради від 24 грудня 2020 року № 13-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік Інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Рішенням Одеської міської ради від № 41-VIII від 03.02.2021 р. Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 24 грудня 2020 року № 13-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» на розробку робочого проекту: "Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, узвіз Маринеско, 14" Інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Паспорту бюджетної програми Інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Плану використання бюджетних коштів;
- Відповідно до довідок про зміни до кошторису на 2021 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається згідно ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Питання 3.
Повідомляємо, що пунктом 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закупівлі визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось під час аукціону 25.08.2021 року), отже кінцева дата подання тендерних пропозицій - 25.08.2021 року. Тобто, відповідно до тендерної документації даної закупівлі термін дії тендерної пропозиції більше 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 2 дні. Відповідно до пункт.11 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;». З цієї норми Закону очевидними є два факти: - Закон не вимагає від Замовника встановлювати/ прописувати у тендерній документації дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними (а лише строк їх дії); - дата, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, імперативно визначена самим Законом - це дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, передбачену пункту 11 частини 2 статті 22 Закону норму чітко виконано, тендерна документація складена належно.
Питання 4.
У пункті 2 «Строк укладання договору» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини 1 статті 33 Закону «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі». Відповідно до частини 6 статті 33 «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.» Таким чином, передбачену ч.6 ст.32 Закону норму чітко виконано, тендерна документація складена належно в цій частині.
Питання 5.
У пункті 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що основні вимоги до договору про закупівлю зазначаються відповідно до вимог статі 36 Закону. У тендерній документації Замовником визначено основні вимоги до договору про закупівлю відповідно до статті 41 Закону. Крім цього, проектом договору п. 1.4 «Істотні умови договору» пп. 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3, 1.4.4 встановлено істотні умови договору відповідно до статті 41 Закону. Таким чином, Замовником допущено формальну (несуттєву) помилку, а саме механічну описку. Недолік оформлення документів містить ознаки формальної помилки (технічного характеру), адже не стосується істотних умов закупівлі та не впливає на зміст пропозиції. Він не призводить до обмеження конкуренції, дискримінації учасників, укладання договору з вищою за мінімальну ціною чи договору з учасником, який не відповідає кваліфікаційним вимогам тощо. Отже, при формуванні тендерної документації як принципи здійснення закупівель, так і вимоги відповідних нормативних актів Замовником дотримано повністю, дана закупівля організована відповідно до чинного законодавства
Питання 6.
Замовником при складанні тендерної документації не вірно визначено документальне підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. На виконання вищезазначених вимог Замовником визначено надання Учасником інформації в довільній формі, на фірмовому бланку підприємства. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.» Відповідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17» Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо подання Переможцем торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 5 або 6 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, а саме - довідку з Міністерства Внутрішніх справ України. Таким чином, Законом встановлена імперативна норма, яка передбачає для надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав згідно статті 17 Закону. Замовником при формуванні тендерної документації вимоги відповідних нормативних актів дотримано повністю, дана закупівля організована відповідно до чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Департамент міського господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі житлово-комунального господарства, Положення про Департамент затверджене Рішенням Одеської міської ради № 295-VIII від 09.06.2021 р. завданнями та функціями департаменту міського господарства Одеської міської ради є - організація будівництва, реконструкції, модернізації, капітального ремонту і ремонтно-реставраційних робіт багатоквартирних житлових будинків, об'єктів комунального господарства, у тому числі внутрішніх інженерних мереж, об’єктів благоустрою у місті Одесі. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та не є обов’язковим. Крім цього, на офіційному сайті Одеської міської ради у розділі «Відкрите місто» підрозділі «Публічні закупівлі» за посиланням Департамент міського господарства розміщено здійснення департаментом усіх процедур закупівель, у підрозділі «Нормативні акти» за посиланням «Рішення міської ради» опубліковано всі Рішення Одеської міської ради «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
2021-11-02 11:29:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимог передбачених нормою пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) .)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМ ГРАНІТ" |
23 898 379,15
UAH з ПДВ
|
23 898 379,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-МОНТАЖ" |
23 998 513,62
UAH з ПДВ
|
23 998 513,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БМ ГРАНІТ" #42619011 |
Переможець |
23 898 379,15
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 13:58
|
Додаткова угода | укладений |
04 жовтня 2022 18:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:11
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 17:55
|
договір | укладений |
20 вересня 2021 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 10.3 розділу X Договору |
Номер договору про закупівлю: | 433 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 вересня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі статей 253, 651, 654 Цивільного кодексу України, статей 10, 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 1.4.4, 8.1, 8.4, 10.3 Договору, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили |