Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів даху у м. Львові пл. Ринок,1
Очікувана вартість
1 808 531,00 UAH
UA-2021-08-06-000508-a 2649927ab1d54dd59486fa5da62a9767
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоніжко Ігор Володимирович

380322975722 Bilonizhko.Ihor@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23948575
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, ПЛОЩА РИНОК, будинок 1
Контактна особа: Білоніжко Ігор Володимирович
380322975722
Bilonizhko.Ihor@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
25.06.2021 року під час буревію, сильними поривами вітру пошкоджено конструктивні елементи даху адміністративного будинку приміщення Львівської міської ради на пл.Ринок, 1 у м.Львові, зокрема була зірвана частина покриття даху над центральною сходовою кліткою, зірвано мідне покриття даху площею 207,1м2, пошкоджено гідроізоляційну плівку, обрешітку, дерев’яні несучі конструктивні елементи даху та ринви з ознаками замокання утеплювача (мінвати). При обстеженні горища приміщення виявлено його затікання з подальшим протіканням дощових вод у приміщення четвертого та третього поверхів.
Під час позапланового засідання Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Львівської міської ради Протоколом №28 від 25.06.2021року оголошено надзвичайну ситуацію місцевого рівня на території Львівської міської територіальної громади.
В Акті візуального обстеження технічного стану конструктивних елементів даху адміністративного будинку приміщення Львівської міської ради на пл.Ринок, 1 у м.Львові комісією у складі : заступника голови Галицької районної адміністрації Гавчака Р.І., начальника відділу начальника відділу капітального ремонту житлового фонду управління житлового господарства департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Березяка Б.С., головного спеціаліста відділу захисту населення та території управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Львівської міської ради Дідика М.Б., головного спеціаліста, архітектора управління охорони історичного середовища Львівської міської ради Вовк Н.Б., заступника директора ЛКП «Ратуша-сервіс» Мавдрика С.М., головного інженера ЛКП «Ратуша-сервіс» Війтовича В.О., начальника сектору експлуатації та обслуговування приміщень Тихоліза Т.В., кошторисника ЛКП «Ратуша-сервіс» Дуди І.І. зафіксовано пошкодження покрівлі та запропоновано провести невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з виведення із аварійного стану основних конструкційних елементів даху та уникнення подальших руйнівних процесів з непередбачуваними наслідками.
На основі дефектного акту, складеного 25.06.2021року, ЛКП «Ратуша-сервіс» (балансоутримувачем будівлі на пл. Ринок, 1 є ЛКП «Ратуша-сервіс» а департамент адміністративних послуг є уповноваженим органом ЛКП «Ратуша-сервіс») розроблено кошторис вартості виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів даху у м.Львові на пл.Ринок, 1 та 05.07.2021року передано його Управлінню фінансового контролю Департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради на перевірку. 13.07.2021 року листом №4-2103-6524 Управління фінансового контролю погодило попередню вартість 1 845 971,00грн (у тому числі вартість експертизи та технічного нагляду), вартість аварійно-відновлювальних робіт - 1808531.00грн.
Протоколом позапланового засідання Міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Львівської міської ради №31 від 23.07.2021року п.37.1 ситуацію визнано такою, що потребує реагування та вжиття невідкладних і вичерпних заходів для гарантування безпеки громадян. Фінансування робіт проводитиметься із резервного фонду бюджету Львівської міської територіальної громади.
Враховуючи ті обставини, що зволікання виконання невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану конструкційних елементів даху призведе до непередбачуваних наслідків, які загрожуватимуть життю і здоров’ю громадян, мешканців і працівників, а також призведе до можливого пошкодження та руйнування самого приміщення , тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі (скорочена), відповідно до п.3 ч.2 статті 40 та ч. 7 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 12 серпня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів даху у м. Львові пл. Ринок,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, ПЛОЩА РИНОК, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 30% вартості договору протягом 10 робочих днів Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). 3.1.3. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

06 серпня 2021 08:57
Електронний підпис
06 серпня 2021 08:55
Протокол переговорів та повідомлення про намір.docx
06 серпня 2021 08:55
Надзвичайна ситуація.pdf
06 серпня 2021 08:54
дефектний акт.pdf
06 серпня 2021 08:54
фото.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дельтабуд"
#22345998
Переможець 1 808 531,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2021 09:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2021 09:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дельтабуд"
#22345998
1 808 531,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 15:36
Дельтабуд.pdf укладений
13 серпня 2021 15:35
.pdf укладений
13 серпня 2021 15:33
23948575_2295006239_SU201102092528.ZS2 укладений
13 серпня 2021 15:11