Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, аварійне освітлення в гуртожитку коледжу
Очікувана вартість
1 102 330,00 UAH
UA-2021-08-05-011094-a ● 3288fd631f724f1192a434508b1c91f4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Придніпровський державний металургійний коледж |
Код ЄДРПОУ: | 00193447 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, проспект Аношкіна, 86 |
Контактна особа: |
Харківська Анна 380634489844 Tender.metal.koledg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 102 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 069,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, аварійне освітлення в гуртожитку коледжу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, проспект Аношкіна, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі Рахунку на оплату послуг, Акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) та Довідки про вартість виконаних послуг та витрат | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 16:09 |
Тендерна документація ВСТАНОВЛЕННЯ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний досвід
Дата подання: 10 серпня 2021 10:13
Дата відповіді: 11 серпня 2021 10:44
Шановний Замовнику! Встановлена вами кваліфікаційна вимога: Аналогічними договорами є договори, предмет яких включає: роботи або послуги зі встановлення (монтажу, улаштування, інше) автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, внутрішніх або зовнішніх електричних систем. Підскажіть, будь ласка, мається на увазі, що учасники можуть надати на вибір: договір на роботи або послуги зі встановлення (монтажу, улаштування, інше) автоматичної системи пожежної сигналізації, АБО монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, АБО монтажу внутрішніх або зовнішніх електричних систем?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно п.1, п.3 Додатку № 1 до Тендерної документації визначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, предмет яких включає: роботи або послуги зі встановлення (монтажу, улаштування, інше) автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, внутрішніх або зовнішніх електричних систем.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про два аналогічних договори, із зазначенням контрагента (Замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Як виходить із змісту в Тендерній документації відсутнє слово АБО.
Таким чином Учаснику необхідно надати договір по кожному з видів робіт (послуг) або один договір відповідно до умов якого виконувались всі роботи (послуги) відповідно до вимог нашої закупівлі та Тендерної документації.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про два аналогічних договори, із зазначенням контрагента (Замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Як виходить із змісту в Тендерній документації відсутнє слово АБО.
Таким чином Учаснику необхідно надати договір по кожному з видів робіт (послуг) або один договір відповідно до умов якого виконувались всі роботи (послуги) відповідно до вимог нашої закупівлі та Тендерної документації.
лабораторія
Дата подання: 10 серпня 2021 19:14
Дата відповіді: 11 серпня 2021 10:49
Копія свідоцтва з додатком, яке засвідчує технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювань, які наведені у додатку до цього свідоцтва і є його невід’ємною частиною. Якщо в учасника наявний договір надання послуг електротехнічної лабораторії з відповідним сертифікатом, чи буде вважатись надання такого договору не відповідністю вимогам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, на Ваше питання повідомляємо, що Учасник має забезпечити виконання вимірювань відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Учасник може залучити лабораторію на правах оренди, або іншим способом.
Залучення субпідрядників має бути здійснено у порядку визначеному Тендерною документацією та чинним законодавством України.
Лабораторія має бути залучена на час необхідний для надання послуг за умовами закупівлі.
Учасник може залучити лабораторію на правах оренди, або іншим способом.
Залучення субпідрядників має бути здійснено у порядку визначеному Тендерною документацією та чинним законодавством України.
Лабораторія має бути залучена на час необхідний для надання послуг за умовами закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-05-011094-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 08 серпня 2021 15:57
Дискримінаційні вимоги щодо надання будівельної ліцензії (навіть субпідрядною організацією)
У зв’язку з набуттям чинності з 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряд нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інших Постанов Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу щодо надання Учасником копії ліцензії, виданої ДАБІ України як таку, що не має правових підстав та носить дискримінаційний часовий аспект (виконати її можуть лише ті учасники, що отримали ліцензію до введення в дію зазначених Постанов)! Звертаємо увагу, що в межах Вашої закупівлі ліцензія ДАБІ не потрібна ЗОВСІМ. Дана ліцензія оскаржувалася для подібної закупівлі і АМКУ задовільнив скаргу. Пропонуємо ознайомитися з цим рішеням у закупівлі (UA-2019-02-18-000284-c) і виключити вимогу про ліцензію ДАБІ, оскільки є чітке рішення АМКУ, що даний документ не потрібен для встановлення (монтажу) пожежної сигналізації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2021 11:07
Добрий день! Згідно з частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Розділом 5 Додатку № 1 Тендерної документації визначено, що серед іншого, Учасник має надати копію Ліцензії (з класом наслідків СС2, що відповідає класу наслідків об’єкту), видану Учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком Переліку зазначених видів робіт, або довідка довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної Ліцензії або аналог.
Таким чином вимога не містить дискримінаційних вимог, так як передбачає надання документу аналогічного Ліцензії, виданої ДАБІ. Зазначені дозвільні документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання, що відповідає необхідним вимогам.
Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає Ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно Постанови КМ України від 23.12.2020р. №1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду» утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України (ДІАМ). Відповідно до пункту 3 Положення одним з основних завдань ДІАМ є ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками Ліцензію видає ДІАМ.
Технічним завданням закупівлі передбачено встановлення системи аварійного освітлення. Такі роботи не підпадають під ліцензійні умови визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та вимагають наявності будівельної ліцензії або їх аналогу.
Розробка порядку видачі Ліцензій та інших дозвільних документів не відноситься до компетенції Замовника, але не скасовує необхідності наявності таких документів, якщо наявність таких документів визначена чинним законодавством України.
Розділом 5 Додатку № 1 Тендерної документації визначено, що серед іншого, Учасник має надати копію Ліцензії (з класом наслідків СС2, що відповідає класу наслідків об’єкту), видану Учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком Переліку зазначених видів робіт, або довідка довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної Ліцензії або аналог.
Таким чином вимога не містить дискримінаційних вимог, так як передбачає надання документу аналогічного Ліцензії, виданої ДАБІ. Зазначені дозвільні документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання, що відповідає необхідним вимогам.
Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає Ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно Постанови КМ України від 23.12.2020р. №1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду» утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України (ДІАМ). Відповідно до пункту 3 Положення одним з основних завдань ДІАМ є ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками Ліцензію видає ДІАМ.
Технічним завданням закупівлі передбачено встановлення системи аварійного освітлення. Такі роботи не підпадають під ліцензійні умови визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та вимагають наявності будівельної ліцензії або їх аналогу.
Розробка порядку видачі Ліцензій та інших дозвільних документів не відноситься до компетенції Замовника, але не скасовує необхідності наявності таких документів, якщо наявність таких документів визначена чинним законодавством України.
Номер вимоги: UA-2021-08-05-011094-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 08 серпня 2021 15:59
Щодо відсутності підстав отримання будівельної ліцензії, виданої ДАБІ України, при провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
У відповідності до статті 37-1 «Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з п.13 статті 7 "Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню" Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджені "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", якими встановлений ПЕРЕЛІК послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Таким чином ліцензування вказаних у ПЕРЕЛІКУ видів здійснюється органом ліцензування Державної служби з надзвичайних ситуацій, а не органом ліцензування Інспекції Державного архітектурно-будівельного контрою. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити передостанній абзац пункту 5 Додатку 1 ТД, так як він являється неправомірним з боку законності та носить дискримінаційний характер по відношенню до інших учасників закупівлі. В противному випадку змушені будемо оскаржувати цю вимогу в АМКУ, що призведе до затягування часу, подальшому внесенні змін до ТД, та більш пізньому обладнанню приміщень пожежними системами. Сподіваємося на взаєморозуміння та взаємоповагу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2021 10:59
Добрий день! Згідно з частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до чинного законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Технічним завданням закупівлі передбачено встановлення системи аварійного освітлення. Такі роботи не підпадають під ліцензійні умови визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та вимагають наявності будівельної ліцензії або їх аналогу. Натомість у відповідності до статті 37-1 «Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином для повного виконання Технічного завдання необхідна наявність дозвільних документів, що вимагаються.
У зв’язку з вищевикладеним у Вас як у Учасника відсутні підстави для оскарження умов Тендерної документації до Антимонопольного комітету, таким чином це призведе лише до затягування часу даної процедури закупівлі.
Технічним завданням закупівлі передбачено встановлення системи аварійного освітлення. Такі роботи не підпадають під ліцензійні умови визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджені «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та вимагають наявності будівельної ліцензії або їх аналогу. Натомість у відповідності до статті 37-1 «Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином для повного виконання Технічного завдання необхідна наявність дозвільних документів, що вимагаються.
У зв’язку з вищевикладеним у Вас як у Учасника відсутні підстави для оскарження умов Тендерної документації до Антимонопольного комітету, таким чином це призведе лише до затягування часу даної процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-05-011094-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Скарга до АМКУ на дії Замовника
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом № 139/21 від 30 серпня 2021 р. щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» (ЄДРПОУ 39299695). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-011094-а.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом № 148\21 від 03 вересня 2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА» (код ЄДРПОУ 13439016) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-011094-а.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-08-05-011094-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 13 вересня 2021 15:34
Дата подання: 13 вересня 2021 15:34
Скарга на рішення Замовника
Вих.№01/1 від 13.09.2021
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез»
ЄДРПОУ: 39299695
Адреса: 08133, Київська область, Києво-Святошинський район,
м. Вишневе. Вул. Чорновола 1А
тел. 095-360-07-07
Email: ukrtechnobez@ukr.net
Замовник:
Придніпровський державний
Металургійний коледж
ЄДРПОУ: 00193447
Адреса: 51934, Дніпропетровська обл.,
М. Кам’янське, проспект Аношкіна, 86
Тел. +380978245927
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-05-011094-а
СКАРГА
Придніпровський державний металургійний коледж Протоколом №148\21 від 03.09.2021 р. було обрано переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА» (код ЄДРПОУ 13439016) щодо закупівлі "Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, аварійного освітлення в будівлі гуртожитку коледжу» (код ДК 021:2015 - 45310000-3 – Електромонтажні роботи)» ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-05-011094-а
З рішенням тендерного комітету не погоджуємося і аргументуємо це наступним:
Керуючись частиною 6 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення замовника про визнання переможцем ПП «Спецмонтажнакладка», є неправомірним та таким, що порушує його законні права та інтереси чим грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з підстав наведених нижче.
Щодо визнання переможцем закупівлі – ПП «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА»
1) Відповідно до п.6 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації «Всі документи тендерної пропозиції складаються та подаються Учасниками та Переможцем процедури торгів українською мовою.
У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову».
Проте, Учасником ПП «Спецмонтажнакладка» надано копію Договору №ТЕХ-000229 виконання робіт від 19.04.2016 р., викладеного російською мовою та відсутній документ з його автентичним перекладом на українську мову.
Тому тендерна пропозиція ПП «СПЕНТАЖНАКЛАДКА» підлягає відхиленню відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 8 п.4 Розділу 3 ТД «Договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Ціна пропозиції Учасника торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об'єкту та поточних цін на них.
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 6.3.4 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
Також додаємо, що на підставі пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, вимога про включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами носить обов'язковий, характер, а не право учасника включати чи не включати дані витрати до складу розрахунку договірної ціни.
У складі Пропозиції Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка» Договірна ціна (Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 11:45) в якій є напис «Визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013», проте у рядку «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено "-"
Враховуючи наведене, Приватне підприємство «Спецмонтажнакладка» до складу договірної ціни не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами встановленими згідно з постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 671 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023», що не відповідає пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
Враховуючи наведене вбачається, що пропозиція Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка» не відповідає критеріям, установленим в ТД.
Тому Замовник відповідно до чинного законодавства повинен був відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка» , відповідно до статті 31 Закону, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Не відхиливши тендерну пропозицію Приватного підприємства «Спецмонтажнакладка», замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом № 148\21 від 03 вересня 2021 р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі Приватне підприємство «СПЕЦМОНТАЖНАКЛАДКА» (код ЄДРПОУ 13439016) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-011094-а.
Директор ТОВ «Укртехнобез» Р.О. Харченко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2021 16:35
рішення від 15.09.2021 № 20983.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 16:35
інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2021 № 21801.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 16:41
рішення від 24.09.2021 № 21801.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол № 162 від 04.10.2021 про скасування рішення про визначення ПП "СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2021 14:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" |
674 349,00
UAH з ПДВ
|
674 349,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА |
700 551,00
UAH з ПДВ
|
700 551,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРПОЖТЕХСЕРВІС" |
859 868,49
UAH з ПДВ
|
859 868,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" #39299695 |
Рішення скасоване |
674 349,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 13:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2021 15:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА #13439016 |
Рішення скасоване |
700 551,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 13:38
|
|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" #39299695 |
Відхилено |
674 349,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 13:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА #13439016 |
Відхилено |
700 551,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 13:59
|
|
ТОВ "УКРПОЖТЕХСЕРВІС" #39510539 |
Відхилено |
859 868,49
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:19
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 жовтня 2021 16:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі