Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Послуги централізованої охорони майна на об’єкті з реагуванням наряду охорони та обслуговування сигналізації, встановленої на об’єкті).
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-08-05-012900-a e2605256eb764cc2bc436bcad6996d3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смолєва

+380567900548 knpmkl9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Контактна особа: Оксана Смолєва
+380567900548
knpmkl9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2021 00:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Послуги централізованої охорони майна на об’єкті з реагуванням наряду охорони та обслуговування сигналізації, встановленої на об’єкті).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Мануйлівський,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 16:05
оголошення (нова редакція).docx
05 серпня 2021 16:53
оголошення.docx
10 серпня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2021 16:05
оголошення (нова редакція).docx
05 серпня 2021 16:53
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 серпня 2021 11:49
Дата відповіді: 12 серпня 2021 15:49
Шановний замовник, в оголошенні вказано:"• мобільні групи реагування (затримання) повинні бути озброєні табельною автоматичною вогнепальною зброєю (учасник повинен надати в складі пропозиції документ (документи), що підтверджує наявність в розпорядженні учасника мобільних груп реагування (затримання) озброєних табельною автоматичною вогнепальною зброєю) які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї), навіщо проводити тендер, якщо цим вимогам відповідає лише Державна служба охорони? І вся закупівля зводиться до її перемоги !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В приміщеннях, де встановлена охоронна сигналізація, мають зберігатися наркотичні засоби, тому така вимога є необхідною

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-05-012900-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 10 серпня 2021 10:53
невідповідність кваліфікаційних вимог
Відповідно до оголошення та кваліфікаційних вимог, учасник має надати гарантійний лист, що послуги будуть надаватись власними силами, без залучення підрядних організацій. В той же час, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати договір про надання послуг - Спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлена на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони. Дані вимоги суперечать одна одній, адже учасник або надає послуги власними силами, або залучає УПО до реагування. Просимо внести зміни в Оголошення та привести вказані вимоги до єдиного значення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2021 16:07
Внесені відповідні зміні у вигляді нової редакції оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2021 15:33
Електронний підпис
17 серпня 2021 15:32
Проект договору.pdf
17 серпня 2021 15:32
Ліцензія.pdf
17 серпня 2021 15:32
Виписка з Держреєстру.pdf
17 серпня 2021 15:32
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2021 15:32
Загальні відомості.pdf
17 серпня 2021 15:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 серпня 2021 15:32
Наказ про призначення.pdf
17 серпня 2021 15:32
Сертифікати пульт.pdf
17 серпня 2021 15:32
Положення та наказ 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Дніпропетровській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
#40109168
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2021 16:53

Документи

19 серпня 2021 16:53
Електронний підпис
19 серпня 2021 16:52
Протокол 142.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
#40109168
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2021 16:53
Електронний підпис
19 серпня 2021 16:52
Протокол 142.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 12:00
Додаткова угода № 1 до дог. № 1634-17-03-2021.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 08:41
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 14:02
Договір № 1634-17-03-2021.pdf укладений
08 вересня 2021 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1634/17/03-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 933,33 UAH)